پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هیئت کاراته شهرستان رامسر برای دومین سال متوالی به عنوان هیئت برتر استان مازندران شناخته شد

  

گردهمایی پایان سال هیئت کاراته شهرستان رامسر با حضور اعضای هیئت کاراته شهرستان رامسر در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزار شد.

در این مراسم رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر گفت:هیئت کاراته شهرستان رامسر برای دومین سال متوالی به عنوان هیئت برتر استان مازندران شناخته شد.

شیهان داود یوسفی اظهار داشت:برای من مهمترین چیز در هیئت ، ورزشکاران هستند.

وی افزود:در آخرین ماسبقه ای که در اردوگاه هفتم تیر داشتم رئیس این اردوگاه گفت:با توجه به اینکه ورزشکاران و تیم های زیادی برای مسابقات به این مکان می آیند ولی هیچ تیمی منظم تر از تیم هیئت کاراته شهرستان رامسر ندیدم.

عباس روغنچی عضو هیئت کاراته شهرستان رامسر نیز گفت:با توجه به این که در رامسر، بحران برف بیشتر از مناطق دیگر بود ولی به علت محجوب بودن مردمان رامسر زیاد به این موضوع پرداخته نشد وبا کمک مردم مشکلات بحران به سرعت از بین رفت.

وی گفت:انشالله کاری کنیم که پرچم هیئت کیوکوشین کاراته رامسر همیشه بالا برود .

صحرانورد دبیر هیئت کاراته شهرستان رامسر نیز دقایقی به سخرانی پرداخت.

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی منطقه 1 کشور روز 16 اسفند با تیم های گلستان ،گیلان ، مازندران در سالن شهید صدر ساداتشهر به رقابت خواهند پرداخت.

خانم گیتی علیخانیان به عنوان مربی برتر ،لعیا فلکی مقدم به عنوان بازیکن برتر بانوان ،عرفان دلاور به عنوان بازیکن برتر نوجوانان و حسام حسینیان نژاد به عنوان بازیکن برتر خردسال هیئت کاراته شهرستان رامسر در سال 92 شناخته شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.