پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نظر مجلس درباره انتقاد علنی‌ مردم از مقامات

نظر مجلس درباره انتقاد علنی‌ مردم از مقامات  

نمایندگان مردم در خانه ملت مردم را مجاز به امر به معروف و نهی از منکر از عملکرد دولت و مدیران و مسئولان حاکمیتی دانستند.

نمایندگان در نشست علنی (سه‌شنبه 14 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعاده شده از شورای نگهبان با اصلاح ماده 8 این طرح با 149 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند که براساس این مصوبه مردم از حق نصیحت و ارشاد در مورد عملکرد دولت و مسئولان حاکمیتی برخوردار هستند.

در ماده 8 اصلاحی این طرح آمده است که مردم از حق دعوت به خیر، نصیحت، ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردارند و در چهارچوب شرع و قوانین می توانند نسبت به مقامات، مسئولان، مدیران و کارکنان تمامی اجزای حاکمیت و قوای سه گانه اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات، شرکت های دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کلیه دستگاه هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی نسبت به آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1393/11/19 ساعت 07:37 ق.ظ

باسلام؛
چرا قسمت انتقادات و پیشنهادات برخی از سایتهای ادارات و نهاد ها بسته است :
از جمله آن سایت فرمانداری شهرستان رامسر که مدت طولانی است درحال آماده سازی میباشد اگر اشتباه نکنم حدود 1 سال است که این متن در قسمت مربوطه درج شده.
جناب آقای فرماندار و کارکنان ظاهراً با این قسمت مشکل زیادی دارند که ........!!!!؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.