پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جناب آقای فرماندار رامسر، منتظر واکنش مناسب شما هستیم

جناب آقای فرماندار منتظر واکنش مناسب شما هستیم 

 

استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند آنها توسط هر فرد برای خود با رای مجلس شورای اسلامی مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی مورد تایید رسمی وزارت علوم یا بهداشت است.

نمایندگان ملت در جلسه ای در مجلس شورای اسلامی در خصوص جزییات طرح مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی، با تصویب ماده واحده این طرح مقرر کردند: استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌گردد، توسط هر فرد برای خود، مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و یا خارجی مورد تایید رسمی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.

مرتکبین استفاده غیر مجاز از عناوین علمی مذکور به مجازات‌های ماده 556 فصل هشتم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.

براساس این مصوبه، استفاده غیرمجاز از عناوین فوق شامل استفاده از مکاتبات اداری یا در تبلیغ عمومی از طریق وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تارنما یا نطق در مجامع و یا انتشار اوراق چاپی یا خطی خواهد بود.

ضمن احترام به جناب آقای حسین شعبان سروری فرماندار محترم رامسر و با توجه به سبقه علمی ایشان در رشته حقوق خواهشمندم به صورت رسمی استفاده از عنوان جعلی برای وی در نشست بخشداران غرب مازندران در رامسر را تکذیب نماید تا با انجام این امر به دانش آموختگان کشور احترام گذاشته شود.http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/2/15/16185.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
رامسریان 1393/09/24 ساعت 03:00 ب.ظ

بابا بذار دلش خوش باشه بنده خدا
حالا بهش بگن مهندس، به جایی بر نمی خوره.
بی خیال

[ بدون نام ] 1393/09/21 ساعت 10:01 ب.ظ

لطفا مقاله زیر را مطالعه فرمایید
http://www.lisna.ir/Note/11380-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

م 1393/09/18 ساعت 09:18 ب.ظ

احسن

سلام بهرامی دوم ! چرا اینجوری می گی ؟ شما چیکاره بیدی که می گویی درست است یا نه ؟ مگه احمدی نژاد دکتر نیست ؟ مگه ایشون پزشکی خونده ؟
بهرامی اول تو چته ؟ حالا این فرماندار ما مهندس شده بده ؟ مگه میری مهندس بود که همه بهش می گفتن مهندس میری ؟
اصلاً این بهرامی ها همشون یه جوری هستن !
بده که در یک قاب دوربین در جلسه بخشدارها چند تا دکتر و مهندس نشسته باشند ؟ اگه فرماندار رو مهندس نمی نوشتن میدونید برای شخص ایشان و شهرستان چقدر بد می شد ؟ یونسی معاون استاندار که زیاد هم خوش تیپ نیست دکتر باشه ولی فرماندار خوش تیپ ما مهندس هم نباشه ! بروید خودتون رو اصلاح کنید بهرامی های اول و دوم !!!

سبحان بهرامی 1393/09/17 ساعت 09:39 ب.ظ

جناب بهرامی ازدقت نظر هوشمندانه شما مننونم اگرچه رنگ وبوی ژورنالیستی داشت ولی دقیق ودرست بود.اما درمورد دیگر مسایل مبتلا به هم ضرورت دارد تا همیگونه عمل کنیم مثل پیام های تبریک به دانشجویان دوره دکتراتحت عناوینی مثل اقا یاخانم دکتر.این عزیزان هم دانشجوی دکتری هستند نه دکتر واساسا عنوان دکترمربوط به فارغ التحصیلان گروه پزشکی است ودردنیا به عزیران فارغ التحصیل سایر رشته هاphdمی گویند که به مراتب معتبرترومهمترتلقی میش ود اما درایران بدلیایل عدیده عنوان پزشک اعتباردارد.ممنونم

سپاس از حسن توجه شما

البته اگر ما نیز دچار اشتباه سهوی شدیم منتظر تذکرات دلسوزانی همچون حضرتعالی هستیم

شاد زی

mohsen 1393/09/17 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.youma001.blogfa.com/

ه مناسبت فرا رسیدن اربعین آقا امام حسین (ع) و یاران با وفایش ، قصد داریم من و چند نفر از دوستان

مسابقه ی عکس اربعین رو برگذار کنیم و در نهایت به نفر برنده کمک هزینه سفر به کربلا رو تقدیم کنیم

این کمک هزینه به مبلغ 500 هزار تومن از طرف دوستان اهدا خواهد شد .

ادامه در داخل وبلاگ مطالعه کنید لطفا .....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.