پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برخی از مدیران ما ، خبر را نمی شناسند

موج شمال:رئیس ارشاد شهرستان رامسر در بازدید از دفتر هفته نامه موج شمال گفت: من تا زمان احداث فرهنگسرای رامسر دنبال هیچ طرح و برنامه ای نیستم. 

 

عباسپور اظهار داشت:من به کار فردی اعتقادی ندارم و همیشه درب اداره ارشاد به روی افراد باز است و منتظر پذیرش ایده ها و نظرات افراد صاحب اندیشه هستیم.

وی گفت:با توجه به سابقه ام ، با مطبوعات رابطه خوبی دارم و اعتقاد دارم کار فرهنگی را نمی شود به صورت رسمی و اداری شدنی کرد.

وی با اشاره به اینکه انجام کار فرهنگی تعاملی و دوستانه است افزود:برخی از مدیران ما خبر را نمی شناسند و مدیران باید نسبت به خبر و اطلاع رسانی توجیه شوند .

عباسپور افزود:مطبوعات باید به سمتی پیش رود که جامعه را به آرامش برساند و خبرنگار باید سازنده اجتماع پیرامون خود باشد.

رئیس ارشاد رامسر تصریح کرد:اساسی ترین کار ارشاد رامسر بحث احداث فرهنگسری رامسر است که متاسفانه بی دلیل انجام این کار را 10 سال عقب انداختند.

سردبیر هفته نامه موج شمال نیز در ادامه این بازدید گفت:ارتباط مدیران با رسانه باعث اطلاع رسانی بیشتر و متعاقب آن پیشرفت جامعه می شود.

محمدرضا بهرامی اظهار داشت:همانطوری که رسانه به مدیران جهت توسعه هر چه بیشتر جامعه  انتقاد می کند نقاط قوت آنها را نیز منعکس می کند و انتظار می رود مدیران ما در هر دو مورد عکس العمل مناسبی داشته باشند.

وی در پایان ضمن تشکر از کارکنان ارشاد رامسر خصوصا خانم شاهمنصوری که با رسانه ها همکاری لازم را دارد گفت:هفته نامه موج شمال با گستره توزیع گیلان و مازندران آماده انعکاس تمامی نظرات جامعه برای پیشرفت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
نامی 1393/05/13 ساعت 01:26 ب.ظ

اگه بشه چی میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.