پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هشدار به نیروی انتظامی شهرستان رامسر

اخیرا جلسه ای تحت عنوان ساماندهی عرضه قلیان در اتاق اصناف شهرستان رامسر برگزار شد که جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر صاحبان قلیان سراهای شهرستان را تهدید کرد که از روز یکشنبه مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان با هرگونه عرضه قلیان در شهرستان برخورد می شود. 

 

متاسفانه در یک بازدید میدانی در شهرستان رامسر در این روز مشاهده شد که علاوه بر اینکه این تهدید عملی نشد بلکه شاهد بودیم در اولین روز حلول ماه مبارک رمضان در پشت درب های بسته برخی از قلیان سراها در روز قلیان نیز عرضه می کردند!!!.

جدای از خوب یا بد بودن و  پرداختن به موضوع عرضه قلیان در شهر توریستی رامسر در غیر ماه رمضان ، اینجانب تنها به عنوان یک شهروند رامسری با احترام به اعتقادات مذهبی مردم به نیروی انتظامی شهرستان رامسر هشدار می دهم که اگر در روزهای آینده جلوی عرضه قلیان در روزهای ماه رمضان در شهرستان گرفته نشود مشاهدات عینی خود از استعمال قلیان در روزهای ماه رمضان را رسانه ای خواهیم کرد.

نظرات 17 + ارسال نظر
محمود-ی 1393/04/22 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام.آقای بهرامی خبرنگارآزاده به قول خودتون دلسوز......چرامطلبی درجواب جمعی ازکافه داران نوشتم منعکس نکردید نکنه شماازآن جمع کافه دارانی؟؟؟؟....!!!!!

با سلام
به خاطر اینکه شما با اسامی مختلف کامنت میذاری و کاری جز اتهام زدن بی مورد به دیگران نداری
با اسم واقعی خودت کامنت بذار و مردانه از خواسته های خودت دفاع کن

جمعی از کافه داران 1393/04/18 ساعت 11:23 ق.ظ

با سلام.بنده و تعدادی از دوستان از شما سؤال داریم أیا شما برای جرامات کار اماده مدرید؟أیا میدانید چند نفر از این راه در امد کسب میکنند؟ایا به فکر ضرر مردم هستید؟أیا بعد از تعطیل شدن به فکر کار هستید برای صاحبان یا کسانی که کار میکنند؟ایا به فکر جرایم بعد هستید؟أیا از خدا نمی ترسید که با نون مردم بازی میکنید؟اقای فرماندار لطفا به فکر مردم و درد هایشان باشید.نه به فکر عذاب انها.برادر نیروی انتظامی شما باید مردم دار باشید تا مردم با دیدن شما احساس امنیت کنند نه بترسند.امید واریم این مشکل را. با تدبیر حل نمایید.

ی-م 1393/04/15 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام ازتلاش کسانیکه این ایپیدیم جامعه جمع آوری میکنند کمال تشکر رادارم ولی بازدیده میشه دراین خصوص تبعیض میشه جاییکه بعنوان دهکته سنتی درانتهای خیابان طالقانی(بیست متری)شبها درتمام میزهاباقلیان پذیرایی میشه وجای خالی برای ماهاکه ازهوای سالم وسرشارازاکسیژن که درکنارساحل وجودداردنمیتوانیم استفاده کنیم...........وازهمه مهمتربهترین مبارزه دراین راه مکان سرگرم مخصوصآبرای جوانان مکانهای ورزشیست که به لطف رییس اداره ورزش به افرادهای سودجویی که الفبای ورزش نمیدوند ازشمامسئولین خواهشمندم هرچه زودتر این مدیرورزشی رابرداشته که دراین مدت چندین سال نه تنها ورزش پرسلابت رامسرراازبین بردبلکه ازاسمی ازورزش رامسرنه تنهادراستان وجودنداره حتی درمنطقه اسمی هم نیست برای گذاشتن مسئول دلسوزجدیدفردانیزدیره امیدواریم شعارکناربزاریم فقط عمل عمل عمل عمل عمل

شهرام 1393/04/14 ساعت 11:33 ق.ظ

بکش قلیان ببین کام ثقیلش
ببین دودش بپرس از خود دلیلش
چرا من میکشم قلیان ندانی؟؟؟؟؟؟؟؟
ندارم کار و باری این دلیلش

شما که تند وتند دنبال پستی
بدنبال زر و پول درستی
تو گو با من که راهش چیست ای دوست
ندانم من جز این کار درستی

مرحوم قلیان زاده

ناشناس 1393/04/14 ساعت 09:36 ق.ظ

مسلما هر چیزی که با اجبار باشه زیاد خوشایند نیست ولی امیدوارم هرچه زودتر ایت طرح جمع آوری قبیان عملی بشود

ناشناس 1393/04/14 ساعت 09:34 ق.ظ

چرا برای مصلب "حامد قاسمی دستیار جوان سروری شد" قسمت نظرات وجود ندارد؟ چند بار امتحان کردم حتی با چند مرورگر مختلف ولی مثل اینکه قسمت نظرات برای این پست بسته است

عجب حرکتی 1393/04/13 ساعت 12:40 ب.ظ

برادران نیروی انتظامی
یکم از برشتان کم کنید
اگر مقدور است به این دوستان امکانات بدهید
چی شد؟شما که قرار بود جلو کافه دارا رو بگیرین.
همش باد هوا بود؟ ای ای ای ای ای

قنبری 1393/04/11 ساعت 11:49 ق.ظ

برادر امیر جم.اینجانب فقط بیان یک خاطره از زمان شاه ملعون کردم و هیچ تآییدی از برخورد فیزیکی و چکشی نکردم. اجترامی که در زمان قبل از انقلاب به ماههای مبارک می گذاشتند بسیار بهتر از این زمانه بود. در بازار روز دیروز که برگزار شد، بعضیها به راحتی میوه می خوردند و خودتان نیز می دانید که حالا امر به معروف و نهی از منکر چه عواقبی دارد! کشیدن سیگار که علنی است. راه حل بگذارید نه اینکه نازشان نیز بدهیم.

سیاوش 1393/04/11 ساعت 01:11 ق.ظ

اولا من مخالف سرسخت سفره خانه وقلیان درایران هستم واین سوال در کنفرانس مطبوعاتی شورای شهر رامسر پرسیدم که چرااین همه سفره خانه دررامسربوجو د آمده است که البته آقای مهرافشان ودکتربرزگر پاسخ مدبرانه ای به این سوال بنده دادند اما چراما باید مجوز ازدیاد سفره خانه درشهربدهیم که حالا به دنبال آن باشیم از استعمال قلیان جلوگیری کنیم ما اگراجازه بوجود آمدن سفره خانه بیش از حدمجاز دررامسر نمی دادیم جوانان شهر ما به استعمال قلیان عادت نمی کردند که حالا مجبور شوند به طورپنهانی از آن بهره ببرند نمی دانم چه دراین ماده وجوددارد که مصرفش می کنند اما وقتی ازدیاد سفره خانه بوجود آمده است چگونه می خواهیم جلوی مصرف آن درماه رمضان بگیریم !!!البته کمی هم لطفا به این ماه احترام بگذارید !!!

امیر جم 1393/04/10 ساعت 06:55 ب.ظ

با سلام
ضمن تاکید بر مضرات ویرانگر گسترش استعمال قلیان در جامعه و زدوده شدن قبح آن در میان خانواده ها واستفاده خانوادگی و مشارکت فعال بانوان جامعه در این عرصه و هم چنین ضرورت احترام به شعائر مذهبی به ویژه در ماه مبارک رمضان ؛ اما :
1- از بازدید میدانی جناب عالی از نحوه فعالیت این مراکز و رصد اقدامات صورت گرفته در پشت درهای بسته آن ها و تهدید به واکنش رسانه ای اندکی شگفت زده شدم. زمانی که مجوز بی حد وحصر تاسیس قلیان سرا صادر شده ، فروشگاه های رنگارنگی در جای جای این ملکت ، انواع واقسام ادوات استعمال آن را به فروش می رساند ودر نتیجه قلیان تبدیل به یک ایپدمی خطرناک می شود ، نباید انتظار داشته باشی که با یک جلسه یا یک تهدید ، مشکل به آسانی مرتفع می گردد.
2- راه حل نهایی و مطلق هدایت افرادی که پایبند به موازین اسلامی نمی باشند ، بگیر و ببند و دادگاه و پاسگاه یا به قول این دوست نظرگذارما ، زدن سیلی به زیر گوش نمی باشد که البته توضیح و تفصیل آن در این مقال نمی گنجد.
3- اکنون که موضوع اشتباه و غفلت چند جوان از همه جا رانده می باشد ، همه از همه ی توان خویش جهت برخورد چکشی و گازانبری استفاده می نمایند. در حالی که کم تر می شنویم و می بینیم که در مواجهه با فساد خواص در ابعاد مختلف ، چنین واکنشی صورت گیرد.
4- اصحاب رسانه و خبرنگاران شریف در مقابل معضلات اجتماعی و حرف و حدیث های فراوانی که اطراف برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی مطرح می شود ، چه واکنش مشابه دیگری از خود نشان داده اند؟
5- از میزان ارادات بنده به جناب عالی که مستحضر می باشید. پیشنهاد می کنم که در رانندگی با موتور یا در کار خبررسانی ، کلاه ایمنی و سرعت مطمئنه و رانندگی در بین خطوط و ... را فراموش نفرمایید.
با تجدید احترام

خط و نشان کشیدن برای کسانی که برای دیگران خط و نشان می کشند.

قانونمند 1393/04/10 ساعت 09:08 ق.ظ

بهرامی جان متن ما رو راجع به عدم استفاده از کلاه ایمنی درج نکردی که

علی 1393/04/09 ساعت 01:40 ب.ظ

اینجانب به نمایندگی از طرف همه جوانان بیکار و جویای نام حمایت خود را از جناب آقای قلیان اعلام نموده و از جناب آقای شمس می خواهم که اگر قلیان را از ما گرفتند حتماً یک چیز خوب تر به جای آن به ما بدهند

[ بدون نام ] 1393/04/09 ساعت 12:51 ب.ظ

باسلام مطلب رااصلاح نمائید.
سردارجعفری نسب.باتشکر

سلام
سپاس

کامران 1393/04/09 ساعت 11:11 ق.ظ

با سلام
اینجانب شخصا با نفس این کارموافق هستم اما آیا نمیشد پیش از اینها و در ابتدا انجام این کار اطلاع رسانی میشد و پس از یک دوره ی زمانی مشخص به انجام این کار مبادرت ورزیده میشد؟مشکل از جایی آغاز میشود که تعدادی از هموطنان ما با صرف هزینه ی بالایی اقدام به اجاره ی کافه های سنتی حتی در شهر رامسر (به عنوان مثال در پلاژ لیدو یا توسکا و ...) نموده اند .اکنون چه ارگانی پاسخگوی ضرر سنگین این قشر خواهد بود؟کاش همه ی ما پیش از انجام هر کار خرد وکلانی ابتدا به تمام جوانب آن بنگریم تا دچار مشکلات بعدی و اما و اگرها نشویم.
از شما دوست عزیز جهت اطلاع رسانی هایتان کمال تشکر را دارم.
پیروز باشید

قلیونی 1393/04/09 ساعت 09:35 ق.ظ

آقا قلیون کشیدن ما چه ربطی به شما روزه دارا داره؟
شما چه روزه داریس هستین که با دیدن قلیون کشیدن ما تحریک میشین؟
در ضمن میدونم که این نظرو نمیذاری

قنبری 1393/04/09 ساعت 04:28 ق.ظ

آقای بهرامی . سلام. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد به شدت پشتیبان شماییم. یعنی این قدر جری شده اند که در روز ماه مبارک رمضان به صورت علنی بساط قلیان و در کنار آن ... برگزار می کنند؟ یادم هست در زمان شاه یک مسافر تهرانی در ابریشم محله به صورت علنی روزه خواری می کرد که یک پاسبان چنان سیلی به صورت او زد که روی زمین ولو شد و با شکایت آن مسافر، رئیس شهربانی نیز حق را به مأمورش داد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.