پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رئیس بنیاد شهید رامسر ،زحمت بازسازی مقبره شهدای کتالم را بکشید

 محمدباقر طالش عزیزی در یادداشتی در وبلاگ شخصی خود خطاب به رئیس بنیاد شهید رامسر نوشت:   مدتی است که برخی خانواده های شهدای طالش محله ی کتالم جهت مرمت مزار عزیزان شان خدمت شما رسیدند اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد.

فرمایش شما قول مساعد بود و اینکه ما گلزار های مساجد متعدد را در نوبت قرار داده ایم و طرح خاص خود را هم باید اجرا کنیم.اما هنوز هم که هنوز است به وعده وفا نشد.

ظاهر شکل ظاهری برخی مقبره ها خیلی آزاردهنده شده است حد اقل برای خانواده های همان عزیزان. برخی از خانواده ها هم تصمیم داشتند خودشان مرمت نمایند که شما مانع شدید .هر وقت هم مراجعه می شود مشکلات  بودجه و نوبت گذاشتن و طرح هماهنگ و... را هم چنان مطرح می نمایید.اما سوال این جاست که مگر برخی از این عزیزان جزء اولین شهدای کتالم نیستند؟پس چه وقت بودجه ی لازم تخصیص می یابد؟مگر هنوز مهندس طراح طرح خاص خود را نیافتید؟و.....

شما که مسئول مهم ترین نهاد عاطفی انقلاب هستید  نگذارید پدر ها و مادر های شهدا در آرزوی مرمت مزار فرزندان شان از دنیا بروند .تعجب نکنید ، همه ی والدین شهدا پیر هستند و اگر لازم باشد من می توانم برخی از آنان که در این حسرت رفتند وبرخی دیگر هنوز حسرت به دل را خدمت شما معرفی نمایم. یا علی بگویید و این کار را انجام دهید که خداوند بهترین پاداش  دهنده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
نظر شمشادی 1393/01/20 ساعت 10:12 ب.ظ http://nazar52.blogfa.com/

تجلیل از پیشکسوت کشتی گیله مردی در وبلاگ نظر شمشادی
پیوند وبلاگ نظر شمشادی را حذف نمودید. جهت اطلاع

[ بدون نام ] 1393/01/20 ساعت 07:24 ب.ظ http://ramsar.blogfa.com

پاسخ بنیادشهیدرو نزدی؟

احمد مین باشی 1393/01/13 ساعت 08:50 ق.ظ

با سلام
امید است جناب رحیمیان به مطالب این برادر و مطالبی از این قبیل که بسیار است توجه نمایند و با توجه به اینکه خود از خانواده شهدا وایثارگران هستند ، انتظار بیشتری از این برادر بزرگوار می رود.
پیشنهادات و انتقادات متعددی را حضوری خدمتشان عرض کرده که امید است در فرصت باقیمانده در این مسئولیت خطیر منشا خدمات ماندگار در بنیاد امورایثارگران باشند.

تبدیل پایان نامه به کتاب (ویژه تقویت رزومه مصاحبه دکتری)
مقایسه= ارزش هر کتاب تالیفی 15 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره (ارزش مقاله علمی پژوهشی 5 نمره / علمی ترویجی 2نمره/ آی اس آی 7 نمره است)
چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ارسال متن با ایمیل/ ارسال کتب با پست)
ابتدا متن تایپ شده خود را ایمیل کنید/ در کمتر از 24 ساعت براساس صفحات کتاب و تعداد جلدهای درخواستی شما (حتی 20 جلد) برآورد قیمت بطور رایگان انجام شده و کمتر از یک ماه کتابها را تحویل بگیرید. (با کلیه ی مجوزهای قانونی از ارشاد، اداره شابک ISBN ، کتابخانه ملی ایران و ...)
اطلاعات بیشتر در وبسایت ما= www.sadako.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.