پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سانحه هوایی برای دو سرنشین ایرانی و عربستانی هواپیمای آموزشی در رامسر

سانحه هوایی برای دو سرنشین ایرانی و عربستانی هواپیمای آموزشی در رامسر 

 

تلاش برای یافتن سرنشینان هواپیمای آموزشی در رامسر ادامه دارد. به گفته مدیرکل مدیریت بحران مازندران گروه های امداد و نجات دریایی، کوهستان، منابع طبیعی و محیط بانان استان در تلاش برای یافتن این هواپیما هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت : این هواپیمای آموزشی با دو سرنشین ایرانی و عربستانی ساعت 12 و 30 دقیقه امروز پرواز خود را از فرودگاه رامسر آغاز کرد .

رستم  زرودی افزود: به علت کاهش ناگهانی دید در مه غلیظ ، دقایقی بعد ارتباط این هواپیما با برج مراقبت قطع شد .

به گفته مدیرکل مدیریت بحران مازندران گروههای امداد و نجات دریایی، کوهستان، منابع طبیعی و محیط بانان استان در تلاش برای یافتن این هواپیما هستند.

زرودی همچنین  در گفت‌ و گو با فارس  ضمن اعلام هویت سرنشینان هواپیمای مفقود شده از تلاش نیروهای گیلان و مازندران برای یافتن هواپیمای مفقود شده، خبر داد.

وی گفت:  این هواپیمای دو منظوره (تفریحی و آموزشی)، امروز یک مسافر برای هدف گردشگری داشت که خلبان هواپیما ایرانی و نام او مهدی قلی است، مسافر هواپیما نیز تبعه عربستان بوده و حبییب بن شعیب بن محمد خبیت نام دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: علاوه بر تلاش‌هایی که در استان گیلان برای یافتن هواپیمای مفقود شده در حال انجام است، گروههای مختلف از هلال احمر، محیط‌ بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیئت کوهنوردی مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی در حال جست‌ وجوی این هواپیما هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.