پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هر ساله 10 درصد مددجویان کمیته امداد رامسر خودکفا می‌شوند

پرویز سرایی با اشاره به تسهیلات و وام‌های کارگشایی و اشتغال که به مددجویان در سال 92 داده شد، افزود: در سال گذشته به 340 مددجوی این نهاد 23 میلیارد ریال تسهیلات داده شد  .

رئیس کمیته امداد امام (ره)رامسر افزود: هر ساله با توجه به وام‌های داده شده، مددجویان وام گیرنده نظارت‌های پنج‌ساله شهرستانی، منطقه‌ای و استانی قرار گرفته تا بتوانند با استفاده درست از وام‌ها خودکفا شوند و بتوانند منبع اقتصادی برای خود تامین تا بتوانند از عهده خرج و دخل خود برآیند.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله 10 درصد از خانوارهای مددجوی کمیته امداد با کمک همین وام‌ها خودکفا شده و از لیست مددجوی کمیته امداد خارج و 10 درصد جدید به خانواده کمیته امداد ملحق می‌شوند.

سرایی تصریح کرد: 89 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مددجوی کمیته امداد رامسر هستند که مبلغ 76 میلیون ریال هزینه تحصیلی علاوه بر کلاس‌های تقویتی، اردوها و کلاس‌های کانون برای آمادگی در کنکور کمک کردند.

وی دانشجویان مددجوی کمیته را 125 نفر اعلام کرد و افزود: 370 میلیون ریال اعتبار در سال 92 به این دانشجویان داده شد.

سرایی اذعان کرد: 560 خانوار مددجوی کمیته رامسر هستند که 270 خانوار آنها از مناطقه اشکورات و جنت روبار بوده و بقیه از مناطق دیگر رامسر هستند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) رامسر تصریح کرد: 174 بیمار صعب‌العلاج و از کار افتاده داریم که در سال گذشته یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال برای این بیماران هزینه شده است.

وی با اشاره به تامین مسکن برای سه یتیم مددجوی کمیته امداد رامسر گفت: تاکنون واحد مسکونی برای این مددجویان ساخته شده است و یک واحد مسکونی در مراحل پایانی قرار دارد.

سرایی در پایان درباره آسیب‌دیدگان برف بهمن ماه سال 92 در رامسر بیان داشت: 134 خانوار در این بحران، حادثه و خسارت دیدند که 860 میلیون ریال به این مددجویان کمک شد.فارس

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا 1393/05/14 ساعت 08:06 ق.ظ

ماکه ندیدیم والا مد شده هرکی یه پرونده پزشکی یا قبض آب و برق و ... دستش میگیره راه می افته توی ادارات و میگی بهشون برو کمیته امداد میگه رفتم اونجا کمک نکردن و پیش امام جمعه هم رفتم و..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

وام دار 1393/05/13 ساعت 08:52 ب.ظ

سرایی جان
تی قد قربان
می وامه چی وکت؟؟

[ بدون نام ] 1393/05/13 ساعت 03:29 ب.ظ

برادر ارجمند جناب آقای حسین قاسمی
با سلام و تحیات الهی
عرصه فرهنگ و هنر به خود میبالد که بتواند جوانان ارزشی و متعهد خود را در راستای نیل به ارزشهای والای انسانی و اسلامی فرصت بالیدن مهیا سازد
از این رو به پاس تجارب ارزنده و ذوق سرشارتان جنابعالی را به عنوان مشاور جوان ومطبوعاتی این مجموعه منصوب می نمایم.
امید است ذیل توجهات حضرت حق در راستای آرمانهای نظام و اندیشه های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر وامید موفق و پیروز باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.