پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هرچه می کشیم از احساس وظیفه رجال است و بس! فرقی ندارد می خواهد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا!

هرچه می کشیم از احساس وظیفه رجال است و بس! فرقی ندارد می خواهد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا!

سید علی اسد؛ مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران که با کش و قوس های فراوان میز ریاست در این اداره کل را ترک کرد قرار است شنبه به فرمانداری بابلسر برود و پشت آن میز بنشیند.

 احمد مظفری؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت: مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید بابلسر شنبه هفته آینده در متل بانک رفاه بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود : در این مراسم از زحمات سید کریم سجادی فرماندار قبلی بابلسر تقدیر و سید علی اسد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

سجادی که از مدیران با سابقه کشوری و استانی است بازنشسته می شود تا روند انتصاب فرمانداران اصولگرا در دولت اعتدال در مازندران ادامه داشته باشد. اسد که هم اکنون رئیس هیات سوارکاری مازندران نیز هست از نزدیکان فکری هاشمی؛ معاون عمرانی استانداری مازندران به شمار می آمد.

رحمانی فضلی؛ ویزر کشور حسن روحانی به تمام مدیران اصولگرایی که برای فرمانداری معرفی میشوند رای مثبت می دهد. البته فارغ از اصولگرا یا اصلاح طلب بودن، یک مدیر باید از قدرت مدیریت بالایی برخوردار باشد و نگاه حزبی و جناحی به مدیران نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

اما در باره انتصاب اسد سه نکته قابل توجه است.

1. فرمانداری پستی دقیقا سیاسی و امنیتی است و انتصاب حزبی و جناحی در آن اهمیت فراوانی دارد.

2. اگر اسد نتوانسته است توجه دولت را برای مدیرکلی یک دستگاه جلب کند، چگونه می خواهد فرمانداری گردشگرپذیرترین شهر مازندران را به عهده بگیرد که بزرگترین دانشگاهد شمال کشور را نیز در خود جای داده است.

3. اگر قرار بر اعتدال باشد، باید همه طرفین به بازی گرفته شوند که تا به حال بیش از 80 درصد فرمانداران منتصب به جناح محافظه کار هستند و این نشان می دهد که انتخاب رحمانی فضلی توسط روحانی برای گرفتن رای اعتماد سایر وزرا استان ها را از اختیار رئیس جمهور و نظرات وی خارج کرده است.

 

انتصاب علی اسد را به وی تبریک می گوئیم چون مدیر خوش اخلاقی است، اما این انتصاب با شعارهای دولت در تضاد کامل است و مطمئنا اگر قرار بود بابلسری هایی که به روحانی رای دادند فرمانداری برمی گزیدند در خواب هم نام علی اسد را در صندوق نمی انداختند.

به هرحال فعلا که اسب مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان و فرماندار در حال انتصاب فعلی چهارنعل در حال تاختن است، اما موانع پیش روی وی بعد از دور بعد انتخابات مجلس و انتخابات شوراهای شهر، هرچه قدر هم که سوارکار قابلی باشد، سرعتش را کند خواهد کرد.

البته می توان حدس به واسطه سابقه عمرانی اسد و نیاز فوری بابلسر به اقدامات عمرانی این انتخاب صورت پذیرفته است اما...

اما اجازه دهید تاریخ قضاوت کند که تمامیت خواهی محافظه کاران چه بلایی بر سر این استان خواهد آورد. از استاندار مازندران هم دیگر نمی شود توقعی داشت چون او نشان داده است که اصلا اجازه نمی دهد فشاری وارد شود و در همان گام نخست تمام پیشنهادهای محافظه کاران را می پذیرد.

 ای کاش دوستانی که 8 سال توقیق خدمت داشتند به خاطر استراحت خودشان هم که شده چند سالی را به کارهای دیگر مشغول می شدند، اما چه کنیم که هرچه در این استان می کشیم از احساس وظیفه رجال است و بس! فرقی ندارد می خواهد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا!

وارش نیوز

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش 1393/10/20 ساعت 10:54 ب.ظ

صاحب عزا کسانی هستند که دلشان به حال آن دستگاه میسوزد

سیاوش 1393/10/20 ساعت 03:11 ب.ظ

جناب بهرامی اگراینگونه است چرا وقتی ما از یک رییس اصولگرا والبته احمدی نژاددرسیستمی شاکی هستیم شما به روندحمایت ازایشان ادامه می دهند واصررداریدایشان مدیرکار آمدی است

با سلام.
من از شخص مورد نظر شما حمایت نکردم
ولی اعتقاد دارم شما به رسالت خود در خصوص ضعف های ایشان اشاره کردید و اینک وظیفه مسئولان ارشد شهرستان است که دغدغه های شما را نادیده نگیرند.
صاحبان عزا بی توجهی می کنند شما نباید از آن ها داغ تر باشید دوست من

پدیده 1393/10/18 ساعت 10:25 ب.ظ

http://www.shomalnews.com/view/110217/%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A8-%D8%B4%D8%AF/

ولادت حضرت محمدمصطفی خاتم پیغمبران و بنیان گذاری مذهب جعفری حضرت امام جعفرصادق مبارک باد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.