پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دفتر شرکت پدیده در شیراز پلمپ شد

دفتر شرکت پدیده در شیراز پلمپ شد  

در راستای پیشگیری از حیف و میل اموال مردم با دستور دادستان عمومی و انقلاب شیراز از ادامه فعالیت شرکت پدیده در شیراز جلوگیری و دفتر این شرکت ظهر امروز پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس این اقدام پس از آن انجام گرفت که مسوولان شرکت پدیده در شیراز از ارائه مجوز های قانونی فعالیت و فروش سهام عاجز ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این خصوص گفت : با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی شرکت پدیده در خصوص خرید و فروش سهام این شرکت برای برخی از هموطنان در چند استان کشور از جمله در مشهد و بنا بر گزارش های پلیس اطلاعات و امنیت استان فارس و پس از احراز غیر قانونی بودن فعالیت شرکت پدیده دستورات قضایی لازم مبنی بر جلوگیری از فعالیت این شرکت صادر شد.

طهماسب یزدانیان با اشاره به اینکه پیش از این نیز در پی انجام تبلیغات شرکت پدیده در سطح استان موضوع فعالیت آن از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس مورد بررسی قرار گرفت بیان داشت: با احراز عدم وجود مجوز های خرید و فروش و عدم رعایت قانون تجارت در خصوص شرکت های سهامی در زمینه خرید و فروش سهام ، موضوع به دادستانی شیراز اعلام گردید که پس از محرز شدن غیر قانونی بودن فعالیت شرکت یاد شده از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

وی تاکید کرد: مردم باید پیش از خرید هرگونه سهام و مشارکت در سرمایه گذاری از اصالت و وجود مجوز های قانونی و صداقت شرکت های مورد نظر اطمینان حاصل نمایند.

پیش از این نیز با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد فعالیت های این شرکت در شهر مشهد متوقف و از تبلیغات آن جلوگیری شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.