پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سگ خودت باش!!!

روزی سگی داشت در چمن علف می خورد. سگ دیگری از کنار چمن گذشت. چون این منظره را دید تعجب کرد و ایستاد. آخر هرگز ندیده بود که سگ علف بخورد!

ایستاد و با تعجب گفت: آهای ! تو کی هستی؟ چرا علف می خوری؟!

سگی که علف می خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم!

سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می خوری؛ دیگه چرا خود را سگ قاسم خان می نامی ؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز یک چیزی؛ حالا که علف می خوری دیگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
meyi 1393/05/25 ساعت 12:49 ب.ظ

egirin dog....

علی 1393/05/24 ساعت 12:17 ق.ظ

من تنها زمانی با استان جدید موافقت می کنم که جنوب شرقی گیلان ، شمال غربی مازندران ، شرق اردبیل ، غرب شرقی تهران ، جنوب شمالی سمنان ، مرکز شمال خوزستان و قسمتی از خاور دور غزه جزء استان جدید شود وگرنه عمراً اگر بذارم که استان جدید تشکیل بشود

شیخ صفر قاسمی-رامسر 1393/05/23 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام.
شرق گیلان زمانی حاضر میشود به استان جدید بپیوندد که اول مرکز استان مشخص شود و اگر مرکز استان دورتر از تنکابن باشد شرق گیلان همراهی نخواهند کرد.

شیخ صفر قاسمی-رامسر 1393/05/23 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام.
شرق گیلان زمانی حاضر میشود به استانم جدید بپیوندد که اول مرکز استان مشخص شود و اگر مرکز استان دورتر از تنکابن باشد شرق گیلان همراهی نخواهند کرد.

م 1393/05/22 ساعت 09:31 ب.ظ http://greenhorse-tabriz.mihanblog.com/

با سلام

منتظر حضورتان

عجله کنید

یکی مثل تو 1393/05/22 ساعت 04:09 ب.ظ

از دست ندین...
WWW.YMTblog.persianblog.ir

امام جمعه چالوس :

شرق گیلان را نیز همراه کنید

تا زودتر استانی شدن غرب مازندران محقّق شود

http://ostane-tonekabon.blogfa.com

محمد 1393/05/22 ساعت 01:45 ق.ظ http://gold-ptc.blogsky.com/

بهترین فرصت برای درآمد اینترنتی ثابت
اگر شما هم از کاربران دائم اینترنت هستنید حتماً تا بحال به فکر کسب درآمد از اینترنت افتاده‌اید. یکی از روش‌هایی مهم کسب درآمد در اینترنت استفاده از سایت‌های کلیکی می‌باشد. این روش مدت‌هاست در نقاط مختلف دنیا استفاده می‌شود ولی چند سالی است که چند سایت کلیکی معتبر و خوب در ایران نیز فعال شده اند. در این سایت‌ها علاوه بر روش کلیک بر روی تبلیغات روش‌های مختلف دیگری نیز برای کسب در آمد وجود دارد که مهمترین آن زیر مجموعه‌گیری می‌باشد به این صورت که با هر کلیک زیر مجموعه شما روی تبلیغات موجود در سایت مقداری پول به حساب شما واریز می‌شود. توجه شود که این مقدار اندک می‌باشد و نباید انتظار بیش از حد داشت به عنوان مثال هر زیر مجموعه فعال ماهانه 2000 تومان برای شما سودآوری دارد(به ازاء هفت کلیک در روز) با توجه به موارد بیان شده در بالا عامل موفقیت در این گونه سایت‌ها بعد از داشتن صبر، داشتن زیر مجموعه‌های زیاد می‌باشد که می‌تواند درآمد تقریبی ماهیانه سیصد هزار تومان را برای شما داشته باشد. اگر بدنبال کسب درآمد به این روش هستید همین الان از لینک زیر ثبت نام کرده و فعالیت خود را آغاز کنید(توجه بسیار مهم : این سایت برای شروع کار از شما مبلغ 5000 تومان دریافت می‌کند تا اجازه فعالیت شما در سایت را بدهد اگر می‌خواهید اعتبار این سایت را بررسی کنید کافی است رتبه این سایت در آلکسا (alexa.com) را بررسی کنید)

http://avabux.ir/?r=mohamad3423

البته اگر مایل به ثبت نام در این سایت نیستید سایت‌های دیگری نیز هستند که به رایگان عضو گیری می‌کنند که در زیر لینک برخی از آنها آورده شده است:

http://irbux.com/?r=dehnavi

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.