پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جوابیه روابط عمومی شهرداری به شول رامسر و توضیحات شیخ صفر

به هر حال نگفتید این ساختمان تجاری چند وجب پارکینگ دارد؟ حریم نهر آب چه شده است؟ و دهها سوال بی پاسخ دیگر که به وقتش بیان خواهد شد.(روابط عمومی شهرداری شهر رامسر)فرا فکنی مشکل را حل نخواهد کرد.

جوابیه روابط عمومی شهرداری به شول رامسر و توضیحات شیخ صفر

روابط عمومی شهرداری شهر رامسر:در پاسخ به مرقومه شما شهروند محترم میرساند در خصوص احداث بنای تجاری در حال ساخت در میدان حضرت امام خمینی (ره ) با عنایت به اینکه در زمان صدور پروانه ساختمانی قبل از ابلاغ طرح تفضیلی شهر و در سال 1384 شهرداری رامسر برابر قوانین و مقررات موجود و مستند به مجوز شماره 174 مورخ 84/3/12 شورای اسلامی شهر در قبال تخریب بنای قدیمی فرسوده و خطر ساز موجود آن زمان نسبت به صدور پروانه تجاری اقدام نمود و برابر مجوز ساخت مالک اقدام به شروع عملیات ساختمانی نمود .

لازم به ذکر است بانک صادرات هم 2 سال بعد در سال 1386 مجوز اخذ نمود .

جا دارد از کلیه شهروندان عزیز که با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود مارا در عمران و آبادانی شهر یاری میرسانند سپاسگزاریم .

*******************************************

وبلاگ شول:

با سپاس فراوان از روابط عمومی شهرداری رامسر.

به اطلاع میرساند شهروندان عزیز رامسری فقط با لغو پروانه ساخت صادره قانع خواهند شد. تخریب ساختمان قدیمی و خطر ساز جای سپاس دارد اما چه اصراری به صدور پروانه ساخت مجدد ، آن هم با این شرایط نگران کننده داشتید.؟! پروانه صادره سال 84 حداقل 3 دوره تمدید شده است!!.بنای قدیمی چند متر و متعلق به چند سال قبل بوده است و بنای در حال ساخت چند متر است و بار ترافیکی آن چه مقدار خواهد بود؟به هر حال نگفتید این ساختمان تجاری چند وجب پارکینگ دارد؟ حریم نهر آب چه شده است؟ و دهها سوال بی پاسخ دیگر که به وقتش بیان خواهد شد.(روابط عمومی شهرداری شهر رامسر)فرا فکنی مشکل را حل نخواهد کرد. حقوق مالکان برابر قانون تامین و ساختمان تخریب شود و برای مقدار زمینی که در اختیار شهرداری قرار میگیرد طرح های سود آور و زیبا و سازگار با موقعیت حساس میدان امام خمینی (ره) وجود دارد.

مطالب مرتبط:

مگر رامسر صاحب ندارد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
علی 1391/08/04 ساعت 08:42 ق.ظ

در جوابیه شهرداری رامسر تاریخی که برای دریافت جواز ساختمان بانک صادرات قید شده اشتباه محض چون اون تاریخ مربوط به احداث ساختمان شعبه مرکزی بانک صادرات میباشه و جواز ساخت شعبه شادسر مربوط به سال 1383 میباشه.

احمدی در تذکر آئین نامه‌ای:
طرح استیضاح غضنفری هرچه سریع تر اعلام وصول شود
نماینده چالوس و نوشهر در مجلس با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول گرانی‌ها و تورم به وجود آمده در سطح کشور است، خواستار اعلام وصول هر چه سریعتر طرح استیضاح غضنفری به مجلس شد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در تذکر آئین نامه‌ای اظهار داشت: بیش از ۳ هفته از امضای استیضاح وزیر صنعت می‌گذرد اما ههمچنان از استیضاح خبری نیست.
نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به استناد قانون اساسی، نمایندگان مجلس می‌توانند در مواردی که لازم می‌دانند هر یک از وزرا یا هیئت وزیران را استیضاح کنند؛ از روزی که طرح استیضاح وزیر صنعت تقدیم هیئت رئیسه شده تا به امروز، زمان زیادی گذشته است.
احمدی همچنین گفت: ما مسئولیت پذیرفتیم تا پاسخگوی ملت باشیم یعنی مردم حق دارند و ما تکلیف، صنعت در سال گذشته چه بود و الان چیست؟
این نماینده مجلس نهم در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: باید پرسید تجارت سال گذشته کجا بود و الان کجاست، گرانی‌ها به کجا می‌رود؛ ما قول دادیم و وعده کردیم اعتماد مردم را نشکنیم و قولی را که به مردم داده‌ایم زیر پا نگذاریم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس یادآور شد: نهادهای حاکمیتی و مهمترین دستگاه‌ اجرایی که باید پاسخگوی این همه تورم باشد ، وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما خواهش می‌کنیم طرح استیضاح آقای غضنفری سریعا اعلام وصول شود.

علی 1391/08/03 ساعت 01:32 ب.ظ

من هم به نوبه خود از شیخ صفر حمایت و به شهردار عزیز بومی سازی شده اعلام می کنم که جا دارد از همه سازندگان بناهای قدیمی و جدیداْ در کنار احداث پروانه ساخت گذشته حمایت است !!!پس درنگ ننموده و برای رضایت شیخ صفر و پوزخند و سایر مطالب مرتبط با شهروندی و شهردار بومی و غیر بومی فرقی نمی کند !!! داریوش هم فراموش نشود تا به همت مضاعف و تولید سرمایه اجتماعی و اخلاقی با همه دوستان کارسازی نمایید ! زیاده جسارت است ... با احترامات بی دلیل و بدون مدرک و مستندات موجود است !!!
قربانتان برود ناصرالدین شاه افشار!!!

من دروغگو نیستم 1391/08/02 ساعت 09:52 ب.ظ

جا دارد از کلیه شهروندان عزیز که با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود مارا در عمران و آبادانی شهر یاری میرسانند سپاسگزاریم!!!!!!!!!!!!


این یعنی چی؟
روابط عمومی اینقدر سواد نداره که این متن 5 خطی را خوب ویرایش کنه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.