پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

استاندار هم منتقد شبکه تبرستان:نکند فرستنده های شبکه تبرستان خراب است؟

استاندار هم منتقد شبکه تبرستان:نکند فرستنده های شبکه تبرستان  خراب است؟ 

 

برگزاری جلسه پدافند غیرعامل مازندران در استانداری  فرصت خوبی بود تا ربیع فلاح از وضعیت امنیتی استان گزارش ارائه کند و البته انتقاد مجدد خود از رسانه ها را تکرار نماید. با این تفاوت که اینبار مستقیما صدا و سیما را خطاب قرار داد تا راه دکتر روحانی را ادامه دهد.

چندی پیش رئیس جمهوری با انتقاد از شیوه برخود صدا وسیما با دستاوردهای دولت گفته بود که به احتمال زیاد فرستنده های صدا و سیما خراب است.

حالا ربیع فلاح نیز با تمسک به همان واکنش گفته است : : بسیاری از مسائل استان و اقداماتی که توسط مسئولان استان در سطح مناطق انجام می‌شود به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود و با وجودی که استانداری مازندران کمک خوبی به صدا و سیما کرد ولی اطلاع‌رسانی از عملکرد مناسب مسئولان استانی در صدا و سیما مازندران انجام نمی‌شود.

این حرف ربیع فلاح به روزی باز می گردد که قرار بود بودجه استان میان نهادهای مختلف تقسیم شود و حمیدی؛ مدیرکل صداوسیمای مازندران از استانداری درخواست کرد که برای گسترش کمی برنامه ها و سطح پوشش این شبکه کمک های بیشتری را اختصاص دهد و فلاح هم به این درخواست لبیک گفت اما حمیدی در پاسخ همان رفتاری را با استانداری در پیش گرفت که ضرغامی و سرافراز داشته اند، یعنی بایکوت نسبی اخبار و دستاوردهای دولت.

هرچند دستاوردهای استانداری مازندران در قیاس با عملکرد دولت مرکزی ناچیز بوده است اما در همین مدت و با وجود تمام انتقاداتی که وارش نیوز هم به ربیع فلاح داشته است دستاوردهایی نظیر هاب انرژی، افزایش رفت وآمدهای خارجی، بازشدن پیش زمینه برای آغاز سرمایه گذاری، دستاوردهای خوب در حوزه برق و انرژی و همچنین تلاش های میدانی ربیع فلاح نباید نادیده گرفته شود.

فلاح در حالی لب به انتقاد گشوده است که وارش نیوز مدت ها پیش درباره چنین روزهایی اخطار داده بود و حتی خواسته بود پس از انتخاب سرافراز فکری هم به حال حمیدی شود چون صدا و سیمای مازندران به جز ضعف در پوشش اخبار دولت برنامه های به شدت بی کیفیتی را تولید می کند و اصلا به نظر نمی رسد عزمی هم برای بهبود کیفیت در این نهاد اثرگذار در کار باشد.

فلاح در ادامه  این نشست  با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در استان باید نسبت به همه امور آمادگی کامل داشته باشد و همه نیازمندی‌ها به پدافند غیرعامل در استان تامین شود، ادامه داد: جامعه اطلاعاتی از پدافند غیرعامل ندارد که باید از ظرفیت پایگاه بسیج برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم استفاده کرد.

استاندار مازندران گفت: مشکل امنیتی در استان مازندران وجود ندارد و اعضای شورای تامین نیز برای توسعه مسائل اجتماعی و اقتصادی مازندران ورود پیدا کردند.

فلاح همچنین خطاب به معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: همه منابع مالی مربوط به پدافند غیرعامل استان تامین شود و باید تلاش کنیم که از قبل نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل و دستاوردهای مناپسب دکتر یونسی در معاونت امنیتی سیاسی و سردار جعرفی نسب در حوزه انتظامی استان توقع می رود صدا و سیمای مرکز تبرستان دست از شیوه فعلی بردارد و حداقل نقدهایی اصولی را در دستور کار قرار دهد و همچنان دلخوش و امیدوار به بازگشت دولت قبل نباشد. چون به قول آقای احمدی نژاد آن شی مورد نظر را لولو بردوارش نیوز.

نظرات 5 + ارسال نظر

بهرامی مزدور اجنبی وابسته به داعش ! تو چرا 550 دانشجو را ناراحت می کنی ؟ فردا ساعت 2 عصر من خودم همراه اون 550 نفر که می شویم به عبارتی 551 نفر می آییم و نشریه ات را بر سرت می کوبیم تا تو باشی که بیخودی از داعش پست جنایتکار حمایت نکنی ! بچه گیر آوردی و بر علیه دانشجویان آن هم 550 نفرشان توطئه می کنی ای نواده ابوبکر البغدادی خلیفه مسلمین جهان ؟ حیا کن و زودتر این شهر را تخلیه کن و برو به همون سوریه که از آنجا آمدی ! تا کی باید مسلمین جهان از دستت خون دل بخورند ای تروریست ؟

شکارچی 1393/10/21 ساعت 10:51 ق.ظ

آقای بهرامی یکم در خصوص شکار گونه های حیوانی نادر از قبیل گوزن و آهو در جنگلهای شمال و من جمله رامسر اطلاع رسانی و تحقیق کنید. در شرایطی که مردم بعضا درمانده خرید این مرغ های هورمونی بدرد نخور هستند بالادستان و آقازادگان محترم گوشت آهو به قیمت 600 هزار تومان معامله میکنند. واقعا جای تاسف داره

سلام
لطفا جهت تهیه گزارش مستند با شماره مدیر وبلاگ تماس بگیرید
با تشکر

دانشجویان 1393/10/21 ساعت 08:41 ق.ظ

احسنت گل گفتی(نظر قبلی)
فقط بیا از مسئولینی که بهت نفع میرسونن باج بده
بهرامی حیا کن رامسرو با مسئولین هم قطارت رها کن.
جرات داری تایید کن

جمعی از دانشجویان آزاد ،غیر انتفاعی پیام نور و ملاصدرا(550 امضا کننده).
به زودی هم اسامی و امضاها در سایتها و خبرگزاری مبنی بر حمایت شما از برخی جریان ها منتشر میشه

سادات شهری 1393/10/21 ساعت 08:11 ق.ظ

اقای بهرامی شما هم دست کمی از صدا و سیما نداری هر خبری را دوست داری چاپ میکنی نمونه اش همین داستان پدیده هر کجا پدیده را پلمپ و یا کوبیده اند را منعکس ولی وقتی مدیر عامل اش مصاحبه و حرفی زده را از کنارش می گذری باید بدانی که مردم می فهمند اصالت خبرنگاری را حفظ کن چون اینگونه موارد خیلی زیاد انجام دادی . موفق باشید

[ بدون نام ] 1393/10/20 ساعت 06:31 ب.ظ

خودت رو علاف این سیاسی بازی کردی.تو هم هر خبری که به نفع کسانی که به شما نفع میرساند کار میکنی.یه مشت آدم بی کفایت دارند رامسر را نابود می کنند.اونوقت وقتی وبلاگت خوانده میشه آدم خنده اش میگیره.بازم گلی به جمال ما که تو اون شهر نیستیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.