پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دیـدار فرماندار، بخشدار و مدیران شهرستان رامسر با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

دیـدار فرماندار، بخشدار و مدیران شهرستان رامسر با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد   

به گزارش روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر،پرویز سرایی مدیر کمیته امداد رامسراز دیدارفرماندار،بخشدار ،رئیس شورای بخش و تعدادی از مسئولین و مدیران شهرستان با مددجویان منطقه اشکورات  خبر داد.

 در این دیدار فرماندار رامسر از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مددجویان و خانواده های آنان قرار گرفت  وگفت: رسیدگی به امور محرومین وظیفه همه افراد جامعه و بخصوص مسئولین است و باید با دعوت از خیرین شهرستان و برنامه ریزی مناسب زمینه حمایت بیشتر از این قشر را فراهم نمود.

پرویز سرایی  کمک به مددجویان را یکی از برترین و بهترین اعمال بیان و برگسترش فرهنگ همیاری و کمک به افراد نیازمند تاکید کرد و افزود:در این دیدار ضمن دلجویی فرماندار و مسئولین از مددجویان تعداد30سبـد کالا در غالب مرغ ،ماکارونی، روغن ،سویا و... به ارزش ریالی هفـت میلیون و دویست و بیسـت هزار ریال بین خانواده های تحت حمایت توزیع گردید.

سرایی اظهار داشت : در این دیدار فرماندار و دیگر مسئولین از طـرح های عمرانی  کمیته امداد ازجمله ساخت سرویس های بهداشتی ،حمام و... بازدید بعمل آوردند . 

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) در ادامه افزود:پس از دیدار جلسه پرسش و پاسخ توسط فرماندار و دیگر مسئولین حاظر  با اعضاء شورا و دهیاران منطقه در مسجد تمل برگزار  و در این نشست  شوراها ضمن بیان مشکلات از سوی یکا یک مدیران حاضر پاسخ لازم داده شد و در ادامه فرماندار توصیه های لازم را به دهیاران و شوراهای و مدیران جهت رفع مشکل مردم بیان کردو خواستار حمایت هرچه بیشتر مددجویان شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad soltani 1393/11/08 ساعت 11:41 ق.ظ

mohammad reza salam.mamnon ke sar mizani.halet chetore?khobi.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.