پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سردار سلیمانی روی جلد نشریه معروف آمریکایی

سردار سلیمانی روی جلد نیوزویک (عکس)

نظرات 8 + ارسال نظر
رامسری سوم 1393/09/10 ساعت 07:45 ب.ظ

من چاکر رامسری چهارم هستم و من متعلق به خودم نیستم و متعلق به این مردمم !!! با این حال نظر من به نظر شما نزدیکتر است و با کمک هم حال این رامسری را که مشخص نکرد چندم است را می گیریم تا او باشد که دیگر جرأت نکند که نظرش به نظر احمد آقای مین باشی نزدیک تر باشد

رامسریان 1393/09/10 ساعت 04:22 ب.ظ

سردار سلیمانی مرد خداست.

رامسری چهارم 1393/09/10 ساعت 01:00 ب.ظ

من هم بانظر رامسری سوم موافقم که همیشه باصداقت وشفافیت و بدون رودرباسی باکسی وبی ریا مطالب انتقادی وسازنده شان رامطرح می کنند.
وما ومخاطبین وبلاک پوزخند بهره می بریم....

رامسری سوم 1393/09/10 ساعت 12:22 ق.ظ

من واقعاً از نظر رامسری عزیز تعجب می کنم که نظرشان به نظر مین باشی نزدک تر است و نظر دوست عزیزم رامسری دوم را به هیچ انگاشتند !من از رامسری های چهارم و پنجم و ششم هم می خوام که نظرشان را با شفافیت اعلام کنند

رامسری 1393/09/09 ساعت 09:32 ب.ظ

خوشحال شدم که جناب مین باشی نظر حقیر را کاملتر و بصورت مستند تبیین کردند
باتشکر

مجله نیوز ویک با پرداختن به کیفیت تصویر در راستای اهداف ایران هراسی استکبار جهانی و خشن جلوه دادن مردی که مثال عینی "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" می باشد و با درج کلمه انتقام جو سعی در تحمیل رعب و وحشت به مخاطبین خود دارد.البته این نکته را نباید نادیده گرفت که هالیوود نیز قبل از هر چیز معنی ی از انتقام جو و کینه جو و امثال این واژه ها را در قالب فیلمها و بازیهای رایانه ای ترسناک در اذهان مردم حکاکی کرده اند و با درج اینگونه واژه ها در کنار مردانی بزرگ همچون سردار سلیمانی سعی در تخریب چهره مهربان ایشان دارند. ضمن اینکه در حاشیه صفحه نیز امریکا ستیزی ایران را در کنار مبارزه با داعش به این ترتیب بیان کرده

رامسری دوم 1393/09/08 ساعت 11:05 ب.ظ

من با نظر جناب رامسری مخالفم و سردار باید هول و هراس در دل امریکا بیندازد . احتمالاً کار پوزخند بوده که جزء ایادی باسابقه امریکای جهانخوار است ولی با این کارش اقتدار ما را بیشتر کرد . شما نمی دونید که این بهرامی چه کارهایی که نمی کنه ! بنابراین نظر من به نظر رامسری سوم نزدیکتر است

رامسری 1393/09/08 ساعت 07:04 ب.ظ

اونا خیلی حرفه ای کار میکنند.چشم راست سردار ایرانی رو دقت کنین چه جوری کشیدند و تغییر دادند.کافی است عکس اصلی را با این عکس دستکاری شده مقایسه کنید.خشن و هراسناک.در حالیکه سردار در اوج مبارزه در عراق سیمایی آرام و متین دارند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.