پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شورای شهر کتالم و ساداتشهر در اطلاع رسانی امور صورت گرفته بکوشد

امر اطلاع رسانی مسئولان در خصوص عملکرد خود ،عکس العمل به نیاز جامعه نسبت به شفاف سازی و اعتماد سازی امور است ، فریضه ای که در جوامع ملقب به مهد دموکراسی بسیار به آن اهمیت داده می شود.

اطلاع رسانی یک رسانه در خصوص یک بحران و کم توجهی یک مسئول در خصوص حادثه ای ، باعث استعفای آن مسئول می شود و همچنین پوشش رویدادی ساده در گوشه ای از جهان باعث جنجالی بزرگ در گوشه دیگری از این کره خاکی می شود.

یکی از شعارهای اصلی اعضای شورای شهر دوره چهارم کتالم و ساداتشهر اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و کارهای صورت گرفته و نشست های مطبوعاتی بود ،کاری که در دوره 6 ساله شورای قبل همین منطقه ، تنها برای یک بار صورت گرفت.

چیزی حدود 10 ماه از عمر شوراهای اسلامی کتالم و ساداتشهر می گذرد و هنوز نشستی مطبوعاتی در خصوص کارهای صورت گرفته انجام نپذیرفته و سایت راه اندازی شده این شورا نیز فعال نیست .

لاجرم همانطوری که مردم انتظار دارند و به ما در جامه اصحاب رسانه منتقل می کنند ، معتقدیم شورای شهر کتالم و ساداتشهر نسبت به فعال سازی سایت اطلاع رسانی و تشکیل جلسه مطبوعاتی در خصوص روند پیشرفت کارها و پیگیری های صورت گرفته در کتالم و ساداتشهر اقدام نماید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اکراسریان 1393/03/03 ساعت 07:09 ب.ظ

دیر محترم وبلاگ پژواک خواسته ی به حقی را مطرح کردید .
مردم و شهروندان منتظر اقدام شورای محترم شهرشان هستند.
پیشنهاد می کنم به همراه این نشست مطبوعاتی حداقل یک جلسه در مسجد آقا پلاسید ساداتشهر و یک جلسه در مسجد بازارکتالم بسیار مناسب و درخور هست

جم 1393/03/03 ساعت 02:27 ب.ظ http://painstore.blog.ir

سلام
وبلاگ زیباییست...
دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.