پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتشار جوابیه یادداشت سید کمال را به زمان دیگری موکول می نمایم

حسن جمالی با انتشار کامنتی در وبلاگ امتداد:

انتشار جوابیه یادداشت سید کمال سیدی را به زمان دیگری موکول می نمایم  

 

سلام و تحیت

حسن جمالی ضمن درج کامنتی دریکی از پست های وبلاگ امتداد نوشت:

 اینجانب نیز بنا داشتم ضمن تنظیم یادداشت و جوابیه نسبت به اظهارات غیر منصفانه برادر ارجمند جناب آقای سید کمال سیدی عزیزکه مطالب منتقدین را با متانت طبع و ذوق سرشارشان ولنگاری پنداشته اند پاسخ دهم.اما بنا به دلایلی همچون موارد برشمرده برادر ارجمند جناب احمدی ماچیانی و لزوم ایجاد وفاق و همدلی و دوری جستن از مباحث حاشیه ای و بی ثمر ، انتشار مطالبم را به زمان دیگری موکول نموده و به ثبت نظر اکتفا مینمایم.

جای بسی تاسف است که نگارنده محترم که به عنوان فردی اخلاق مدارو آشنا به حقوق و دادخواهی در شهرستان شهره اند اینگونه یکطرفه به محکوم نمودن منتقدین و نسبت دادن اتهامات و اهانت های بی اساس، همت میگمارند.این جانب طی یادداشتی که در نیمه پر رامسر منتشر گردید به مهمترین آفات این روزهای رسانه های شهرستان اشاره نمودم و خود را از تمامی اتهامات نامبرده مبرا میدانم.

این نوع برچسب زنی و تهمت پراکنی ،زیبنده این برادر ارجمندنیست.اینکه در کدام بخش از یادداشت اینجانب ،مدیر محترم وبلاگ مورد اشاره ایشان، هدفگذاری هیاهوی شتابزده و بانی ترکیدن بغض های فرو خفته گردید،سوالی است که باید شخص نگارنده ،بدان پاسخگو باشند و بفرمایند که از کدام حیث و وجه ،همکارشان را مصداق بارز نااهلی پنداشته اند که اینچنین بر آشفته اند؟؟؟

البته بیان این نکته نیز حائز اهمیت است که بهره برداری زیرکانه از نظرات و مواضع شخصیت های حقیقی و حقوقی در پاورقی مطالب و عدم رعایت اخلاق حرفه ای رسانه ای از سوی بعضی از مدعیان و فعالان خبری به هیچ وجه پسندیده نیست و گاها باعث این میگردد که کمتر شاهد درج نظرات با نام و نشان واقعی افراد باشیم.

این مطلب صرفا به عنوان نظر شخصی در وبلاگ امتداد درج گردید و هر نوع بهره برداری غیر ازآن مورد تایید نیست

برقرار باشید.

پژواک رامسر:به دلیل انتشار این کامنت در فضای تلگرام توسط آقای احمدی ماچیانی قسمت آخر مطلب جناب جمالی محلی از اعراب ندارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
بهره کش 1393/08/28 ساعت 11:48 ب.ظ

این نوع بهره برداری آدم رو یاد برده داری می اندازه و ساداتی حق داره که به برده داری و آپارتاید اعتراض کنه و من هم این پژواک را جد و آبادش به سفیدپوستهای مهاجم به امریکا می رسه رو از همون قماش می دونم و هرگونه بردن داری و بهره کشی را پیشاپیش محکوم می نمایم
مرگ بر برده دار و زنده باد سرخپوستان بومی و به همین خاطر است که ما باید از نیروهای بومی استفاده کنیم

مراد 1393/08/28 ساعت 11:31 ب.ظ

حداقل معرفت داشته باش به بند آخرش توجه کن.زشته به خدا
دست وردار پوزخند.دنبال چی هستی؟؟؟

با سلام
علی رغم میل باطنی ام ولی از انجاییکه این مطلب در فضای اجتماعی تلگرام توسط مدیر وبلاگ امتداد منتشر شد کامنت را در وبلاگم به صورت پست بالا اوردم
چرا از آنهایی انتقاد نمی کنین که سعی داشتن از نظر جناب جمالی در فضای تلگرام بهره برداری ابزاری نمایند؟

ساداتی 1393/08/28 ساعت 11:13 ب.ظ

نهایت بی اخلاقی بود مطلبی که عنوان شده بهره برداری نکنید و شما کردید.دست مریزاد.حجت تمام
موفق باشی

ایزک محمدی 1393/08/28 ساعت 08:26 ب.ظ

متاسفانه همون رویه و سبک نوشتاری که آقای احمدی ماچیانی در یادداشت خود خطاب به جناب سیدی آورده آقای جمالی نیز به همان سبک و سیاق تاکید کرده که جوابیه یادداشت سید کمال سیدی رارا به زمان دیگری موکول میکنم:
جناب جمالی چرا مثل رییس جمهور پیشین بگم بگم راه انداختی برادر؟
خوب هرچی میخواهی بفرمایی لطفا و خواهشا بفرما و بیشتر از این من و خوانندگان پژواک و موج شمال و سایر رسانه های فخیم رامسر را منتظر نگذار.
البته جناب جمالی قدری ناپرهیزی کردی و ادای "جوابیه یادداشت را به زمان دیگر موکول میکنم" را خوب درنیاوردی و در فرازهای پایانی حرف دلت را زدی.پس لطفا عنوان "جوابیه رو به زمان دیگر موکول میکنم "را اصلاح بفرما.
جناب جمالی تاحالا اصطلاحات وکیل الدوله رو شنیدید لطفا اگر خود رارسانه ای می انگارید -که جای شک و شبهه دارد-سعی کنید با ملت و شهروندان باشید و دغدغه رسانه ای تان مردمی باشه تا دولتی.وگرنه مهر وکیل الدوله گی بر تارک شما حک میشود.
سنگ بزرگ علامت نزدن است اگر احمدی ماچیانی بنا بر جلوگیری از تزلزل پست و جایگاه معظمشان ندای وحدت و جلوگیری از تفرقه جوابیه شان را به زمان دیگری موکول میکنند جناب شمالطفا آزادگی به خرج دهید و خواهشا ما را به زمان دیگر حواله نفرمایید و برای خود جایگاه متصور نشوید و بفرمایید هعر آنچه در مافی الضمیرتان هست تا همه بهره ببریم و از افاضات شما محروم نمانیم.بالاخره ما خوانندگان هم دل داریم تا کی باید رجزخانی بشنویم؟
جناب جمالی دیر آمده اید لااقل زود نروید

رامسری 1393/08/28 ساعت 07:06 ب.ظ

من یک سوال از آقای عباس احمدی دارم و اون هم اینکه
ایشون که همش ادعای حقوق دان بودن میکن در حالی که درس فقه و مبانی حقوق خونده و این دو هیچ ربطی به همدیگه نداره چرا نشده حتی یکبار یه مقاله و یادداشت تخصصی درباره فقه و حقوق بنویسه؟

همه 1393/08/28 ساعت 05:33 ب.ظ

ماچیانی خودخواه نمی خواهیم. خواسته ما داشتن یه ماچیانیه مردمی ومردم دار ومردم پسندومردم دوست ومردم ...است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.