پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگزاری نشست شهردار و رئیس شورای شهر رامسر با اصحاب رسانه این شهرستان

شهردار رامسر: باید پلاژهای ساحلی را از قلیان سراها به مکان اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری،رفاهی ،تفریحی و خدماتی و دایمی   تبدیل نماییم

رئیس شورای شهر رامسر: برخی از  فضاهای مجازی  به جای اطلاع رسانی درست به صورت هدفمند دنبال انحراف  و تشویش اذهان افکارعمومی اند  

به گزارش روابط عمومی شهرداری رامسر  شهردار رامسر در این نشست گفت:تمام تلاش ما آن است تا در سایه همدلی ها و هم زبانی ها ،خدمت رسانی شایسته تر شرایط مطلوب را برای شهروندان فراهم آوریم .

"نصرت الله کوزه گر"در نشست مطبوعاتی  با خبرنگاران که رییس شورای شهر رامسر نیز حضور داشت  افزود:این نهاد بیش از 250 نوع خدمت ارایه می دهد و قطعا در اجرای طرح ها ،برنامه ها و خدمات نیازمند همراهی مردم و اصحاب رسانه است.

وی بیان داشت:نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و ارایه راهکارهای مناسب بسیار موثر و سازنده است و روابط عمومی این نهاد باید از ظرفیت تمامی خبرنگاران در جهت اعتلای رامسر بهره مند گردد.

وی بیان داشت:بارها گفته ام نقد سازنده همواره دارای راهکار پیشنهادی است و شهرداری رامسر به منتقدین که نوشتارشان و پیشنهادشان به توسعه کمک نماید پاداش می دهد.

وی گفت:جذب سرمایه گذاری از برنامه های و راهبردهای کلان و مهم شهرداری رامسر است و گردشگری نیز ظرفیت ویژه و منحصر شهر نمونه گردشگری رامسر است.

وی ادامه داد:باید با معرفی فرصت های سرمایه گذاری با اولویت صنعت گردشگری ضمن ایجاد زیرساخت های مناسب در این بخش ماندگاری مسافران و گردشگران را بیشتر کرد.

وی اظهار داشت:رامسر با این همه ظرفیت های ممتاز بویژه در حوزه گردشگری به توسعه شایسته و بایسته نرسیده و همه باید کمک نماییم تا رامسر به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان آنکه پلاژهای ساحلی رامسر با آن زیبایی های کم نظیر تکمیل کننده پازل گردشگری شهر رامسر هست افزود:شهرداری رامسر و شورای شهر تمام تلاش را دارد تا با ایجاد زیرساخت های مناسب بویژه در پلاژهای ساحلی خدمات شایسته به شهروندان و گردشگران داشته باشد.

وی افزود:بطور نمونه ایجاد دهکده صنایع دستی رامسر با همکاری شهرداری و سرمایه گذاران  بومی و بخش خصوصی از جمله این کارها می باشد.

وی ادامه داد:پلاژ لیدو نیز از جمله نقاط ساحلی زیباست که با اجرای طرح مناسب تفریحی با رویکرد گردشگری دریایی می تواند به عنوان یک طرح مناسب در خدمت توسعه صنعت گردشگری شهر رامسرو پایلوتی در شمال ایران قرار بگیرد.

وی گفت:زمین 4 هکتاری پلاژلیدو باید در آن یک طرح عظیم گردشگری پیاده شود کما اینکه در 6 ماه اخیر پیشنهادات زیادی در این خصوص دریافت شد و بر اساس ماده 13 فراخوان عمومی داده شده و تاکید ما برای واگذاری این پلاژ مشروط بر آن بوده که خواسته های شهرداری و شورای شهر محقق شود.

وی بیان داشت:بر این اساس طرح  یکی از شرکت ها  مورد موافت گروه سرمایه گذاری قرار گرفته و شورا آن را مصوب نمود ه که بعد از انعقاد قرارداد پرداخت نیز به صورت نقدی  با تضمین های لازم   می باشد.

وی افزود:سرمایه گذاری در این پلاژ دهها میلیارد تومان است و طرح عظیم گردشگری در آن اجرا می گردد.

وی تاکید نمود:ما باید بهره وری های درستی از داشته ها بعمل آوریم و پلاژهای ساحلی را از قلیان سراها به مکان اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری،رفاهی ،تفریحی و خدماتی و دایمی   تبدیل نماییم.

وی ادامه داد:هر پروژه ای در شهر رامسر باید منجر به ایجاد درآمد پایدار شود و هر پولی که از سرمایه گذار بدست می آید صرف هزینه های جاری نمی شود.

وی بیان داشت:یکی از دغدغه های شهرداری رامسر بحث حمل و دفن زباله است که در سال هزینه های سنگین و منابع انسانی و تجهییزاتی زیادی را درگیر خود می نماید.

وی بیان داشت:متاسفانه طرح ایجاد کارخانه کمپوست در منطقه غرب مازندران به نتیجه نرسید و شهرداری رامسر در نظر دارد کارخانه کمپوست و نیروگاه زباله سوز را با همکاری دستگاههای ذیربط اجرایی نماید  و نمونه هایی را نیز بازدید و باید تلاش نماییم آخرین تکتولوژی در رامسر باشد.

شهردار رامسر نیز همچنین ازاحداث کمربندی قائمیه ، تکمیل دیواره سازی باغ 33 هکتاری تا پایان امسال ،توجه ویژه به اصلاح هندسی و ساخت میادین زیبا ،اجرای طرح در رودخانه صفارود با رویکرد گردشگری ،آسفات تمامی  کوچه های شهر در سال 94 خبرداد.

رییس شورای شهر رامسر نیز گفت:نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی بسیار مهم است.

"هادی حلاجیان" افزود:مطالب یک فرد زاییده نبوغ ،دانش و بینش آن است و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی رسالتی خطیر است.

وی بیان داشت:معتقدیم که نقد منصفانه  عامل توسعه و پیشرفت بوده و قطعا ما هم نظیر همه مسولین نیازمند راهکارها ،انتقادات و پیشنهادات سازنده هستیم.

وی تاکید نمود:ما نماینده مردم هستیم و موظیفیم با در نظر گرفتن منافع عموم طبق قانون عمل نماییم و در این روند قضاوت با مردم است.

وی با بیان آنکه متاسفانه در برخی موارد بدون استفاده از نظرات مسولان بویژه در فضاهای مجازی اطلاعات یکسویه در اختیار مخاطبان قرار داده می شود گفت: کار حرفه ای در اطلاع رسانی آن است که نظرات و گفتار همه ذکر شود آنگاه قضاوت های مردم آسان تر می شود و اتاق کار اعضای شورای شهر رامسر دربش به روی همه مردم بویژه اصحاب تلاشگر رسانه باز است.

وی افزود:قطعا تصمیم گیری های شوراهای اسلامی باید وفق مقررات و قانون باشد و قطعا بحث واگذاری ها درهمین راستا می باشد.

وی ادامه داد:روند سرمایه گذاری در پلاژ لیدو متناسب با شیوه نامه سرمایه گذاری ابلاغی از سوی استانداری و با ملحوظ قرار دادن سازمان  نامه بازرسی  انجام خواهد شد و هیچ تفاهم نامه ،قرارداد و فروشی صورت نگرفته است.

وی اظهار داشت :ما در مرحله انتخاب سرمایه گذار هستیم و در مراحل بعدی تصمیم می گیریم که نحوه مشارکت و یا واگذاری به چه صورت باشد.

رییس شورای شهر رامسر تاکید نمود:سرمایه گذاری در پلاژ لیدو همراه با یک طرح نمونه گردشگری خواهد بود و تقاضا داریم  اصحاب رسانه  اطلاع رسانی درستی از فعالیت ها ی شهرداری و شورای شهر داشته باشند.

وی گفت : از مردم نیز تقاضا داریم که خبر های درست و صحیح را از مجاری خبر رسانی رسمی و یا از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر دریافت نمایند.

وی بیان داشت :متاسفانه برخی از  فضاهای مجازی  به جای اطلاع رسانی درست به صورت هدفمند دنبال انحراف  و تشویش اذهان افکارعمومی اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.