پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قسمت اول جوابیه کاوه ببری به رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر

آقای جنتی ،دوره بگم بگم ها ومدیران نا کارآمد بسر آمده

بعنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی شهرم مطلبی برای بهبود وضعیت وتلنگری بر جامعه ورزش رامسر ومسئولین نوشتم ولی آقای رامین سرسخت جنتی به عنوان متولی ورزش رامسر تاب نیاورده و همه را به خود گرفته است.

   

گرچه نگارنده بخشی ازنتیجه ی نوشته خود را با به تکاپو افتادن ایشان گرفته اما چون وی موضوع را شخصی کرده وبه بنده ایرادات و اتهام ناروای جعل عنوان را وارد نموده ناگزیر به توضیح جهت تنویر افکار عمومی می باشم:

-1آقای جنتی غالباًعادت دارند از بسیاری از بی تدبیرها در حوزه مدیریتش به سادگی بگذرند.به عنوان نمونه چندین ماه سالن اصلی شهر تعطیل بود.

آیا جواب قانع کننده ای برای این موضوع و دربدری ورزشکاران رشته های مختلف دارند؟

در این چند ماه چه تدبیری برای پر کردن خلاء فضای ورزشی شهر رامسرکه برای هر نفر به چند صدم در صد رسیده بود اندیشیدند؟ ایشان همین چند روز اخیربعد از ماهها تاخیر سالن را تحویل بهره بردار دادند.

سالنی که بنده از نزدیک شاهد کار غیر کارشناسانه در بازسازی کفپوش آن بوده ام به گونه ای که در زیر کار از موزاییک استفاده شد که هر اهل فنی می داند که بعد از نشست موزاییک وحرکت آن سریعا به کفپوش آسیب می رسد؟ حال چه کسی بعد این باید پاسخگو باشد؟

 -2با نگاهی اجمالی به برنامه های ورزشی شهرستان می توان به این موضوع واقف شد که برنامه ریزی اصولی در امور مسابقات ورزشی که هماهنگی با ادارات ،نهاد ها و شهرها وروستاهای مجاور(برای مسابقات بومی محلی)برای حضور تمامی مدیران شهرستان وحضورحداکثری تماشاگر منطقه که خود باعث رونق مسابقه خواهدشد، وجود نداشته است. البته بماند که ایشان در برگزای مسابقه در سطح پایین شهره هستند.

در تاریخ 10 مرداد که مصادف است با فینال کشتی گیله مردی در جواهرده ، بزرگداشت شهدای روستا در روستای گلین با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه استان برگزار می شود که اکثر مدیران شهرستان که درآن مکان حضور دارند یا به فینال کشتی نمی رسند و یا با توجه به شلوغی جاده جواهرده در روز جمعه ، دیر می رسند یا عطای دیدن فینال را به لقایش می بخشند.

در مورد مسابقه ایزکی هم از زبان یکی از مسئولین ارشد کشتی شنیده شد که اصلاًهماهنگ نشده بود و مسابقه با چند کشتی گیر گمنام که اهل همان منطقه بودند در سطح پایینی برگزار شد.

در حالی که قبل ازریاست ایشان مسا بقات کشتی محلی در 10الی 20 شب برگزار می شد اما مسابقه 2روزه را در بوق وکرنا کردند؟!!از جشنواره ورزش که به مجموعی از مسابقات ورزشی از جمله کشتی گیله مردی،طناب بازی،اسب سواری،والیبال و...که در چند روزبرگزارمی شود ، گفته می شود نیز می گذریم که معلوم نیست در این چند سا ل کی این مسابقات برگزار شده که بنده و دیگر اهالی ورزش از آن اطلاعی نداریم!

3-جالب است که آقای جنتی با بیان این جمله که "مشکل کشتی را خود اهالی ورزش بوجود آوردند" گویا خود را از اهالی ورزش نمی دانند.

در حالی که متولی ورزش شهر باید همه کشتی گیران را دور هم جمع کند نه اینکه توپ را به زمین اهالی ورزش!!! بیندازد.

گفته ایشان به مانند عملکرد پدری است که یکی از فرزندانش معتاد شده ولی او راطرد کرده وچاره ای برای بهبودی وی نمی یابد!

4- گفته اند که کمک به هیئتها نسبت به گذشته بیشتر شده.هر ساله میزان بود جه تمامی ادارات به نسبت سال قبل افزایش می یابد .

آیا با افزایش بودجه در هر سال نباید انتظار داشت که کمک به هیئت ها بیشتر از 6-7 سال پیش نباشد.بنده در نوشته ام اصلا به قضیه مالی اشاره ای نکردم،من از یمین نوشته ام ایشان از یسار جواب دادند،هییت ها علاوه بر حمایت مادی، حمایت معنوی و کارشناسی می خواهند که دریغ... "

5-در مورد همایش تجلیل از ورزشکاران ، به تبلیغ فراوان آن شرکت بیمه و کمی جوایز که از پایین بودن کمک اسپانسر سرچشمه می گیرد واز نبود مدیریتی که از این اسپانسر نهایت استفاده رابکند سخن به میان آورد م ونه اینکه وظیفه ایشان هست یا نه؟البته معتقدم که که انجام ندادن یک کار بهتر از باری بهر جهت انجام دادن آن است.

6- آقای جنتی در جواب دادن خیلی عجولانه عمل کردند.نگارنده هرگز به حق دخالت ایشان یا اداره دربرگزاری مسابقات اشاره ای نکردم و هیچکس هم به بنده اطلاعات غلط نمی دهد.

بنده از سطح آموزشگاهها در ورزش بوده ام وباز هم خواهم بودولی ایشان...راستی متوجه نشدیم کدام یک از هیئت ها ،هیئت برتر استان هستند؟چرا خبری در سایت اداره کل از آنها نیست؟اگر هم هست به گفته خود ایشان حق دخالت در کارشان را ندارند،پس چرا از آنها برای دفاع از خود مایه می گذارند؟!!

و اما در خصوص افترای جعل عنوان و نشر اکاذیب ایشان که در این باره حق شکایت در مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگه می دارم...

این مطلب ادامه دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
ولگام لم 1393/05/21 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام گالش عزیز تی گاو و گوسند شان خوب هسن داری واقعیت رو میگی

گالش 1393/05/21 ساعت 02:30 ب.ظ

امیدوارم این کامنت رو جناب بهرامی درج کنند.
به نظر میادمثلثی داره جور میشه تا رامین سرسخت جنتی رو از تربیت بدنی کنار بگذارند.
یه ضلعش رسانه یه ضلعش کسانی که ادعاکردند تو ورزش درس خوندند و وضلع دیگرش همراهان جناح حاکم( تدبیر و امید)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.