پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پلیس راهور رامسر باید بداند همه در پیش قانون با هم برابرند

عصر امروز پس از خواب یک ساعته نیمروزی ، به منظور حضور در دفتر هفته نامه موج شمال و قرار ملاقات با چند نفر ، دوربینم را برداشتم و به مقصد دفتر هفته نامه واقع در میدان امام رامسرمنزل را ترک کردم.

بعد از رسیدن به چهار راه بسیج پشت چراغ قرمز متوقف شدم. 

 

پلیس ایستاده در میدان بسیج که گویا قائمشهری نیز بود با دست خود به من اشاره کرد و به گمان اینکه شاید در خصوص موضوعی خاصی پرسشی از من داشته باشد کنار وی ایستادم.

این مامور راهور رامسر مدارک موتور را از من طلب کردم و من نیز هر آن چیزی که داشتم به وی ارائه دادم.

مامور قائمشهری سپس موتورم را خاموش و سوئیچ آن را در دست گرفت و به همکار خود اشاره کرد که موتور را به طرف پارکینگ هدایت کند.

من که از این موضوع تعجب کرده بودم دلیل این اقدامش را پرسیدم و او گفت به علت نداشتن کلاه ،موتور را توقیف می کند .

با اندکی مذاکره ، وی را مجاب کردم که این موتور وسیله کار من است و بدون آن از انجام قسمت عمده ای از کار هایم غافل می مانم و او برگ جریمه خود را بیرون آورد و به دلیل نداشتن کلاه ،جریمه ام کرد.

من نیز 20 دقیقه بعد به بانک ملی مرکزی رامسر رفتم و قبض جریمه را پرداخت کردم.

تا اینجای کار به علت اعمال قانون توسط آن پلیس وظیفه شناس از او سپاسگزاری می کنم.

ولی نکته ای که انگیزه نوشتن این سطور را برایم فراهم کرد اعمال استصوابی قانون بود.

در لحظه ای که پلیس نامبرده ، در حال نوشتن قبض جریمه بود متوجه شدم که چندین نفر بدون کلاه از میدان رد شدند و حتی جوانکی در حالی که به نظر می رسید موتور او حتی مدارک مالکیت را نیز ندارد بدون توجه به ایست پلیس و با اندکی صحبت با او ، محل را ترک کرد.

بعد از اتمام وظیفه پلیس فوق الذکر نسبت به جریمه موتور بنده ،دقایقی در کنار میدان با یکی از دوستان که ناظر کار ما بود به صحبت پرداختم و دیدم که موتوری با دو نفر مسافر در ترک از محل رد شد.

سوال اینجاست که اگر قرار است قانون اعمال شود چرا باید نسبت به همه افراد ، یکسان عدالت برقرار نشود .

اگر بنده به علت نداشتن کلاه جریمه شدم  که این را حق طبیعی پلیس می دانم چرا نسبت به افرادی که بدون هیچ گونه  واهمه ای از حضور پلیس نسبت به ویراژ و گاها نداشتن مدارک مالکیت در سطح شهر تردد می کنند بی توجهی می شود؟

ضمن خداقوت به همه کسانی که برای ایمنی شهروندان شهرمان تلاش می کنند  ذکر این نکته ضروری است که  پلیس راهور رامسر باید بداند که همه در پیش قانون با هم برابرند و اجرای عدالت فقط برای افراد  خاصی نیست.

 

نظرات 22 + ارسال نظر
برتل 1393/03/17 ساعت 12:48 ق.ظ

همه سر کارین

رامسر 1393/03/16 ساعت 11:27 ب.ظ

بچه ها با هم مهربون باشید بهرامی جریمه شده شماها افتادین به جون هم؟

حسن فیلی 1393/03/16 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام حسن جان خدا نکنه ... اصلا همچین منظوری نداشتم ولی اگه کسی مستقیماْ بی احترامی میکنه بهتر نیست اسمش رو بنویسه تا آدم بدونه علتش چیه وتا در صورت امکان اونو برطرف کنه؟

حسن بابایی 1393/03/16 ساعت 02:56 ب.ظ

بابا حاج حسن داغ نکن از شما بعیده این طور صحبت کنی ناسلامتی شما ورزشکاری خیلی ها اینجا اسمشون رو ذکر نمیکنن یعنی همه .... فقط شما...؟

مامور 1393/03/16 ساعت 12:54 ب.ظ

پلیس باید به مساوات رفتار کند چه معنی دارد پلیس به مساوات رفتار نکند اگر پلیس به مساوات رفتار نکند دیگر از دیگران چگونه باید انتظار داشت که به مساوات رفتار کنند پس نتیجه میگیریم همه باید به مساوات رفتار کنیم

حسن فیلی 1393/03/16 ساعت 01:17 ق.ظ

جناب مخالف بی ادبی با نام مستعار ابراهیم مدرسی کاملاْ مشخص که شما بنده رو نمی شناسی ولی دقیقاْ معلومه که کی بی فرهنگ و بی ادبه .

مخالف بی ادبی 1393/03/16 ساعت 12:25 ق.ظ

جناب حسن فیلی من شما را نمیشناسم ولی اینجا نه جای پاچه خواریست چه رفیق چه دشمن و نه جای بی ادبی بنده کوچک همه آدم های با فرهنگ و با اصالت ابراهیم مدرسی هستم اهل رامسر نیستم ولی از نسب مادری به رامسر ارادت دارم

حسن فیلی 1393/03/15 ساعت 12:50 ق.ظ

جناب مخالف پاچه خواری اگه کمی ... بهت آویزون بود اسم مبارکتو قید می کردی تا بتونیم بهتر با هم گفتو کنیم . در ضمن منظورم از متن دیدن نیمه پر لیوان و کمی شوخی با دوست عزیزم جناب آقای بهرامی بود.

مخالف پاچه خواری 1393/03/14 ساعت 01:25 ب.ظ

اقای حسن فیلی به دلیل لقبم شما را از این افکار موهن برحذر میدارم

رامسری 1393/03/14 ساعت 09:22 ق.ظ

چرا انقد دیر به دیر پژواک رو ابدیت می کنی اقای بهرامی رونق قبل رو نداره دیگه؟

علی 1393/03/13 ساعت 11:05 ب.ظ

خیلی دوست دارم قیافه پوزواک رو با کلاه کاسکت ببینم و کلی بخندم

دلسوخته 1393/03/13 ساعت 10:43 ب.ظ

لبخند بزن برادر نزار این مسائل بهم بریزت

همشهری 1393/03/13 ساعت 09:12 ب.ظ

گفتم که بازی اشکنک داره ...

همشهری 1393/03/13 ساعت 05:21 ب.ظ

بازی اشکنک داره سر شکستنک داره آقای پژواک! به دل نگیر

[ بدون نام ] 1393/03/13 ساعت 01:33 ب.ظ

بهرامی جان
نگران نباش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

مهدی 1393/03/13 ساعت 10:30 ق.ظ

حالا چقدر جریمه شدی؟!!!!

همراه اول 1393/03/12 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام. این ناجوانمردانست که تنها وسیله نقلیه فعالترین خبر نگار بی ادعای شهرمان ( البته با حفظ حقوق سایر خبرنگاران محترم) را توقیف کنند من شک ندارم جناب سرگرد دلیلی در جریان باشد و حکم تردد این فعال بشری را صادر نکند. برای این همدل اول رامسر از خداوند منان صبر مسئلت داریم

حسن فیلی 1393/03/12 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام بهرامی عزیز باید با فرمانده این مامور تیزبین و باارزش صحبت کنم تا یه تشویقی براش بزنه چون اون مامور خوب تشخیص داد که ارزش بهرامی خبرنگار برای شهرمان زیاد و آسیب اون چه لطماتی به شهرمان وارد میکنه وبه همین دلیل بود که بین شما ومابقی عزیزان فرق قائل شد. در ضمن ما که همیشه شما رو با کلاه می بینیم حتما اون دفعه از مشغله زیاد که رسیدگی به امور مهم شهر برایتان ایجاد کرده بود کلاه را فراموش کردید.

خدایــــــــــــــــا...
همه از تو میخواهن بدهـــــــی
اما من از تو میخواهـــــــم بگیری
خستگی ، دلتنگی و غصه ها را
از لحظه لحظه روزگار همه آنهای که دوستشان دارم
آمیــــــــــــــــــــــن

http://zrsa.site90.net/up/69ff987c643b.jpg

علی 1393/03/12 ساعت 12:52 ب.ظ

قدیما می گفتند : پاسبان یعنی زورگو و ... بیب ...
زیاد خودتو خسته نکن برادر پوزواک ...

حامی آرت 1393/03/12 ساعت 12:38 ب.ظ

مشکل از خود ماست
ما هر وقت گزینشی عمل کردیم و گذاشتیم به پای ...
دیگر نباید توقع از دیگران داشته باشیم

مخاطب 1393/03/12 ساعت 08:52 ق.ظ

بله جناب بهرامی
درست می فرمایید
شاید شما تا به حال در جایگاه یک مجری قانون نبوده باشید، اگر بودید متوجه می شدید گاهی اوقات به ناچار همچین وقایعی در کنار شما رخ می دهد، یعنی نمی شود تمام موتورسیکلت های گذری را متوقف کرد،
این قضیه در تمام زمینه های دیگر هم رخ می دهد ...
جدا از این موضوع، بنده تا به حال چندین بار شما در سطح شهر با موتورسیکلت دیدم، (بدون کلاه ایمنی) به نظر از شمایی که مو رو از ماست می کشید بیرون شمایی که به تعارف نکردن یک استکان چای حساسیت نشان می دهید، ... همچین تخلفی بعید است،
شما می فرمایید چرا قانون برای تمام موتورسیکلت های اعمال نمی شود، یعنی پلیس هم تخلف می کند، درست است!؟ ولی به این نکته توجه نمی کنید قبل از همه شما خودتان نداشتن کلاه ایمنی تخلف کرده این و قانون را زیر پا گذاشتید!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.