پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هزینه تبلیغات پدیده در یک سال+ سند

هزینه تبلیغات پدیده در یک سال+ سند  

به گزارش ایران اسلامی، آن طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده‌استهزینه تبلیغات پدیده در یک سال+ سند.

البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامه‌ها هم از آن بهره برده‌اند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشته‌اند.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
م.یاری 1393/10/29 ساعت 09:10 ب.ظ

خبرخوش برای مردم عزیزمنطقه:باپیگیری مستمرجناب دکتر شریعت نژادنماینده مردم شهرستانهای رامسر-تنکابن وعباس آباد دستورمستقیم ازرهبرانقلاب قرارشدتامساحت400متربع درروستاهاوبه مساحت250مترمربع درشهرهامشمول معافیت پرداخت وجع برای زمینهای فاقدسند(دست خط عادی)میباشند گردیدوهمچنین زمینهایکه بیشترمساحت بالاباشند10درصدقیمت اعلام شده ازسوی بنیادمیگرددپرداخت خواهدشد.

بصیر 1393/10/29 ساعت 01:20 ب.ظ

لطفا اطلاع رسانی کنید چرا مهندس امینی شاد از شهرداری شهمیرزاداستعفا دادند

سلام
می توانید به سایت شهرداری شهمیرزاد مراجعه نمایید

علی 1393/10/28 ساعت 10:54 ب.ظ

در ضمن ما مثل کوه پشت پدیده رامسر هستیم البته بخاطر اینکه به روزنامه ها و مردم شریف رامسر و شهرداری که البته شهردای مثله اینکه به نونش رسیده به نون و نوایی برسیم

علی 1393/10/28 ساعت 10:51 ب.ظ

چرا واسه تبلیغ رامسر از روزنامه های محلی استفاده نمی کنن تا همشریان ما هم به نون و نوایی برسن ؟؟!!!این همه روزنامه هست تو رامسر آقای نحوی یه کم تبلیغ پدیده رو در روزنامه های محلی کنید تا همشریان ما هم به نون و نوای برسن البته نه میلیاردی میلیونی هم کافیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.