پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگزاری جشن میلاد و تقدیر از بازنشستگان دانشگاه ملاصدرای رامسر

برگزاری جشن میلاد و تقدیر از بازنشستگان دانشگاه ملاصدرای رامسر  

مراسم جشن میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) وتقدیر از بازنشستگان آموزشکده­ی فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر برگزار شد.

همزمان با مراسم جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم تقدیر از 3 نفر از بازنشستگان آموزشکده­ی فنی و حرفه ای ملاصدرا شهرستان رامسر در سالن اجتماعات هتل کوثر با حضور کارکنان آموزشکده و خانواده­هایشان ، فرماندار،بخشدار،  شهردار رامسر، اعضای شواری اسلامی شهر رامسر و کتالم و ساداتشهر برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا گوهررستمی رییس آموزشکده ملاصدرا ضمن تبریک خجسته ولادت پیامبر اسلام وحضرت امام جعفرصادق (ع) عنوان نمودند که پیامبر و ائمه الگوی خوب عملی برای همه ما هستند و ما باید چه در زندگی شخصی و چه در کارمان آنها را الگوی خود قرار دهیم و راه و روش آنها را در زندگی خود پیاده کنیم. ایشان در قسمتی دیگر از صحبت های خود تقدیر از بازنشستگان را تقدیر از کسانی دانستند که بیش از سی سال خالصانه خدمت نمودند و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننمودند. ایشان یکی از برنامه های سال 94 آموزشکده را ارائه آموزش به شهروندان عنوان نموده و بیان داشتند که آموزشکده آمادگی دارد که آموزش و تعمیر ونگهداری وسایل الکتریکی را به سطح جامعه بکشاند که نیاز به همکاری مسئولان  در این زمینه دارد.

پس از ایشان آقای سروری فرماندار محترم شهرستان رامسر نیز ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) بیان نمودند که پیامبر اسلام زمانی متولد شد که مردم در سختی و رنج و نادانی زندگی می ­کردند و با تولد ایشان حوادث مهمی در جهان اتفاق افتاد. ایشان همچنین یاد آور شدند: همانطور که پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی است و اخلاق سرلوحه­ی کار ایشان است ما نیز باید در کار و روش خود اخلاق را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم . ایشان همچنین در قسمتی از بیانات خود عنوان نمودند که تقدیر از بازنشستگان کار خوبی است که در آموزشکده ملاصدرا انجام شد. و همه باید قدردان زحمات سی ساله کسانی باشیم که خالصانه و مخلصانه در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند.

پس از ایشان برنامه مولودی خوانی با مداحی حاج محمد رضا علیپور اجرا گردید و سپس به 3 نفر از بازنشستگان سال 1393 لوح تقدیر و هدایایی تقدیم گردید.

نظرات 2 + ارسال نظر
......................... 1393/10/22 ساعت 09:00 ب.ظ

شما مثلا مثلا خبرنگاری .شما چرا آخه اومدین خبر رو از روی سایت دانشگاه ملاصدرا کپی پیست کردن بعد گذالشتن تو سایتتون مثلا شما اونجا حضور داشتین حداقل یه خورده متن شو عوض کن بابا مثلا خبرنگاری
فقط کپی و پیست تو خونت!!!!!!!!!!!!!!!!!1

دوست عزیز
سلام
این خبر توسط ریاست دانشگاه ملا صدرا برایم ایمیل شد و من آن را در پژواک منتشر کردم و در موج شمال هم منتشر خواهم کرد.

انشالله خداوند همه ما را هدایت فرماید

http://tadbir24.ir/fa/news/45059/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D9%84%D9%81%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.