پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ضرورت انتقال فرهنگ اصیل و بومی به نسل جوان

فرماندار رامسر تاکید کرد

ضرورت انتقال فرهنگ اصیل و بومی به نسل جوان  

فرماندار رامسر با اشاره به سختی کارها و مسئولیت‌های فرهنگی گفت: با تمام سختی‌ها باید به فرهنگ اصیل و بومی خود افتخار کرده و با افتخار این فرهنگ را به جوانان و نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

پنجمین همایش نویسندگان رامسری شامگاه پنج‌شنبه در سالن آمفی‌تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

این همایش در حالی آغاز شد که قبل از شروع مراسم تمام صندلی‌های سالن پر شده و حتی پس از حضور فرماندار، مردم مدتی در پشت درب‌ها منتظر ماندند تا جایی که برای نشستن و حضورشان در این همایش برای‌شان تدارک دیده شود.

فرماندار رامسر در این همایش با اشاره به سختی کارها و مسئولیت‌های فرهنگی اظهار داشت: با تمام سختی‌ها باید به فرهنگ اصیل و بومی خود افتخار کرده و با افتخار این فرهنگ را به جوانان و نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

حسین سروری افزود: رهبر معظم انقلاب به درستی بر مسئله فرهنگ تاکید کردند و مطمئناً تمام علاقه‌مندان این خاک و بوم مانند برگزارکنندگان این همایش حافظ فرهنگ غنی و پرافتخار میهن و جامعه خود بوده و در راه اعتلای آن به جهانیان می‌کوشند.

سروری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی نتایج ماندگاری بر جا می‌گذارند که ارزش سختی مسیر را داشته و به تمام ناملایمات مسیر می‌ارزد.

این مسئول عنوان کرد: کشورهایی همچون ژاپن فرهنگ گذشته خود را حفظ و در مراسم و جلسات بین‌المللی هم گوشه‌ای از فرهنگ خود را در معرض تماشا می‌گذارند.

وی اذعان داشت: ناراحت‌کننده است که می‌بینیم بعضی افراد از فرهنگ خود دوری کرده و این بی‌علاقگی به فرهنگ‌شان را علنی اظهار و نشانه تمدن و با فرهنگی خود می‌دانند.

 

به گزارش فارس، هوشنگ مرادی نویسنده معروف قصه‌های مجید و لیما صالح رامسری مدیر انتشارات معین از مهمانان ویژه این همایش بودند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.