پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تداوم تبلیغات پدیده در رامسر!

تداوم تبلیغات پدیده در رامسر!  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر،  دادستانی کل کشور حکم ممنوعیت تبلیغات شرکت پدیده در همه بخش ها از جمله صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر را صادر کرد اما با این حال باز هم مشاهده می شود که در سطح شهر رامسر این کار انجام می گیرد.

حال با توجه به این موضوع در برخی از نقاط شهر مشاهده می شود که تبلیغات شرکت پدیده همچنان ادامه دارد و در برخی موارد هم در اقدامی بسیار عجیب مشاهده شده است که به جای برداشتن بنر تبلیغاتی این شرکت، بر روی نام شرکت پدیده برچشب سفیدی زده شده است که تعجب شهروندان را در برداشته است.

این کار نه تنها به نوعی تبلیغ این شرکت را در سطح شهرستان متوقف نکرده است بلکه شهروندان با توجه بیشتری به این بنرها نگاه می کنند و برخی شهروندان نیز از عدم تمکین به حکم دادستانی کل کشور نیز گلایه می کنندnim negah5.

البته باید گفته شود که نهاد مربوطه در این امر شهرداری رامسر می باشد و اگر چه این احتمال می رود که این استندها در دست کانوان های تبلیغاتی باشد اما باید هر چه سریعتر این بنرهای تبلیغاتی  تا مشخص شدن وضعیت مشکلات شرکت پدیده، برداشته شود.

حال انتظار می رود که مسئولان قضایی شهرستان این موضوع را دستور کار خود قرار دهند تا قانون مندی و اجرای احکام قضایی سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سادات شهری 1393/10/29 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام ما هم با رهگذر موافقیم این همه خیانت و رشوه گیری ووووووو توی همین رامسر را ول کردی چسبیدی به پدیده

رهگذر 1393/10/27 ساعت 02:52 ب.ظ

بابا توام خفه کردی این پدیده رو!
غیر از پدیده خبر دیگه ای تو کل ایران نیست!؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.