پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

افضل توس به همراه 4 موسسه دیگر مجوز می گیرند

افضل توس به همراه 4 موسسه دیگر مجوز می گیرند  

مسئولان بانک مرکزی از اعطای مجوز به پنج موسسه اعتباری و انحلال دوموسسه دیگر در آینده نزدیک خبرمی دهند.

به گزارش اخبار بانک خبرهای رسیده ازبانک مرکزی حکایت از آغاز شمارش معکوس برای پایان ساماندهی موسسات اعتباری وبازار غیرمتشکل پولی دارد، براساس اعلام مسئولان بانک مرکزی در حوزه نظارت این بانک ، با بررسی ها ونظارت های انجام گرفته و اعمال برخی اقدامات به زودی  طرح ساماندهی موسسات اعتباری پایان خواهد یافت.

موسسات اعتباری آرمان ، نور، افضل توس ، ثامن وبانک مهر اقتصاد با توجه به روند اجرایی انجام گرفته در آینده نزدیک موفق به دریافت مجوز خواهند شد و به بازار پولی کشور می پیوندند.

مسئولان بخش نظارت بانک مرکزی ،افزایش هماهنگی بین قوا ونهادهای تصمیم گیر رایکی از علل اصلی تسریع روند ساماندهی موسسات اعتباری می دانند ؛ چنانچه طی روزهای گذشته شاهد انحلال برخی موسسات مانند میزان که مدیران آن تخلفات زیادی داشتند ، بوده ایم.

همچنین از سوی دیگر، براساس شنیده ها و اعلام محسنی اژه ای ، سخنگوی قوه قضائیه ، دو موسسه اعتباری به احتمال قوی به زودی منحل خواهد شد.

پیگیری ها نشان می دهد یکی از این موسسات که از قدیمی ترین موسسات اعتباری کشور ودارای مجوز است، تاکنون همکاری های لازم رابا بانک مرکزی نداشته است و به همین علت نیز مراحل انحلال آن در حال پیگیری است.

به گزارش خبرآنلاین ، یکی دیگر از موسسات اعتباری نیز در پی تخلفات متعدد و با شکایتی که از سوی بانک مرکزی در دستگاه قضایی مطرح شده است، به زودی منحل خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری بیکار 1394/03/30 ساعت 03:06 ب.ظ

واقعا جای تاسفه تمام ادارات ودانشگاههای این شهر شده پر از نیروهای غیربومی بخصصوص تنکابنی های پرادعا

آقای فرماندار برای شما هم متاسفیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.