پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش شدید شیخ صفر قاسمی به یک انتصاب

واکنش شدید شیخ صفر قاسمی به یک انتصاب +طرح یک سوال+پاسخ

 

صبح امروز رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری رامسر بدون حضور رسانه ها  تغییر یافت.

جلسه این تودیع و معارفه بدون حضور فرماندار رامسر و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران و همراهانش صورت گرفت.

«علی حسینی» جای خود را به «متاجی » داد.

حسین متاجی  متولد 1352کارشناس مدیریت جهانگردی،  کارشناس ارشدمدیریت دولتی با 14 سال سابقه کار پیش از این به مدت 3 سال رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نوشهر و 5 سال نیز به عنوان معاون اداره چالوس فعالیت داشت

گفتنی است شیخ صفر قاسمی رئیس شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر با ارسال مطلبی به این موضوع شدیدا واکنش نشان داد.

متن این پیامک بدین شرح است.

به نام خدا

با سلام و احترام

انتصاب بی سر وصدای یک فرد غیر بومی با رزومه نا مشخص در سمت مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری رامسر و حذف یک مدیر بومی وتوانمند و همراه با دولت با اغراض خاصی صورت گرفته و قطعا این انتصاب برای مدیرکل محترم میراث فرهنگی استان و امام جمعه محترم و فرماندار محترم شهرستان که بیشترین نقش را برای حذف مدیر محترم سابق داشتن و همینطور برای نماینده محترم مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی هزینه های سیاسی و اجتماعی فراوانی خواهد داشت .

ضمن احترام به مقامات محترم دخیل در این انتصاب ، گلایه و اعتراض خود را به این تغییر به همه آقایان صدرالاشاره بویژه فرماندار محترم اعلام داشته وقطعا در نوع تعامل و همکاری خود با مسئولان ارشد شهرستانی واستانی تجدیدنظر خواهیم کرد.

شیخ صفر قاسمی

رییس شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان رامسر


شایان ذکر است مهندس مهدی حلاجیان مدیر مسئول ساحل دریا با ارسال کامنتی خواستار پاسخگویی شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان رامسردر این خصوص شد

« رییس شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان رامسر

برای زمان انتخابات بود یا دایمی است؟

این سمت انتخابی است یا انتصابی؟

حکم این انتصاب یا انتخاب از طرف کیست ؟

ایا این شورا اساسنامه یا مرامنامه دارد؟

شرایط عضویت در آن چیست؟

الان شیخ سخنگوست یا رییس ؟

اعضای این شورا کیانند؟

چرا برای انتخاب یک مدیر یا مسوول این شورا باید نظرش اجرا شود؟

راستی پایان کار این شورا کجاست؟»


شیخ صفر قاسمی نیز با ارسال متنی به این سوال پاسخ گفت:اعضای شورای مرکزی ستاد انتخاباتی رییس جمهور محترم برای اینکه نقش خودشان را بعنوان یک دیده بان و ناظر و مشاور امین حفظ نمایند بصورت خودجوش تشکیلاتی را با عنوان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید طراحی و راه اندازی نمودند.

عمده ماموریت این تشکیلات غیر رسمی و خودجوش حفظ وتقویت شعار های انتخاباتی وگفتمان اعتدالی میباشد و قصد ورود در انتصابات را نداشته و ندارد مگر آنکه حقوق مردم شهرستان نادیده گرفته شود.

نظرات و پیشنهادات این شورا که همان ستاد انتخاباتی سابق هست پس از شور و مشورت در جلسات ماهیانه شورا از سوی مسئول شورا که منتخب خود اعضای شورا است به نماینده عالی دولت در شهرستان منتقل میشود.وکار این شورا تا زمانی که دولت تدبیر و امید هست میتواند ادامه داشته باشد مگر آنکه اعضای شورا تصمیم دیگری بگیرند.

لازم به ذکر است بیشترین دغدغه این شورا حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید و نقد از درون میباشد. و شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان رامسر در کنار اقدامات مثبتی که داشته است دچار ضعف ها و اشکالات و اشتباهاتی هم بوده است که با همفکری دوستان عضو شورا و حامیان بیرون از شورا در رفع نواقص و اشکالات خواهیم کوشید.

با سپاس شیخ صفر قاسمی

 

نظرات 28 + ارسال نظر
معلم 1393/09/12 ساعت 06:58 ب.ظ

با سلام
ضمن تشکر ازشیخ که انصافا نماینده بخش عظیمی ازانتخاب کنندگان آقای روحانی میباشندذکر چندمورد ضروری می باشد
1-اول آنکه آقای نعمتی حضرتعالی دو ساعت مانده به انتخابات بیدار شده اید وبدانکه ستاد روحانی در ادامه ستاد آقای خاتمی ازسال 76 شروع گردید
2-در پاسخ به ان عزیزان که تعریف دیروز وانتقاد امروز را سوال نمودند باید گفت اتفاقا درستش هم همین است هر فرد تا زمانیکه تصمیمات درست بگیرد وبه نفع مردم وشهرستان عمل کند محبوب ومورد قدر دانی ودر غیر ان در اذهان عمومع بازخورست میگردد
3-اتفاقا انتصابات دولت جدید عزل شده های توانمند ومجرب دولت نهم ودهم میباشند که به اصل خویش باز گشتند

مراد 1393/09/12 ساعت 12:24 ق.ظ

توهین به مهدی حلاجیان رو تایید میکنید ولی حقایق مربوط به شورای راهبردی را خیر؟؟؟؟
کدامیک از اسمهایی که نام بردم عضو شورای راهبردی نیستن؟؟؟یا کدامشان از طرف شورا پست نگرفتن؟؟
چرا فکر میکنید مردم از هیچ چیز خبر ندارند؟
شما نظرم را تایید میکردید مردم خودشان متوجه میشدند حق با منه یا شما جناب سانسوری
ضمنا نیازی نیست اعضا را معذرفی کنید.چرا اینقدر این شورا خودش را جدی گرفته؟؟؟؟
مخاطبین پژواک کمی زرنگ باشند کامنتی که پژواک سانسورش کرد در رسانه دیگری تایید شد.

لپاسری 1393/09/11 ساعت 10:18 ب.ظ

در مورد برادر مهدی حلاجیان
حلاجیان تو مجموعه صدا و سیما هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
حلاجیان به سختی نونست لیسانس رو از دانشکده صنعت آب و برق عباسپور بگیره
حلاجیان معلوم نیست با کدوم آزمون و نمره و سطح علمی کارمند صدا و سیما شد
حلاجیان البته بسیجی جبهه رفته است

مراد 1393/09/11 ساعت 05:58 ب.ظ

دیدی تو هم اهل سانسوری؟؟؟؟
دستت رو شد.چرا نظرمو تایید نکردی؟؟؟؟
ترسیدی اعضای شوراتون لو برن رسانه راستگو؟؟؟؟
بیچاره مردم

با مشورتی که با اعضای ستاد صورت گرفت پیشنهاد شد طی مراسمی اعضا معرفی شوند
در ضمن کامنت ارسالی شما غیر واقعی است

عمو پنجعلی 1393/09/11 ساعت 02:43 ب.ظ

اته برار شیخ.وقتی تو رسانه می گی پشت پرده داره پس رسانه ای کردی دیگه؟چرا با سیاست جواب مردم رامیدی؟ چرا فکر می کنی مردم ببو هستند؟مردم همه چیز را می دانند وسره را از ناسره خیلی خوب تشخیص می دهند.بیشتر از این گاوگی دله شوش نزن وی بو صحرای بگیته.راستی قیمت نان چند شد؟؟!!! ناهار نخردممممممه

شیخ صفر قاسمی 1393/09/11 ساعت 09:51 ق.ظ

به نام خدا
* از تذکرات و نقدها و اظهار لطف ها و نا سزا های تمامی دوستان بانام و نشان ودوستان بی نام ونشان بسیار سپاسگزارم.
* ماجرای میراث فرهنگی پشت پرده هایی دارد که فعلا تصمیم به رسانه ای کردن آن نداریم وامیدواریم روند اصلاح شود.
* ما اصلا علاقه مند به ورود به مباحث اجرایی نیستیم مگر در جایی که احساس شود منافع و حقوق شهروندان عزیز رامسری به خطر افتاده باشد و یا گفتمان اعتدال به انحراف کشیده شود.
* ورود ومشاورت و حتی دخالت در امر عزل و نصب مدیران اجرایی توسط ستاد های انتخاباتی در همه دوره ها بوده است و در این دوره سعی بر این است در حد امکان ورود ننمایییم و این کار توسط نماینده عالی دولت در شهرستان (فرماندار) انجام شود که تاکنون اینگونه بوده است.
* ما اشتباهات و خطاهایی داشتیم که ضمن پوزش از همه شهروندان عزیز در تلاشیم تا خطاهای ما به حداقل ممکن برسد.
* لازم هست خدمت دوستان بزرگوار توضیح دهم که ما 24 ساعت قبل از اخذ رای کار را شروع نکردیم بلکه 48 ساعت قبل از ورد جناب آقای دکتر روحانی به فرودگاه رامسر کار را شروع کردیم .

ایرج گاو رمکی 1393/09/11 ساعت 08:17 ق.ظ

آقایان شورای تدبیر؛
با این راهبردهای استراتژیکتون حسابی به شهر سرو سامان دادین.دست مریزاد.احسنت.طلبکار هم هستین؟قباحت داره
هرچی مهره چیدین مانند خودتون عقل کل بود.
درود بر نعمتی.درود بر مهدی حلاجیان.درود بر ایرج

عارف کمالی 1393/09/11 ساعت 01:05 ق.ظ

لطفا آبو بریزین اونجا که میسوزه (دکتر محمود احمدی نژاد)
برای عرض تبریک خدمت مدیر تازه منصوب میرسم ... زنده باشین آقای بهرامی عزیز

رامسری اول 1393/09/11 ساعت 12:36 ق.ظ

در تایید فرمایشات شهروند اول باید بگویم که پس از سال ها یک فرد دانشمند به فرمانداری رسید و نباید به این راحتی ایشان را از دست داد . مگر ما در رامسر و حتی کل کشور چند تا دانشمند داریم ؟سال های سال باید بگذرد تا یک بوعلی و سهروردی و سعدی و حافظ در این مملکت بوجود بیاد . و حالا که شانس با ما یار بود و دانشمندی عزیز به فرمانداری شهر ما منصوب شده نباید کفران نعمت کنیم که نعمت از کف برود
شیخ صفر هم باید مواظب باشد که ... خلاصه ... چیزه ... نشود

شهروند 1393/09/10 ساعت 11:32 ب.ظ

شیخ عزیز بنده به درست یا غلط بودن این حرکت کاری ندارم ولی باید اینو عرض کنم که اگه دانشمندان فهمیده ای همچون مهندس سروری عزیز اتفاقی ویا به هر دلیل دیگر در کشتی شما سوار نبودند شما با این تند رویها و حرکات آماتوری ،هم خودتون و هم مملکتو نابو د کرده بودید،آخه یه انتقاد ساده توسط حاج مهدی که دیگه اینقدر جو گیری نداره !!!!!

نعمتی 1393/09/10 ساعت 08:17 ب.ظ

در جواب شیخ صفر بیارش تو سایتت مطلبم رو

نعمتی 1393/09/10 ساعت 08:12 ب.ظ

اعضای محترم شورای راهبردی دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر
سلام علیکم
ازتعداد ،سن و سال،جنسیت،تحصیلات و سبقه و عقبه سیاسی و فرهنگی و اجتماعیتان هیچگونه اطلاعاتی در دست نیست.پس مانده ایم که صحبتمان را با چه شیوه ای آغاز کنیم؟؟؟
لابد میپرسید ادله و منطقمان از بیان این سوالات چیست و چرا دست به قلم شده ایم؟این را ما باید بپرسیم.ما که ناممان را مردم نهاده اند و همیشه بی هر مزد و منتی در هر صحنه ای که بر ماتکلیف کنند حاضرمیشویم تا ناممان را به نانمان نفروشیم.
ماباید بپرسیم که چرا شما اعضای محترم که هیچگونه اطلاعاتی از کم و کیف فعالیت ها و رفتار ها و تصمیماتتان ،موجود نیست به جای ما و منتخبین ما و منصوبین منتخبین ما تصمیم میگیرید؟؟؟؟4 ساعت پایانی مهلت قانونی انتخابات 92 و ظهور یکباره یک ستاد انتخاباتی را فراموش نکرده ایم.ستادی که امروز خودر را مهمترین رکن تصمیم گیر در شهرستان و فراتر از هر مرجع و نهاد رسمی و غیر رسمی مینامد.قدرتی ما فوق قدرت مردم.مردمی که حق انتخاب دارند اما از انتخاب شما بی خبرند.مانده ایم که ظهور یکباره تشکیلاتتان را چنانچه فرموده اید دیدبان و ناظر و امین دولت بدانیم و یا کاسبان قدرت؟چگونه است که شورای برخواسته از ستادی با چند ساعت فعالیت انتخاباتی و در حالی که هیچگونه مشابه خارجی در هیچ شهرستان و استانی ندارد تا بدین حد خودرا قیم و تصمیم ساز برای بیش از هفتاد هزار انسان عاقل و سالم و سرزنده در شهرستان خطاب کند؟؟؟؟شورایی که هر گونه عزل و نصب در هر اداره ای از شهرستان را منوط به کسب اجازه مقام عالی دولت از خود میداند و بعد از نصبی نا همسو با تصمیمات ماهانه اعضا و سهامدارانش برنتابد و با عتاب تمام به انتشار بیانیه و تهدید و تحدید متوسل شود؟
چند عنوان ریاست ، چند معاونت ،چند مقام عالی اجرایی و چند عنوان ریز و درشت سیاسی و غیر سیاسی به پاسداشت زحمت چند ساعته تان در ستاد انتخابات رییس جمهور محترم کارنامه قبولی از فعالیتتان در خصوص نظارت و امانتداری به جای نگذاشته است.یا حلقه بسته اعضای مشورت دهنده شورایتان را به روی نخبگان و دلسوزان شهرستان باز کنید و یا اینکه به ادامه روند کنونی پایان دهید.
قطره ای از دریای بیکران مردم

گل گو 1393/09/10 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام دوستان لطفن حتمن بی خیال شین تمام عزل و نصب ها از شهر بغل ما ( فهمیدید که ) انجام میشود این و آن حرف مفت است بیش از این خودتان را خسته نکنید هر که را می خواهند می آورند هر که نه جابجا می کنند ولی با فرمایش مهندس مهدی حلاجیان موافقم

جامد 1393/09/10 ساعت 04:11 ب.ظ

جناب اقای شیخ چی شده خط ونشون می کشی باهات مشورت نکردن. شما چکاره این شهر هستین ؟ ادله محکمی موجود می باشد که شعار غیر بومی بودن فقط برای فریب مردمه.در آینده دست های بیشتری رو خواهد شد.

سید مهدی 1393/09/10 ساعت 02:53 ب.ظ

باورش برای ما سخت است که فرماندار شعار بومی گزینی می دهد و در حالی که افرادی بومی و کار بلدی چون میثم نواییان و جنت علیپور اورمزدی کار بلد و کار آشنا و کارمند میراث از رامسر موجود است و یک شخص گمنام نوشهری را رییس اداره رامسر می کنیم

این چندمین مدیر غیر بومی است که به سمت روسای ادارت رامسر گمارده شده است
چه کسی پاسخگوست
جناب شیخ صفر شما فرماندار را اوردید و الان دارید به او اعتراض میکنید

چه شده است که تا دیروز فرماندار ساعی و پر تلاش بود و امروز چون از روش و حرف شما تبعیت نکرد در رابطه با او تجدید نظر می کنی؟

چه کسی باید تقاص اشتباهات شما را بدهد
کسروی که شما با او موافقت نکردید و بیرون پخش کردید که رامسر را نمی شناخت و حتی نمی دانست که رامسر چند تا شهرداری دارد الان فرماندار لاهیجان است

من واقعا نمی دانم چرا رامسری ها در برابر اشتباهات شما که منجر به عقب رفتگی این شهر شده سکوت میکند

بابا از سیاست بکش بیرون
بذار مردم خودشان به داد خودشان بکشند
بابا بذار راحت سرمون را بذاریم بمیریم به حال و روزگار خودمان
دولت شما هم که 30 درصد نان را گران کرد
خجالت هم خوب چیزیه

رامسری 1393/09/10 ساعت 02:45 ب.ظ

دمت گرم شیخ صفر

مشخص بابا مردگه آدمی

رامسری 1393/09/10 ساعت 02:34 ب.ظ

رامسر متعلق ب رامسریهاست. نه تنکابنی. نه چالوسی .نه بابلی و نه...

ناصر طلوعی 1393/09/10 ساعت 02:25 ب.ظ

آ شیخ
تازه به این نتیجه رسیدی

جیک جیک مستونت بود ..........؟

شهروند 1393/09/10 ساعت 12:24 ب.ظ

شیخ صفر رویه را تغییر بده این ره به ترکستان است

رامسریان 1393/09/10 ساعت 12:05 ب.ظ

استفاده از نظرات موافق و مخالف در هر جای دنیا می تواند باعث پیشرفت جوامع گردد لکن حتما باید یک نفر حرف آخر را بزند.
به نظرم تهدید و ارعاب و ایجاد فضای متشنج به صلاح مردم و جامعه نیست بلکه مذاکره می تواند مشکلات بسیاری را حل نماید.
اگر مسوولین شهری دلیل قانع کننده ای برای تعویض داشتند ارائه دهند و مذاکره کنند و از به خیابان و به جامعه آوردن مشکلات داخلی شهر و به میان مردم کشاندند حذر کنند.
من هم شیخ صفر و هم مهدی حلاجیان را میشناسم. هردو همفکر و دلسوز هستند لکن مذاکره به جای تعارض بی حاصل را پیشنهاد می دهم.

مخاطب 1393/09/10 ساعت 11:02 ق.ظ

آ شیخ!
خود کرده را تدبیر نیست!

رعیت 1393/09/10 ساعت 10:53 ق.ظ

زنده باد مهدی حلاجیان

اگریک نفردرشهرستان پیدا می شه ویاپیداکنی تا درطول حیات زندگی خود همیشه ودرهمه حال ازحقوق ومنافع مردم ونخبگان دلسوزبومی حمایت می کند وخواهد کرد ودراین راستا باهیچ نامردی اهل معامله نیست ُآن یک نفرشیخ بزرگ خود ساخته ارزشی اصلاحات استُ شیخ عزیز دراین مسیرپرتلاطم دعای خیرما ووجدان بیدارهمه انسانهای آگاه ورنجدیده پشت وپناه شما خواهد بود.دست مریزد انشاءا...مزدش راازخدای آگاه ازحق وباطل بگیرید.برقراروپایداربرای خدمت گذاری به مردم که به تعبیرحضرت امام(ره)ُولی نعمت همه ماها باشید.

اصلاح طلب 1393/09/10 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام
تذکرات مهندس مهدی حلاجیان در گروه شب نشینی واقعا بجا بود
ممنونم

ایرج رمکی 1393/09/10 ساعت 08:29 ق.ظ

اگر یا اغماض فراوان بگوییم اساس وجود این شورا کار صحیحی است اما :
«دیده بان و ناظر و مشاور امین»!!!تشکل های دیده بان عموما حافظ منافع مردم و نقاد دستگاه قدرت هستند.مگر منافع مردم صرفا در عزل و نصب هاست که در این مقاطع واکنش نشان میدهید؟!ا مرامنامه ی خود را منتشر کنید تا بدانیم غصه ی چه کسی را میخورید! دست روی هر پستی در شهر بگذاری میگویند گزینه ی شوراست!!!!!
«بیشترین دغدغه این شورا حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید میباشد» اشتباه میکنید که این کارهایتان را دغدغه ی دولت میپندارید و با ادامه ی همین روند تبر به ریشه ی دولت میزنید.

عمو پنجعلی 1393/09/10 ساعت 01:40 ق.ظ

برار مهدی تی چک می حلق درون. دمت گرم.در یک کلام شورای راهبرد..........یعنی کشک!!!دمت گرم فرماندار .تا وقتی فرماندار کارهای مد نظر اینا رو انجام می داد. اسمش فرماندار ساعی بود حالا شده فرماندار....خوبه ما کارایه اینا رو از نزدیک دیدیم وگرنه فکر می کردیم مافیا فقط تد فیلماست.تازه داعیه مجلسم دارند خدا یا توبه!!!!چه شود

ساداتی 1393/09/10 ساعت 12:08 ق.ظ

مهدی حلاجیان عالی بود <3

رامسری 1393/09/09 ساعت 10:43 ب.ظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.