پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برخی با دستاویز قرار دادن برف سنگین زمستان سال گذشته موجب نگرانی در بین مردم شدند

فرماندار رامسر:

برخی با دستاویز قرار دادن برف سنگین زمستان سال گذشته موجب نگرانی در بین مردم شدند 

  

با ورود جبهه هوای سرد از شمال غربی کشور و بارش برف و باران در بیشتر مناطق غربی و شمال غربی کشور، در دو سه روز گذشته شایعاتی در شهرستان های واقع در غرب مازندران در خصوص احتمال بارش سنگین برف، بر سر زبان ها افتاد.

با توجه به تجربه تلخی که مردم از برف سنگین سال گذشته داشتند، این شایعات نگرانی هایی را بین مردم ایجاد کرد و باعث شد تا برخی از مردم با حضور در نانوایی ها اقدام به تهیه نان برای ذخیره سازی کنند.

'حسین سروری ' در گفت و گو با ایرنا، افزود: برخی با دستاویز قرار دادن برف سنگین زمستان سال گذشته و با بیان آنکه شاهد بارش برف سنگین این روزها خواهیم بود، با شایعه سازی موجب نگرانی در بین مردم شدند در حالیکه بر اساس گزارش های رسمی سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران بارش ها در حد معمول خواهد بود.

فرماندار رامسر تاکید کرد: گرچه بارش برف در فصل زمستان دور از انتظار نیست، اما نباید در بین مردم ایجاد نگرانی کرد وباشبهه افکنی به این فضای غیرمنطقی دامن زد.

وی افزود: نهادهای مسوول نظیر هواشناسی و سازمان مدیریت بحران با صدور اطلاعیه ها در موارد مختلف آگاهی بخشی لازم را بوجود می آورند.

فرماندار رامسر بیان داشت:به دلیل وزش باد گرم در دو روز گذشته شاهد افزایش ناگهانی دمای هوا همراه با وزش باد شدید بویژه در مناطق روستایی و بالا دست بودیم که خساراتی نیز به سقف برخی از منازل و انباری ها وارد آمد.

وی ادامه داد: همچنین آتش سوزی هایی در مناطق جنگلی جواهرده و جنگل دالخانی داشتیم که با حضور به موقع نیروها و ادارات مسوول و همکاری مردم مهار شد.

فرماندار رامسر افزود:بارش شدید باران و وزش باد نیز از نخستین ساعات بامداد امروز در شهرستان آغاز و بنا بر اعلام هواشناسی بدلیل ورود جبهه هوای سرد شاهد کاهش دمای 10تا 15 درجه طی دو روز آینده خواهیم بود.

وی در عین حال اطمینان داد که همه دستگاه های اجرایی و امداد رسان ،شهرداری ها و دهیاران در آماده باش کامل هستند و جای هیچ نگرانی نیست همچنین سوخت جایگزین نانوایی ها کاملا آماده و نفت سفید هم برای خانوار شهری و روستایی به میزان مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی افزود : شمال کشور به لحاظ موقعیت خاص اقلیمی سالانه شاهد حوادث و بلایای طبیعی زیادی است واز نظر تجهیزات و امکانات راهداری و امدادی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر

من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد بی تدبیری بود

علت پدیده های طبیعی نظیر سیل، رانش زمین و تغییرات آب و هوایی و بارش برف سنگین همچون کلاف سر درگمی است که ریشه در عدم کنترل عواملی نظیر حفظ درختان کهنسال و فلورگیاهی برای جلوگیری از پیشرفت شهرنشینی به سمت اراضی جنگلی و مراتع ملی توسط ادارات ذیربط و تحت تکفل استانداری ها دارد. در این میان انجام کارهای پیشگیری از لطمات و حوادث احتمالی با بسیج نیروها و امکانات بالقوه موجود در شهرستان توسط افراد ذیصلاح دور از انتظار نیست. فقط کمی سعه صدر و پشتکار جدی می خواهد که در تک تک مدیران و مسئولین شهرستان وجود دارد.
دوصد گفته بیش از نیم کردار نیست.

همدرد 1393/10/18 ساعت 10:18 ب.ظ

وقتی اطلاع رسانی درست و پاسخگویی از طرف کسی که نماینده مردم در دستگاههای دولتی هست ، صورت نمی گیرد پس بازار شایعات داغ خواهد شد و سواستفاده کنندگان از این آب گل آلود سوء استفاده خواهند کرد. مسئول قیم مردم نیست بلکه کارگزاری برای حل مشکلات و نباید جایگاهش را در حد خدایی نعوذ با.... بداند که مردم را در شان پاسخگویی نداند. واقعا با این رفتارها نمی دانم چی بگم. خدا آخر عاقبت این مردم را با این رفتارهای آقایان بخیر کند.

ایزک محمدی 1393/10/18 ساعت 08:32 ب.ظ

باسلام.خدمت جناب سروری.شما لطف بفرمایید فقط به شورای آرد و نان دستور بفرمایید چرا در ساداتشهر فقط نانوایی لواشی برادران حسینی جنب آقابسمل باید از کیفیت مطلوبی برخوردارباشه و بقیه نباشند؟مگر متصدیان این نانوایی چکار میکنند که این دوسه روز هیجان احتمال برف بطور متوسط چهل پنجاه نفری تو صف بودند؟چراکسی ازشورای آرد ونان محسوس و نامحسوس به کیفیت پخت نان توجه و رسیدگی لازم رو نمیکنند؟

عبداللهی 1393/10/18 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.mia57.blogfa.com

نگرانی مردم طبیعی است. شاید کمی اعتمادها به دستگاههای مختلف کمرنگ شده است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.