پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهردار رامسر ،شهردار برگزیده استان مازندران شد

در عرصه مدیریت بحران ،مدیریت شهرسازی و مدیریت گردشگری :

شهردار رامسر ،شهردار برگزیده استان مازندران شد  

نخستین نمایشگاه خدمات شهری و دستاوردهای شهرداری‌های مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل مصلی امام خمینی ساری برگزار شد. 

این نمایشگاه که به منظور ارائه آخرین دستاوردها و تجهیزات رفاهی و مدیریت شهری در مرکز مازندران مازندران کارش را در قالب حدود ۳۰ غرفه شروع کرد حدود ۱۰ شرکت مهندسی در زمینه تجهیزات مدیریت شهری محصولات خود را در معرض نمایشگاه بازدید کنندگان قرار دادند.

غرفه شهرداری رامسر نیز  به همراه دستاوردها در عرصه مدیریت بحران ،مدیریت شهرسازی و مدیریت گردشگری به مرحله معرفی برای هم‌استانی‌ها قرار داد.

در این مراسم مسئول روابط عمومی شهرداری رامسر با در اختیار قرار دادن کتابچه ای به بازدید کنندگان اهم دستاوردهای شهرداری رامسر در حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.

در روز ابتدایی این مراسم محمد حسن محمدی کیادهی رییس دومین کنگره تخصصی مدیریت شهری ایران طی سخنانی با تقدیر از شهرداران و شهرداری ها که حضوری پررنگ در نمایشگاه دارند آنرا فرصتی تلقی کرد برای ارائه گزارش کاری هستند از اقدامات انجام شده و نیز مجالی عنوان نمود برای آشنا شدن سرمایه گذاران با قابلیت ها و توناییهای شهرداریهای استان مازندران .

وی در بخش دیگری از سخنان خود کار شهرداریهای را بسیار سخت و طاقت فرسا توصیف کرد و گفت : شهرداری ها به دلیل عدم برخورداری از بودجه دولتی و پول ملی باید برای خدمت رسانی به شهروندان متکی باشند و چون اکثر شهرهای استان با مشکلات بسیاری روبرو هستند تردیدی نیست که درآمدهای شهرداری ها پاسخگوی نیازهای مالی آنها نیست .

وی در ادامه به نقش و سهم بسزای شورای شهر در مهار مطالبات شهروندان اشاره کرد و گفت : بی گمان شوراهای اسلامی حامیان پرتوان و پشتیبان موثری هستند که قادرند راه خدمت رسانی به شهروندان را بخوبی هموار کنند .

این گزارش حاکیست شهرداری رامسر دراین نمایشگاه حضور بسیار فعالانه ای دارند .

 برخی از این سازمانها با انتشارویژه نامه هایی ضمن ارائه گزارش کار و اطلاع رسانی پیرامون اقدامات انجام شده به تشریح برنامه های آتی خود نیز پرداختند .

گفتنی است در این نمایشگاه شهردار رامسر در عرصه مدیریت بحران ،مدیریت شهرسازی و مدیریت گردشگری به عنوان شهردار برگزیده استان مازندران انتخاب شد و لوح یادبودی اهدا شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری 1393/09/03 ساعت 10:06 ب.ظ

تبریک به آقای شهردار و تسلیت به مردم رامسر بویژه خانواده مرحومه حلاجیان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.