پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فراموشی ما غفلت بود یا تغافل ؟!!

اواخر دی ماه سال جاری بعد از استماع خبر بیماری استاد حسن رحیمیان ،برخی از اعضای هیئت تحریریه هفته نامه موج شمال به ملاقات این پیشکسوت فرهنگ و هنر خطه مان رفتند و متعاقب آن ، خبر این دیدار نیز در هفته نامه موج شمال منتشر شد و در همین زمان بود که متنی با عنوان «در پاسداشت استاد حسن رحیمیان» توسط یکی از نویسندگان موج شمال  در صفحه دوم این هفته نامه نگاشته شد.

و این یادداشت و انتشار آن جرقه ای برای برگزاری همایشی برای تجلیل از این استاد فرهیخته شد که تصاویر و خبر آن در برخی از وبلاگ ها و رسانه های مجازی آمده است.

قصد ندارم در این مطلب ،زحمات برگزار کنندگان این همایش را زیر سوال ببرم و البته از همایش و نوع تجلیل از استاد بسیار خرسندم و و زمانی این رضایتم  دو چندان شد که این تجلیل مورد پذیرش و اقبال عمومی قرار گرفت به طوری که تا به امروز درآن سالن همایش ، چنان جمعیتی را به چشم ندیده بودم.

هر چند قصد رسانه ای کردن این مطلب را نداشتم ،لئکن به جهت دفاع از حق و حقوق نشریه لازم دانستم مطلبی را بنگارم .

جای گلایه دارد همایشی که استارت کاری آن توسط هیئت تحریریه موج شمال خورده شد و حتی نویسندگان آن دست به قلم شدند و برای اولین بار در یادداشتی از زحمات آن استاد قدردانی کردند و آنرا منتشر کردند و جرقه ایجاد این همایش توسط آن یادداشت زده شد  ، در زمان همایش از همه بانیان این همایش یادی شد ولی حتی از تیم تحریریه موج شمال...

موج شمالی ها از اینکه بانی کاری شدند که از نیم قرن خدمات فرهنگی واجتماعی استاد گرانقدر حسن رحیمیان تجلیل به عمل آمد ، خوشحالند ولی سوالم به عنوان یک شخصیت حقیقی این است که آیا هفته نامه موج شمال توسط مسئولین اجرایی این همایش رصد می شود که البته همگی برگزار کنندگان این همایش اهل مطالعه و فرهنگ دوست هستند و اگر رصد نکنند جای گلایه  و نقد بر کارشان وجود دارد و اگر مطالب این هفته نامه را رصد می کنند پس چرا ...

برای استاد رحیمیان آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم در سایه اتحاد ، همدلی و نگاهی دلسوزانه همه اهالی فرهنگ ، بتوانیم در ادامه این همایش از دیگر فعالین فرهنگ و هنر این منطقه گام برداریم انشالله

 لینک مرتبط :دانلود صفحه 2  شماره 13 هفته نامه موج شمال

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی 1392/12/28 ساعت 10:56 ب.ظ

محمدرضابهرامی عزیز؛عیدت مبارک.ایکاش بزرگداشتی هم برای دکترعنایت الله رحیمیان همبرگزار میشد.

اشنالله مسئولین این همایش در فکر تجلیل از دیگر نخبگان رامسری نیز هستند

بسیجی 1392/12/27 ساعت 06:26 ب.ظ

خطاب به اصلاح طلبان وحامیان فتنه :
اگرپاهایتان راازگلیمتان درازتر کنید دندانتان رادردهانتان خردمیکنیم.

محمد 1392/12/27 ساعت 02:39 ب.ظ

استفاده اینجانب از عبارت خودشیفتگی درست نبوده است
احسنت به اینهمه تواضع

خدایا…
ببخش مرا،
برای گناهی که لذتش رفته،
اما مسئولیتش مانده…[گل]

شیخ صفر قاسمی-رامسر 1392/12/25 ساعت 12:33 ب.ظ

ارادت اینجانب به جناب آقای بهرامی عزیز و تمامی عزیزان فعال در هفته نامه وزین موج شمال خدشه ناپذیر است. و نقش ارزنده هفته نامه موج شمال در اطلاع رسانی و تجلیل از استاد رحیمیان و بسیاری از مسائل شهرستان ستودنی است. و استفاده اینجانب از عبارت خودشیفتگی درست نبوده است و از جناب آقای بهرامی عزیز و همه فعالان عرصه خبر و رسانه پوزش می طلبم. ونیازی به داوری ها و برداشت های ناصواب و انتشار مطالب اختلاف انگیز نمی باشد. از جناب بهرامی عزیز درخواست می کنم این نظر را منتشر فرمایند.

محمدحسین 1392/12/24 ساعت 06:33 ب.ظ

آقای قاسمی

فرماندارت انتخاب شد خیالت راحته دیگه ،حالا داری دوستان ما رو خود شیفته به حساب میاری؟

تو انتخابات سال 96 همه خود شیفته های رامسر سلام دوباره ای بهت می گن

عبد 1392/12/24 ساعت 05:17 ب.ظ

در حمایت از بهرامی عزیز

ما همه خود شیفته ایم

نارسیسیت 1392/12/24 ساعت 02:19 ب.ظ

بهرامی عزیز ... حضور نازتان را در جمع ما خودشیفتگان گرامی می داریم ... صفای قدمت
شیخ صفر هم عضو آزمایشی ماست

شخص شخیص بنده 1392/12/24 ساعت 01:44 ب.ظ

آقا من این ماجرا رو خاتمه میدم
اصل ماجرا این بود که من یعنی شخص شخیص بنده قبل از اینکه استاد رحیمیان به دنیا بیاد قصد داشتم وقتی ایشون بزرگ شد و مدیرکل شد و پدر ان جی ا رامسر شد براش بزرگداشت بگیرم.
این بزرگ داشت فکر من بود نه شماها
از این به بعد هم هر بزرگداشتی گرفتین باید اسم من رو بنویسین چون همه اونهایی که قراره باشون بزرگداشت بگیرین پیشنهاد منه

رضاقلی 1392/12/24 ساعت 07:22 ق.ظ

بابا بچه بازی که نیست بهرامی! زشته! میگن زنگ زدی به آقای فرماندار گریه و زاری!!! درسته؟!!!!

گریه واسه چی آخه؟

علی 1392/12/23 ساعت 10:39 ب.ظ

این جانب حقم خورده شده و از همه شما شکایت می کنم . باور بفرمایید که اینجانب دقیقاً سه سال و دو ماه و یازده روز قبل در یک هوای ملس و دقیقاً ساعت پنج عصر یک روز چهارشنبه و زمانی که یکی از دوستان قلم به دست مزدور در چهارشنبه بازار ساداتشهر مشغول سوا کردن پیاز و سیب زمینی بودند این مطلب را پیش بینی کرده و می دانستم که سر موضوع این بزرگداشت دعوا و دلخوری و خود شیفتگی پیش می آید و همان موقع گفتم که بی خیال این بزرگداشت بشوید ولی کو گوش شنوا .... والله !!!

پیشکسوت تجلیل از رحیمیان 1392/12/23 ساعت 07:47 ب.ظ

باور بفرمایید به این نکته ای که شول گفت من از همه شماها پیشکسوت تر هستم
من اواخر مرداد به فکر تجلیل از استاد افتادم
حیف که عضو هیچ انجمنی نبودم مخصوصا اصحاب رسانه و قلم
این قلم چه می کنه

شیخ صفر قاسمی-رامسر 1392/12/23 ساعت 03:41 ب.ظ

به نام خدا
جناب آقای محمد رضا بهرامی عزیز با سلام واحترام فراوان.
1-از زحمات و تلاشهای همه خبرنگاران عزیزو اصحاب خبر و رسانه بویژه هفته نامه وزین موج شمال تشکر میکنم.
2-لازم میدانم یادآور شوم اگر هفته نامه موج شمال در دی ماه 92 با قلم جناب آقای پورمنصوری تجلیل از جناب رحیمیان را متذکر شدند جای سپاس دارد که اینجانب در سخنرانی خود از همه رسانه ها بویژه هفته نامه های محلی تقدیر کردم ولی بخاطر داشته باشید که هفته نامه موج شمال به رسالت فرهنگی خود عمل کرده است و نباید توقع داشته باشید در مقابل هر کاری که انجام می دهید مردم و مسولان باید از شما تجلیل و تشکر نمایند و اگر فراموش کردند که از شما تجلیل نمایند بلافاصله با تماس های تلفنی و نگارش مطلب نگرانی و ناراحتی خود را بروز دهید. این روش برای کار رسانه ای قابل قبول نیست .
3-زمانی که جناب پور منصوری تصمیم داشتند در هفته نامه موج شما در تجلیل از استاد رحیمیان یادداشت بنویسند با اینجانب مشورت کردند و خدمت ایشان عرض کردم فعلا این کار را نکنید چون ستادی تشکیل شده است ومقدماتی فراهم شده است تا از ایشان تجلیل شود و پیشنهاد دادم نزدیکی های زمان برگزاری همایش مطلب را منتشر فرمایند که طاهرا پیشنهاد ما مقبول نیفتاد و مطلب منتشر شد.
4-برای اطلاع شما عرض میکنم ایده تجلیل از جناب آقای رحیمیان با یادداشت موج شمال آغاز نشد.ظاهرا بعلت عدم اطلاع کافی قدری دچار خود شیفتگی شدید. بلکه در شهریور ماه 92 با مطرح شدن بیماری استاد در نشست اینجانب با بعضی از دوستان انجمن اهل قلم شکل گرفت و قرار بودفقط ازسوی انجمن اهل قلم و موسسه فرهنگی نسیم رامسر در آذر ماه انجام شود که بعلت شرایط خاص استاد به بهمن ماه موکول شد و بهمن ماه هم بعلت بارش برف به تعویق افتاد و در نتیجه مقرر شد در اسفند ماه و با مشارکت همه اعضای عضو شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد و به صورت ستادی برگزار شود که به لطف خدای سبحان و مشارکت همه اعضای محترم شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد و هدایت و حمایت شما خبرنگاران و اصحاب رسانه به شایستگی برگزار گردید.
با سپاس و پوزش فراوان / شیخ صفر قاسمی
دبیر همایش نکوداشت استاد حسن رحیمیان.
1392/12/23

جناب شیخ صفر قاسمی
سلام علیکم
غلام همت آن نازنینم - که کار خیر بی مزد و ریا کرد
ولله قصد گلایه ام این نبود که به شخصه از من و دوست یادداشت نویس مان در آن همایش ذکر نام می کردید ، بلکه هدفم چیز دیگری بود که در عملکرد چندین ساله سازمان های مردم نهاد رامسر که به خوبی خود شما نیز از آن واقف هستید کاملا مشهود و معلوم است.
جناب قاسمی عزیز
ولله ما نقطه پرگاریم که هدفمان صرفا کمک به ارتقاء سطح فرهنگی و توسعه شهرمان است ،ما نه خود شیفته هستیم و نه معتقدیم انتقال دغدغه ها خود شیفتگی است.
نکاتی دیگرنیز لازم به گفتن است که در این فضا مناسب نیست بیان شود.
جناب قاسمی عزیز
مجددا برای حضرتعالی و دیگر دوستان «انجمن اهل قلم و موسسه فرهنگی نسیم رامسر » که همایش خوبی برای استاد رحمیان برگزار کردند ، توفیق آرزومندم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.