پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حاشیه نگاری مغرضانه یک خبرگزاری از افتتاح اجلاس اکو در رامسر

حاشیه نگاری مغرضانه یک خبرگزاری از افتتاح اجلاس اکو در رامسر

نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو با حضور 70 میهمان خارجی از ٩ کشور در رامسر آغاز به کار کرد.

این در حالی است که حضور خبرنگاران شرق و مرکز استان مازندران در این اجلاس بسیارپر رنگ بود.

خبرگزاری ها و سایت ها و نشریاتی که خود نماینده و خبرنگار در رامسر دارند بوی« کباب اکو»به دماغشان رسیده و با نادیده گرفتن حق همکاران و نماینده هایی که در رامسر گزارشات را برایشان می فرستادند ،خود به شخصه گروه گروه به رامسر آمده تا دستی بر آتش داشته باشند ،شاید اگر از اجلاس اکو برای شهروندان رامسر آبی گرم نشد  لااقل برای آنها نانی داشته باشد. 

 

در همین راستا یکی از خبرگزاری های جناح مخالف دولت برای کم اهمیت جلوه دادن این اجلاس بزرگ دست به حاشیه نگاری زد و تنها خبر خروجی خود را اینگونه منتشر کرد.

" نامناسب بودن سیستم سرمایشی هرچند نمایان بود اما این پایان ماجرا نبود زیرا نامناسب بودن و راحت نبودن صندلی‌های سالن برگزاری کنفرانس، همچنین نبود جایگاه ویژه خبرنگاران نیز از دیگر مشکلات برگزاری همایش بود.

کوچک بودن سالن برگزاری و سالن غذاخوری همچنین صدور کارت ورودی برای مدعوین بیش از گنجایش سالن نیز جالب توجه بود.

هر چند در ابتدای این همایش وضعیت اینترنت نسبتا خوب بود اما قطع کردن ناگهانی شبکه ارتباطی اینترنت قبل از پایان سخنرانی‌ها موجب دلخوری خبرنگاران شد.

خبرنگاران از اینکه نتوانستند خبرهای خود را به موقع منتشر کنند لب به انتقاد گشودند.

بسیاری از مسئولان مازندران و مدیران مانند مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل پزشکی قانونی، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی، رئیس سازمان انتقال خون و بیشتر فرمانداران به جز فرماندار ساری و برخی دیگر از آنان، معاون برنامه‌ریزی استاندار همچنین امام جمعه میاندورود و برخی دیگر از مسئولان نیز در این مراسم جالب توجه بود.

استفاده از کامپیوترهای قدیمی در سالن برای استفاده خبرنگاران آن‌ هم در این همایش بینا‎‎لمللی با موضوع گردشگری سلامت مقابل دیدگان نمایندگان خارجی نکته‌ای عجیب بود."

شاید این دوستان انتظار داشتند اجلاس اکو رامسر باید در کاخ الیزه برگزار می شد تا آنها با خیال راحت و بدون زحمت ، به ارسال گزارش مباردت می کردند.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی جوزن 1393/06/25 ساعت 12:37 ب.ظ http://shabakenews.com

سلام داداش وبلاگ زیبای و اسم قشنگی داره خواهشمندیم بروزش کنید حیف با این اسم بروز رسانی نمی شود

جوزن مدیر سایت شبکه نیوز
ضمنا" سایت بچه محل خودتو (شبکه نیوز) هم لینگ کن سر فرصت بنر شما داخل شبکه نیوز می زارم

خرمگس 1393/06/22 ساعت 05:27 ق.ظ

نا امیدم کردی بهرامی، فکر نمیکردم نظرمو نشون ندی
فکر نمیکنم نظرم توهینی نسبت به کسی بود
من فقط نظرمو گفتم، همه باید آستانه تحملمون رو بالا ببریم
هنوز منتظرم!!!

خرمگس 1393/06/15 ساعت 12:57 ق.ظ

با سلام

خیلی خوبه که بدون تعصب و واقع گرایی به مسائل نگاه کنیم، سالن آمفی تئاتر هتل رامسر واقعا از وضعیت اسفناکی برخورداره، قبول کن که اینکه میهمانان خارجی از قبیل سفیر، معاون وزیر و ... با پوشه خودشون رو باد بزنن اصلا جالب نیست، علاقه و تعصب گاهی نیازمند اینه که واقع گرایانه از شرایط موجود انتقاد بکنیم، برگزاری چنین همایش هایی اگه به گونه ای مناسب برگزار نشه ممکنه به یک ضد تبلیغ برای رامسر تبدیل بشه. امیدوارم که همه چیز رو با عینک بدبینی نبینیم.


ضمنا در مورد نظر دوست "رامسری":
آقای اورمزدی به تازگی از رساله دکتری در رشته جغرافیای روستایی دفاع کرده اند و دکتری گردشگری ندارند، برای آشنایی با سوابق ایشون بهتره سری به دانشگاه پیام نور بزنید!!!

با آرزوی بهترین ها - خرمگس

علی 1393/05/28 ساعت 11:42 ب.ظ

آفرین بر تو پوزخندالدوله که خوب نیت آن خبرنگار مغرض را افشا نمودندی ! یارو از تهران با آن هوای گرم و کثیف آمد در شهر رامسر این بهشت زمینی خدا و اینچنین مغرضانه مطلب نوشت .. شام و نهار ما را خورد و ناسپاسی کرد ! یادم باشد که به مسئولین بگویم صله و خلعتی برایت حاضر کنند که اینچنین غیورانه و یک تنه از این سمیناهار حمایت نمودندی !
من خودم شاهد بودم که هم در هتل و هم در بازار آرامش مهمانان کاملاً آرام بودند و از سرما و خنکی عرق می ریختند ! اگر گرمشان بود که همگی کت تنشان نمی نمودندی ! و بعضی از آنها بخصوص مقامات داخلی مثل فرمانداران و مدیران کل تقاضای کت اضافی و پالتو از برگزارکنندگان همایش را داشتند که متاسفانه در این زمینه پیش بینی های لازم صورت نگرفته بود و این تنها نقطه ضعف همایش بود که از این بابت پوزش خواسته شد ! دستمال کاغذی هم به وفور و مجانی در اختیارشان بود .. من حتی از سفیر افغانستان ، این کشور قدرتمند و برادر همسایه ، پرسیدم که آیا شما گرمتان شده است ؟ ایشان گفتند : نه ... و اتفاقاً بیسار بیسار هم خنک میباشه و اینجا ده فی صد از قندهار سرمایش کمی داره !!!

رامسری 1393/05/28 ساعت 09:48 ب.ظ

شنیده ها حاکی ازانتصاب دکترمحمدرضااورمزدی بسمت ریاست میراث فرهنگی وگردشگری میباشد.
ایشان دارای مدک دکتری مدیریت جهانگردی ومعاون آموزشی موسسه رحمان بوده و ازحمایت های بی دریغ فرماندارشهرستان ،امام جمعه ومدیران استانی برخورداراست

تغییر کلید 1393/05/28 ساعت 03:26 ب.ظ

خداییش موخواسم اینه بوگوم واقعا می دل گبه بزه برارجان آخه مجبور بین چنین اجلاسی هی وسط راه بگیرین بعد هم هیچ کسه نوگذرین بوشو وی دل کمی اندیشه بوکنین آقای بهرامی تو طرفدار روحانی بی اموندانستیم مرد مومن مسجد ندیده زمان خاتمی کورا هسیبی الان صحب وکتی

عبداللهی 1393/05/28 ساعت 12:07 ب.ظ

با سلام
بهتر است مسئولان پاسخگوی مطالب منتشر شده در گزارش باشند تا صحت و سقم آن مشخص شود. دلیل مغرضانه بودن گزارش خبرنگار را هم اعلام نکرده اید. با این اوصاف ممکن است به تنقد شما هم برچسب مغرضانه بزنند.

[ بدون نام ] 1393/05/28 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
البته اگر امکانات بیشتری پیش بینی مشد بیشتر هم موجب افتخار رامسر میگردد

اکراسریان 1393/05/27 ساعت 10:54 ب.ظ

بهرامی .غصه نخور و نگران نباش همیشه همینجوری بوده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.