پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نقاط آبگرفتگی شهر را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کردیم

شهردار کتالم و ساداتشهر :

نقاط آبگرفتگی شهر را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کردیم  

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت:با توجه به بارندگی شدید اواخر مهر ماه امسال و افزایش حجم آب های سطحی در شهر و کانال ها و رودخانه ها خصوصا مسیر کانال آب زراعی از پل مشاکلایه تا محدوده بریشی که آب های سطحی کوهپایه از همین کانال ها هدایت می شود باعث شد که آبگرفتگی در شهرک چشمک سرا و خانه های اطراف کانال در پایین دست و بالا دست شد و مشکلات زیادی را فراهم کرد.

مظاهر باقر سلیمی در ادامه افزود:ما قبل از فصل پاییز بسیاری از مسیر رودخانه ها و کانال های سطح شهر را شناسایی و با توجه به امکانات کم و اجاره بیل های مکانیکی توانستیم مانند سال گذشته لایروبی کنیم و مهار آب های سطح شهر را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

باقر سلیمی از عمده مشکلات این شهر را تجاوز غیر قانونی به حریم ها و نهر ها دانست و گفت:همه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در ساخت و سازها باید با نظارت و جدیت بیشتری برخورد کنند تا هنگام بارش باران شاهد این گونه مشکلات نشویم چون تقاضا و هجمه ها به سمت شهرداری بر می گردد.

وی در خصوص آبگرفتگی اطراف پل خیابان 22 بهمن ،چشمک سرا و ... را عدم لایروبی دانست و گفت:کانال بزرگ مشاکلایه تا بریشی در سال گذشته با توجه به امکانات اداره آب لایروبی شد و مشکلات زیادی در این منطقه مشاهده نشده بود لذا شهرداری لایروبی این مسیر را در دستور کار خود قرار داد و تا کنون قسمت اعظم این پل لایروبی شده است.

وی در ادامه گفت:پرسنل زحمت کش و اعضای شورای شهراز اولین روز بارش به صورت مستمر در شهرداری حضور داشتند و ما تا کنون توانستیم نقاط آبگرفتگی را شناسایی و در صدد رفع آن برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم مشکلا آبگرفتگی را به حداقل برسانیم.

وی یکی دیگر از مشکلات اساسی و زیر بنایی و رفع آبگرفتگی را تعریض  پل خیابان 22 بهمن دانست و گفت:این پل با قدمت 50 ساله جوابگو این حجم آب را ندارد که نیازمند اعتبار لازم برای آن است و از مسئولین می خواهیم اعتبار ویژه ای به این شهرداری اختصاص دهد تا در هنگام بارندگی و بحران آبگرفتگی این شهر به حداقل برسد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مردم کتالم و ساداتشهر و همکاری شورای اسلامی و پرسنل پرتلاش شهرداری گفت:از شهروندان محترم تقاضا داریم در هنگام ساخت ساز در کنار رودخانه ها و کانال ها و مسر آب های سطحی حریم را رعایت کنند تا شاهد مشکلات نباشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/09/03 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام جناب آقای باقرسلیمی.
شهردار معزز کتالم و البته سادات شهر
لطفا مشکل آبگرفتگی کوچه بهشتی 13 نیز بررسی و حل نمایید.
باتشکر از زحمات جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم شهرداری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.