پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تنور داغ انتخابات در غربی‌ترین حوزه انتخابیه مازندران

تنور داغ انتخابات در غربی‌ترین حوزه انتخابیه مازندران (رامسر)  

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، شاهد پررنگ‌تر شدن تبلیغات در فضاهای مجازی، به‌طور آشکار و غیرآشکار و داغ شدن تنور انتخابات هستیم.

ورود به این عرصه و موفقیت در آن، آرزوی بسیاری از مسئولان و سیاستمداران است؛ با موفقیت در انتخابات و ورود به‌ بهارستان، دروازه تصمیم‌گیری‌های کلان و نیز آزمایش و مشاهده خود در سطح ملی، بهروی نماینده باز می‌شود.

چندسالی است که در انتخابات رنگ لباس، دستبند و پرچم برای نامزدهای انتخاباتی که می‌خواهند هواداران خود را متمایز کرده و غرور را در آنها ریشه‌دار و همچنین نمادی برای خود حتی در صورت ناکامی کسب کنند، پیش گرفته شده است.

در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباسآباد هم عدهای از کاندیداهای احتمالی شروع به فعالیت کردند، از دیدارهای چهره به چهره گرفته تا شرکت در مجالس ختم و عروسی، خلاصه به آب و آتش می‌زنند تا اکثریت آرا را به‌خود اختصاص دهند.

هرچند هنوز درباره انتخاب رنگ در انتخابات حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و نبود قانون در این مورد باعث سکوت مسئولان امر شده است؛ هواداران یکی از کاندیداهای احتمالی رامسری رنگ نارنجی را به وی پیشنهاد داده‌اند.

بهدلیل ابطال انتخابات در دوره قبل مجلس در این حوزه انتخابیه و برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، همچنان انتخابات در این دوره از حساسیت ویژه‌‌ای برخوردار است و مطمئناً مسئولان محلی و استانی تمام تلاش خود را برای کاستن حساسیت‌ها و افزایش اعتماد مردمی بهکار میبندند.

فرماندار رامسر درباره تبلیغات انتخاباتی، گفت: کارمندان و شاغلان در ادارات و ارگان‌ها باید توجه خاصی به این انتخابات داشته و از تبلیغ چه در محل کار و چه خارج از محل کار، دوری کنند که در غیر این صورت مطابق قوانین با آنها برخورد می‌شود.

حسین سروری افزود: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دوره‌های قبل، اعتماد خود را به‌نظام نشان داده‌اند و نباید به این اعتماد خدشه‌ای وارد شود تا بیگانگان از فرصت‌ها برای تفرقه‌افکنی سود برند.

به گزارش فارس، امید است کاندیداها با دوری جستن از کانونهای قدرت و ثروت و در سلامت کامل به تبلیغات و معرفی خود بپردازند و دقت لازم را در وعده‌های پیشاپیشی که به مردم میدهند داشته باشند تا مردم نسبت به انتخابات و نمایندگان خود دچار بدبینی نشوند.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1394/04/01 ساعت 04:22 ب.ظ

آقایان فقط نقد نکید بگین کدوم کاندیدا بهتره ؟
راهب!
زرودی!
امینی شاد!
حیدری!
مشایخی!
به نظرم راهب بهتره

منتخب 1394/03/29 ساعت 05:28 ب.ظ

پس چه نشسته ای جناب فرماندار که بازار تبلیغات در ادرات و دانشگاهها مستقیم و غیر مستقیم داغ داغ است بفرمایید برخورد کنید

نقی معمولی 1394/03/29 ساعت 12:10 ق.ظ

حدود سیصد کلمه نوشتی و هیچ چیز نگفتی !!!
این هم هنری است که فقط از عهده پوزواک برمی آید

ببخشید خبر خبرگزاری فارس بود برادر

حمید 1394/03/28 ساعت 09:09 ق.ظ

با عرض سلام مردم ما شعور سیاسیشان بیش از فکر مسئولان میباشد تظاهرات ۲۲ بهمن و ....ولی از نماینده محترم تقاضامندم اینقدر از خدماتشان که وظایف شرعی وقانونیشان میباشد با تبلیغات در هر خیابان شهر وروستا خود را خسته نکنند مردم اگر صلاح و تشخیص بدهند به حضرتعالی رای میدهندکارنماینده محترم در تبلیغات قبل از موعد مثل درخواسی میماندکه در سه سطر قابل بیان میباشد ولی در ر سه صفحه بیننده را خسته میکند

سمایی 1394/03/28 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام.باتشکر از مطلبتون.
در حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد واقعا نیاز به خونه تکونی داریم.چرا نباید مثل شهرهایی نظیر لاهیجان و یا حتی لنگرود نماینده هایی مثل ندیمی و لاهوتی داشته باشیم.تا کی باید این روند ادامه پیداکنه.
کاری به جناح و دسته و گروه ندارم.چرا نباید نماینده ای استخوان دار و حرف بزن و کارشناس در مجلس نفرستیم.
تاکی بله قربان گو و خنثی بفرستیم تا روی صندلی سبزش فقط جا اشغال کنه.
تا کی در شهرستان فقط و فقط یه عده تصمیم بگیرن و هر انتخاباتی و هر رخدادی بیان جلو و هرچی آدم ناکارآمد رو بذارن جلوی مردم که رای بدین.
امیدواریم این دوره نه نظامی بیاد نه متملق خنثی نه وابسته بله قربان گو .
کارآمد و کارشناس میخواهیم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.