پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پخش گزارش همایش ائمه جمعه در رامسر از شبکه خبر


پخش گزارش همایش ائمه جمعه در رامسر از شبکه خبر


برای دریافت کلیک کنید


 

نظر سنجی

یک سال از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گذشت.

به عنوان یک شهروند رامسری ،آیا شعارهای دولت در شهرستان رامسر تحقق یافت؟ آیا تغییراتی نسبت به دولت گذشته در رامسر احساس کردید؟ اگر تغییراتی را احساس نکردید به نظر شما مشکل کجاست؟چه کسی یا چه کسانی مقصر عدم ایجاد تغییر در رامسر هستند؟ موفقیت های مدیران شهرستان رامسر پس از انتخابات 24 خرداد 92  در رامسر چه بود؟هم اکنون به کدام قسمت مدیریت اجرایی شهرستان انتقاد دارید؟کدام قسمت از مدیریت اجرایی شهرستان را در بحث عملی کردن شعارهای دولت یازدهم می پسندید؟

منتظر پاسخ هایتان هستیم/

داستان غم انگیز ساختمان نیمه کاره پشت بیمارستان رامسر

هفته نامه موج شمال -آنچه که درادامه موضوع واحد بین الملل رامسر می آید روایت تلخ داستان ساختمانی بیمارستانی است که به عنوان ساختمان نیمه کاره مشهوراست.این ساختمان درباغ مشهوربه باغ سی هکتاری درپشت بیمارستان امام سجادرامسر واقع وسابقه آن به قبل ازانقلاب برمی گرددوازجمله پروژه های نیمه تمام اندک ومعدود باقی مانده ازآن دوران درکشورمامحسوب می شود  ادامه مطلب ...

شهردار رامسر: باند دیگر پل صفارود تا آخر تیرماه بازگشایی خواهد شد

شهردار رامسر در حاشیه  مراسم همایش طبیعت گردی در شمال ایران در رامسر به موج شمال گفت:رامسر یک شهر فوق العاده با استعداد در بحث سرمایه گذاری است.  ادامه مطلب ...

دهیار روستای جواهرده برای آموزش بافت با ارزش این روستا به کردستان می رود

دهیار جواهرده به همراه 31 نفر دیگر از دهیاران کشورمان برای آموزش توسعه شهری ،بهره برداری و مدیریت بافت های ارزشمند تاریخی در روستا ، ویژه روستاهای دارای بافت با ارزش ساماندهی شده به استان کردستان می رود. 

ادامه مطلب ...

مدیری که می تواند الگوی مدیریت جهادی باشد

حجت الاسلام علیخانی متولد رامسر و پیش از این رئیس اوقاف شهرستان رودسر بود.

وی اکنون سمت رئیس اوقاف شهرستان آمل را بر عهده دارد.

سایت هراز در خصوص این مدیر رامسری نوشت: رسول علیخانی رییس  اداره اوقاف شهرستان آمل چند ماهی است که بر مسند ریاست اداره اوقاف شهرستان آمل تکیه زده است و تعامل خوبی با اصحاب رسانه و مدیران اجرایی شهرستان آمل دارد . علیخانی مصداقی از  مدیریت جهادی است که  توانست مقام  اول طرح آرامش بهاری در کشور را کسب کند  .

علیخانی در بدو ورودش بار ها بیان کرد که اعتقاد زیادی به رسانه ها دارد و برخود لازم می داند که از طریق رسانه ها فرهنگی وقف را اشاعه دهد.

امیدواریم نوع نگاه فرهنگی حجت الاسلام  علیخانی برای پیشبرد امور در اداره اوقاف  سبب اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در مساجد ، بقعات و امام زادگان شهرستان امل گردد .

اینکه همه امامزادگان آمل تبدیل به قطب فرهنگی شهر دار المومنین آمل گردد .

واکنش دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر نسبت به مراسم نمادین ختم تئاتررامسر

پس از برگزاری مراسمی تحت عنوان «مراسم نمادین ختم تئاتررامسر» در منزل شخصی یکی از تئاتری های شهرستان رامسر و مسائل حاشیه ای به وجود آمده در مراسم معارفه رئیس اداره ارشاد شهرستان رامسر ، دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر با ارسال مطلبی به پژواک رامسر خواستار درج آن برای روشن شدن افکار عمومی شد.  

ادامه مطلب ...

دولتی ها واقعاً شورش را درآورده اند!

دولتی ها واقعاً شورش را درآورده اند! انگار آسمان به زمین آمده است و فاجعه ای ضد ملی به وقوع پیوسته است ، یا فاجعه ای دیگر از دوران احمدی نژاد برملا شده است  ادامه مطلب ...

سخنی با رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

اخبار حضور امام جمعه  و فرماندار رامسر در دو جلسه جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر رامسراز سایت شورامنتشر شد.

انتظار می رفت همانطوری که در زمان انتخابات و در شعارهای برخی از نامزدهای انتخاباتی بیان شده بود حضور اصحاب رسانه برای پوشش خبری شورا پر رنگ باشد چرا که برخی از آنها عنوان می کردند یکی از دلایل ضعف شورای گذشته عدم تعامل آنها با اصحاب رسانه بود.

گمان نمی رفت شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر اخبار خود را در یک جلسه 1 ساعته مطبوعاتی خلاصه کنند و بعد از آن جلسات خود با مسئولان و مقامات اجرایی را به تنهایی و در پشت درب های بسته برگزار کنند.

انتظار می رود شورای شهر رامسر ،حداقل جلسات خود با مسئولان را با حضور اصحاب رسانه برگزار نماید و به نظر نمی رسد در این جلسات چیزی غیر از مصالح مردم سخن به میان آید.

سخن خود را با جمله ای از معمار کبیر انقلاب اسلامی به پایان می رسانم که "مردم ولی نعمتان ما هستند".

نامه رئیس شورای شهرستان رامسر به استاندار مازندران

 جناب آقای دکتر فلاح

استاندار محترم مازندران

با سلام

 احتراماً به استحضار می رساند اداره تأمین اجتماعی شهرستان ها طی نامه ای به شهرداری ها اعلام نمودند که  ادامه مطلب ...

پلیس راهور رامسر باید بداند همه در پیش قانون با هم برابرند

عصر امروز پس از خواب یک ساعته نیمروزی ، به منظور حضور در دفتر هفته نامه موج شمال و قرار ملاقات با چند نفر ، دوربینم را برداشتم و به مقصد دفتر هفته نامه واقع در میدان امام رامسرمنزل را ترک کردم.

بعد از رسیدن به چهار راه بسیج پشت چراغ قرمز متوقف شدم. 

ادامه مطلب ...

پاسخ به یک شبهه

یکی از همکاران مجازی در وبلاگ خود در خصوص اتفاقات روز جشن تئاتر در هتل رامسر چنین نوشت  "...خیال کردم امسال هم مانند سالیان پیش آنطور که آقای ماچیانی خبرنگار روایت کرده بود خبرنگاران را دعوت نکردند اما پرس و جو کردم دعوت شده بودند! نیامدند! اگر هم خبرنگاران آمده باشند خبری، گزارشی از هیچکدام از خبرنگاران که خوشبختانه همه شان دست به قلم و صاحب صفحه وبلاگ شخصی می باشند، درباره وقایع مراسم اردیبهشت رامسر درج نشد؟ چـــــــــــــرا؟! این چرایی است که اگر خبرنگاران پاسخگویش نباشند دالی می شود مبنی تصدیق شبه هاتی که دربارهء شان از پس این سانسور شدید خبری پیش آمده است؟"

بنده در مقام پاسخ به عرض می رسانم که متن این دوست عزیز را امروز دیدم و گرنه زودتر به ایشان پاسخ می گفتم و چون نویسنده ، از خبرنگاران رامسر در خصوص عدم پوشش خبری توضیح خواستند خدمت ایشان و مخاطبان محترم پژواک رامسر عارضم ،صبح آنروز برای پیگیری امور اداری هفته نامه موج شمال به اداره کل ارشاد گیلان رفته بودم و بعد از ظهر و درست زمانی که مراسم به اتمام رسیده بود خود را به هتل رساندم و لزومی به انعکاس خبری که در آنجا حضور نداشتم نیافتم.

اعتصاب آب و غذا و تحصن خانگی هنرمند رامسری برای تحقق فرهنگ

فرشید مسگران کریمی «ناله رامسری» کارشناس تئاتر و از شعرا و هنرمنداناعتصاب غذا رامسری است. وی روز جشن تئاتر در هتل رامسر انتقاداتی در زمینه فرهنگ و هنر و همچنین ساخت فرهنگسرای رامسر به برخی مسئولین شهری داشت 

ادامه مطلب ...

معارفه رئیس ارشاد رامسر

مراسم تودیع و معارفه رییس جدیداداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فردا ساعت 14/30در کانون شهید سلیمان نژاد برگزار می شود.

محمد شریفی که از ۱۳ آذر ۱۳۹۱ عهده دار این مسولیت بود جای خود را به عبدالرضا عباسپورکارشناس مسئول فعلی فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن می دهد.

بایکوت رسانه نقد کننده توسط مدیران عافیت طلب دستگاه های اجرایی استان مازندران

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی فضای نقدپذیری را در مدیران ادارات خود افزایش دهند، گفت: بسیاری از مدیران مازندران نقدپذیر نیستند

ادامه مطلب ...

پای یک مدیر غیر بومی دیگر به رامسر باز می شود!!!

به گزارش قلم جوان بر اساس شنیده های موثق و تایید محمد شریفی سرپرست فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر وی به زودی به کار خود پایان می دهد

ادامه مطلب ...

انتقاد نائب رئیس شورای عالی استان ها از بودجه شهرداری رامسر

مهندس ابراهیم ولی شیخ زاهد در جلسه شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر با مشاورین گفت:یکی از آفت های شهرداری ها گرفتن عوارضات مختلف از مردم است.

  ادامه مطلب ...