پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اقدامی عجیب در مشهد توسط عوامل ناشناس

اقدامی عجیب در مشهد توسط عوامل ناشناس  

عوامل ناشناس با مراجعه به دکه های مطبوعاتی در سطح کلانشهر مشهد اقدام به خرید و جمع آوری تمامی نسخه های روزنامه خراسان کردند.

عوامل ناشناس با مراجعه به دکه های مطبوعاتی در سطح کلانشهر مشهد اقدام به خرید و جمع آوری تمامی نسخه های روزنامه خراسان کردند.

 خراسان در ستون «حرف مردم» شماره چهارشنبه (10 دی) به نقل از تماس یکی از خوانندگان خود که خواستار توضیح پیرامون این موضوع شده بود، جمع آوری یکجای نسخه های این روزنامه در دوشنبه گذشته را تایید کرد.

تاکنون مسوولان این روزنامه واکنشی روشن نسبت به این رخداد نامعمول نشان نداده اند.

در پی همزمانی این اقدام با درج خبر مصاحبه دادستان مشهد با روزنامه خراسان در شماره روز دوشنبه مبنی بر اعلام پلمپ شدن دفاتر خرید و فروش سهام سه شرکت سرمایه گذاری خصوصی، برخی مدعی هستند که عوامل وابسته به همان شرکتها دست به این اقدام زده اند.

عوامل شرکت های سرمایه گذاری مورد اشاره دادستان مشهد با مراجعه به دکه های مطبوعاتی خواستار خرید همه نسخه های روزنامه خراسان شده و حتی در برخی موارد در پی امتناع دکه داران از فروش یکجای نسخه ها، با آنان وارد درگیری فیزیکی شده اند.

گفته می شود مسوولان روزنامه خراسان در پی آگاهی از این موضوع، در تماس با مراجع مختلف خواستار برخورد با این اقدام نامعمول شده اند اما پیگیریهای آنان نتیجه ای نداشته است.

به گزارش ایرنا بر اساس مطلب منتشره در شماره روز دوشنبه هشتم دی ماه روزنامه خراسان دادستان عمومی و انقلاب مشهد در گفت و گوی اختصاصی با این جریده از صدور و اجرای حکم برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام شرکتهای بزرگ سرمایه گذاری پدیده، تبرک و پردیسبان و پلمپ دفاتر مربوطه خبر داده بود.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مخاطب 1393/10/14 ساعت 11:24 ق.ظ

چرا اینقدر شلوغش می کنید!
کل فعالیت شرکت پدیده شاندیز غیر قانونی نبوده!
شرکت شاندیز فقط بدون مجوز، در زمینه سهام ورود پیدا کرد به همین منظور درش تخته شد
با این وضعیت و قدرتی که این شرکت داره به زودی مجوزشو می خره دوباره فعالیتشو از سر می گیره.

علی 1393/10/14 ساعت 11:23 ق.ظ

ای جانم پدیده

شهروند 1393/10/13 ساعت 09:33 ب.ظ

دربست هانوفر ....................

http://www.entekhab.ir/fa/news/183575/

اسناد غیرقانونی بودن "پدیده شاندیز" منتشر شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.