پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پدر ngo های رامسر درگذشت

استاد حسن رحیمیان اولین مدیرکل فرهنگ وهنر استان مازندران ورییس انجمن اهل قلم رامسر ومسئول شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد شهرستان رامسر دار فانی را وداع گفتند. ضمن تسلیت به خاندان محترم رحیمیان واهالی فرهنگ و هنر به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان رامسر و دوستداران آن عزیز سفرکرده به دیار باقی میرساند مراسم تشییع جنازه آن فقید سعید فردا سه‌شنبه ساعت 4 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/06/25 ساعت 03:03 ب.ظ

دیدگاه چند روز پیش را به منظور زنده نگه داشتن توحید ، فضیلت بزرگ امام زادگان به نثل جوان رامسری انتشار نمائید.

تورج 1394/06/23 ساعت 08:55 ب.ظ

نام و یاد او در عرصه فرهنگ بومی و کنکاش در گویش محلی رامسر همیشه در اذهان پویندگان جاری خواهد بود

رامسری مقیم تهران 1394/06/23 ساعت 04:37 ب.ظ

لبخند شادی بر لب او همیشه جاری بود. دلی شاد داشت پیوسته به کرامت بزرگواران دینی ، امامان و ائمه معصومین توسل داشت و زیارت آن بزرگواران را با گوش زد کردن هدیه به دوستان و آشنایان میکرد. می فرمود زیارت با روح اتصال برقرار میکند و احساس فروتنی به انسان دست می دهد و فروتنی در مقابل کسانی که تمام مکارم اخلاقی را زنده نگه داشته است.پس بیاییم فرهنگ زیارت را پاس بداریم . افزایش نقش تربیتی زیارت می تواند راهکار مناسبی برای عمق بخشیدن به معا رف دینی و دوری از هرگونه سطحی نگری باشد. و توحید را شاه کلید زندگی دین مدارانه می دانست .همواره جوانان و خانواده ها را به زیارت اهل قبور امام زادگان تشویق می کرد. و همیشه اظهار داشت که آنان( امام زادگان ) بس نورانی و می توان با دل پاک حضورشان را پر نور تر و با چشم دید. بله انسانی کامل بود روحش شاد و با امام زادگان و معصومین مهشور نماید. در رامسر امام زادگان بسیار داریم و خانواده های مذهبی و بیشتر عموم مردم بخصوص قدیمی ها به آنان متوسل می شوند چه خوب است برای زنده نگه داشتن این فرهنگ جوانان و نوجوانان و کودکانمان را بیشتر آشنا نماییم اگر شبهای پنج شنبه و جمعه و حتی دوشنبه ها هنگام اذان نگاهی به سمت بقعه این معصومین بیندازیم شاهد نور بسیار قوی و نورانی که بطرف بقعه فرود می آید. مسجد آبجی ییلاق گرسماسر و مسجد آدینه جواهرده نشان از این نور هاست . یادم می آید هنگام نوجوانی هنگام غروب ناخودآگاه در شهر کتالم بودم و هنگام اذان مغرب نوری بسیار قوی از سوی جنگل موازی بقعه مسجد آبجی گرسماسر با سرعتی بسار زیاد در یک چشم بهم زدن بر روی آن بقعه فرود آمد پس بیاییم با آن روح ها اتصال برقرار کنیم و فرهنگ زیارت را در بین خانواده ها دوستان و آسنایان بخصوص جوانان و نوجوانان ترویج نماییم .

دلسوز رامسرى 1394/06/17 ساعت 12:41 ب.ظ

شاید براى شما بدر بوده ولى به همه نسبت ندین. حیف همه مطالب ومنعکس نمیکند؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1394/06/16 ساعت 03:18 ب.ظ

نام و یاد او همیشه در خاطره هاست ای کاش مسئولین فرهنگی خطه مازندران از اندرزها و نصایح کارشناسی آن مرحوم برای تبلور اندیشه های فرهنگی استان استقبال می کردند و شاهد شکوفایی فرهنگی در استان بودیم . روحت شاد استاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.