پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ساعت کار جدید فرمانداران سراسر استان مازندران

فرمانداران استان مازندران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند 

 

استاندار مازندران گفت: فرمانداران مازندران برای ارائه خدمات مناسب به مردم قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند.

ربیع فلاح جلودار در ستاد خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: سال 93 توسط رهبر انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد و باید برای اجرایی شدن فرمان ایشان تلاش شود.

وی با اعلام اینکه برای رسیدگی به امور استان مشکلات و مسائل باید بررسی شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.

فلاح جلودار خواستار حضور فعال‌تر فرمانداران در سطح شهرها و مراکز استان شد و گفت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه باید در همه مساجد شهر نماز جماعت اقامه شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مشکلات مساجد را حل کنند و این موضوع باید تا هفته آینده اجرا شود.

استاندار مازندران خواستار حضور افزایش بازدیدهای سر زده مدیران و فرمانداران از مراکز خرید، کشتارگاه‌ها، مراکز توزیع میوه و بیمارستان‌ها شد و گفت: باید زمینه افزایش کیفیت خدمات در سطح مازندران فراهم شود.

وی به بازدیدی که از مراکز بیمارستانی در سطح استان انجام داد اشاره کرد و افزود: زمینه افزایش خدمات بیمارستانی بخش خصوصی نیز فراهم شود و کیفیت خدمات در این بخش‌ها نیز باید با روند مناسبی پیگیری شود.

ربیع فلاح با اعلام اینکه زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز بین‌راهی باید فراهم شود، گفت: فرمانداران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

این مسئول در پایان خواستار استفاده از خیران در توسعه خدمات شهری شد و اظهار داشت: از ظرفیت خیران در زمینه گردشگری استفاده شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
رامسریان 1393/09/29 ساعت 03:24 ب.ظ

این طرح به شرطی جواب میده که فرماندار هم معاونین و بخشداران و مسوولین شهری رو هم بکشونه سر کار.مثلا تمامی جلسات داخلیشون رو ساعت 6 صبح بذاره. یا هر روز صبحانه کاری بده. اونوقت ببینه مسوولین شهری برای صبحانه مفت و مجانی هم شده چجوری میدون سر کار. حتی اگر یک ساعت صبح رو هم تعجیل حساب کنه و پول بده که از 4 صبح هم بعضی مسوولین برای پول بیشتر و حقوق بهتر میان.میگید نه! امتحان کنید

استان ساحلی 1393/09/27 ساعت 11:33 ب.ظ

آقای فرماندار
شعاردهنده همیشه بیدار
دست از سر ما بردار
از غرب مازن گیل تبار
جز حرف نمانده در دیار.....


کمی به خواسته قانونی مردم غرب مازندران برای استان شدن در این صبح های دل انگیز بها دهید....

همشهری 1393/09/27 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام آقای استاندار . شما بزرگ استانی خدا وکیلی حرفی نزن که مورد تمسخر مردم قرار بگیری . از این گونه حرف زدن شما می توان فهمید یک جای کار شما میلنگه . شما از فرمانداران عزیز نخواه که قبل از اذان در محل کارشان حضور یابند چون من مطمئن هستم آنها بهتر از شما مشکلات شهر را میدانند . شما بهتر است مدیران کلی که 10 سال مدیر کل هستند و هیچ خروجی ندارند را زودتر جابجا کنی تا مشکلات استان راحتر حل شود .خداوند به مردم استان مازندران صبر و به شما کمی تفکر.

فرهنگی 1393/09/27 ساعت 04:42 ب.ظ

آقای بهرامی :نامه اسکن شده ای که شما در وبلاگتون گذاشتین به هیچ از ادارات رامسر ارسال نشده. از کجا معلوم این نامه فتوشاب شما نباشد. عنایت کنید شفاف سازی کنید.

[ بدون نام ] 1393/09/27 ساعت 08:08 ق.ظ

دوستان جدی نگیرید این هم ازاون حرفای صد من یه غازه که مسولین محترم ما آنی جو گیر و احساسی میشن و حرفای عجیب غریب میزنن بعد در خقا خودشون یه حرفشون می خندند آخه برادر این کجاش همسو با جهاد اقتصادی است که پنج صبح قبل اذان اداره باشی این که خرج دولت رو بیشتر میکنه بازدهی رو کمتر واقعا مسوول داریم؟

رضا 1393/09/27 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام؛
خدا اینهارو شفا بده ، معلوم نیست اینها چی میخورن که این فکرهای بکر به ذهنشون میرسه که به فکر کس دیگه ای هرگز نمیرسه ، آخه آدم حسابی بیاد که چی بشه ؟؟؟!!!
اگه خدای نکرده مشکلی باشه در اون صورت چرا اصلا نباید خونه بره (مثل سیل و زلزله و ...) اما الان که لازم نیست بیاد که چند تا نامه برای جلسه های بیخودی امضاء کنه و وقت مدیران و روسا به جلسات بیهوده بگذره؟؟؟ًًً!!!

علی 1393/09/26 ساعت 11:05 ب.ظ

عزیزان من .. بیایید تصور کنید که فرماندار نیم ساعت قبل از اذان صبح در فرمانداری باشد پس باید یک ساعت قبل از اذان بیدار شود . مردم که خواب هستند پس تا صبح باید تک و تنها در فرمانداری باشد ، کارمندان هم که ساعت هفت و نیم می آیند و به این ترتیب فرمانداری تبدیل به یک سلول انفرادی می شود ! این حق آنان نیست و من نمی دانم که استاندار چرا و در چه وضعیتی این حرف را زده ؟ به نظر من حال عادی نداشتند ! احتمالاً دیشب خوب نخوابیدند یا کسی با یک تپانچه تهدیدش کرده که از این حرف ها بزند و یا ...
امنیت فرماندار اندیشمند ما را که عصاره فضایل یک شهر است چه کسی تضمین می کند ؟ در صورت آسیب به جان و سلامت جسمی و روحی ایشان ما یقه چه کسی را بگیریم ؟ من به عنوان سخنگوی مردم رامسر از استاندار گله دارم و به مقامات بالا شکایت می کنم !
فکر نمی کنید فرمانداری که صبح علی الطلوع سر کار باشد برای انتقام شهرداران را مجبور کند که از ساعت دوازده شب باید بیایند سرکار ؟ آن هم شهردار رامسر که بنده خدا در دوران نقاهت بسر می برد ! چه کسی مسئولیت این کار را برعهده می گیرد ؟ با این حساب رفتگران چه ساعتی باید سرکار باشند ؟
ای استاندار حالا دیدی با این تصمیم عجولانه چجوری یک شهر را به هم ریختی ؟ من با شما چه کنم ای تدبیر مطلق ؟ ای امید محض ؟ تو تاسه کجا بودی برادر دکتر ؟
یادم رفت بگویم که زمین فرمانداری گویا شائبه غصب دارد ، در اینصورت نماز صبح فرماندار تکلیفش چه می شود ؟

رامسری 1393/09/26 ساعت 10:47 ب.ظ

دولت تدبیر یا دولت خالی بندی؟؟؟؟

پیراسته فر-رشت 1393/09/26 ساعت 09:17 ب.ظ

حرکت های احساسی وافراطی درهرکاری ناپسنداست ،حتی درعبادات ویا خدمات دهی به مردم!
اخرساعت 5صبح فرمانداران بیاینداداره چی بکنند! آن وقته شب مراجعین کجاهستند؟
خوب خضورفرماندارکه تنهایی امکان پذیرنیست ،بایدکارکنان وکارمندان هم بیایند،بایددرنظرداشت کارمندی که قراراست ساعت5شب بیایدسرکار،لازمه اش اینه که حداقل یک ساعت قبلش بیدارشود تا مهیاشود،آنوقت اینها خانواده ندارند؟بازدهی اش چیه؟

اگر فرماندار قبل از اذان صبح بیاد فرمانداری احتمالا قهوه چی و دفتر دار و مشاورین جوان باید بعد از شام برن فرمانداری دیگه

یا ابوالفضل
کارکرد در حد نانو تکنیک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.