پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مردم از درگیری‌های سیاسی و چالش‌ها خسته شده‌اند

مردم از درگیری‌های سیاسی و چالش‌ها خسته شده‌اند  

ربیع فلاح در دیدار مدیرکل جدید صدا و سیما، انتصاب وی را در این جایگاه تبریک گفت و اظهار داشت: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و باید جایگاه آن در همه زمینه‌ها ارتقا یابد.

وی افزود: مردم مازندران در همه زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی و مذهبی پیشتاز و پیشگام هستند و دفاع مردم عزیز این استان از اسلام و انقلاب همیشه بارز و بی‌نظیر بوده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: آنقدر مشکلات و نابسامانی در استان موجود است که ضرورت دارد همه دلسوزان استان کار و تلاش را برای توسعه، مبنای فعالیت‌ها و اقدامات خود کنند.

این مسئول بیان کرد: برای مردم عزیز باید عاشقانه کار کرد و نگاه ما از اول توسعه همه‌جانبه مازندران بوده و «کار، کار، کار» شعار اصلی ما در استان است.

فلاح از مدیرکل صدا و سیمای مازندران خواست تا همان نگاه و رویکردی را که در مراسم معارفه‌اش بیان کرد تداوم ببخشد و رسانه ملی به کمک توسعه استان در همه بخش‌ها بیاید.

در این دیدار صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مازندران از استاندار مازندران تشکر کرد و اذعان داشت: در خدمت توسعه استان هستیم و برای کمک به رفع مشکلات مازندران و توسعه همه‌جانبه آن آماده ایم.

به گزارش بلاغ، وی ابراز کرد: مردم از درگیری‌های سیاسی و چالش‌ها خسته شده‌اند و ما به هیچ وجه به دنبال غوغاسالاری نیستیم و تلاش می‌کنیم تا زحمات زیادی که در استان برای حل مشکلات کشیده می‌شود را منعکس کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.