پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رفتارهای احمدی نژادی در برخی مدیران دولت روحانی در رامسر

رفتارهای احمدی نژادی در برخی مدیران دولت روحانی در رامسر  

در روزهای اخیر طی احکامی جداگانه، معاونین آموزشی ،پشتیبانی ،پرورشی و تربیت بدنی توسط مدیر آموزش و پرورش رامسر تغییر یافتند.

در این تغییرات به ترتیب رحمت اله حسینعلی ثانی ،مرتضی بخشی و جمشید رادمند جای خود را به آقایان سید صادق میر ابوطالبی ،بهمن امیری و حسین کوزه گر دادند.

یک منبع آگاه در آموزش و پرورش رامسر در خصوص این تغییرات به پژواک رامسر گفت:با توجه به اینکه امینی نیا به عنوان اولین رئیس اداره بعد از روی کار آمدن فرماندار و یک ماه قبل از سال تحصیلی گذشته انتصاب شده بود انتظار می رفت قبل از شروع سال تحصیلی جدید و با توجه به اینکه خود از بدنه این مجموعه بوده و شناخت کافی نسبت به نیروهای موجود داشته ، تغییرات مد نظر خود را انجام می داد نه اینکه با گذشت دو ماه از سال تحصیلی و درحالی که برنامه ریزی های لازم توسط معاونین این اداره برای رشد و شکوفایی دانش آموزان تدوین شده ، شاهد این تغییرات باشیم که به نظر نمی رسد این امر به سود نظام آموزشی باشد.

این منبع مطلع با اشاره به اینکه یکی از معاونین کنار گذاشته شده فقط 6 ماه دیگر بازنشسته می شد گفت:گمان می رود این تغییرات از بیرون اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر هدایت می شود و همین امر حاشیه و انتقاد هایی را متوجه مدیریت جدید این اداره کرده است.

وی گفت:وقتی مدیری در صبح به معاون خود به صورت رسمی اعلام می کند که ظهر تو را تغییر می دهم ،احساس می شود ریشه در گذشته دارد.

وی نداشتن مشاورین قوی ، شائبه هدایت امور مدیریتی آموزش و پرورش از بیرون اداره ،عدم مشورت با افراد صاحب تجربه را از ضعف های عمده مدیریت فعلی آموزش و پرورش رامسر برشمرد و خاطر نشان کرد: سوء تدبیر و تصمیم گیری نا مناسب می تواند اثرات سوئی بر آموزش و پرورش رامسر ، این جایگاه مهم که با روح و روان و تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرزندان مردم سروکار دارد بگذارد.

در ادامه نظر جمشید رادمند را نیز که مدیر متعهد و یک چهره غیر سیاسی در آموزش و پرورش رامسر است در خصوص تغییرات اخیر و نحوه کنار گذاشتن وی از سمت معاون پرورشی آن هم در 6 ماه مانده به دوران بازنشستگی اش جویا شدم.

وی گفت:با توجه به اعتقاد قلبی ام که پست برای کسی ماندگار نیست ولی دلم نمی خواست مسئولیتی را نیمه کاره رها نمایم.

رادمند اظهار داشت:هر مسئولی در فکر آن است که برنامه اش اثر گذار و ماندگار باشد و اگر مسئولیت در نیمه راه منفصل شود بسیاری از کارها ابتر می ماند.

وی ادامه داد:توجه داشته باشیم که در انتصابات باید به سه مقوله تخصص ،تعهد و تجربه توجه جدی شود که به نظرم در انتصابات اخیر در آموزش پرورش رامسر متاسفانه به برخی از این ویژگی ها توجه نشده است.

معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش رامسر در ادامه افزود: صبح یکی از روزهای گذشته به صورت رسمی به من اطلاع داده شد که ظهر مراسم تودیع است و من نیز ناگزیر حضور یافتم.

وی گفت:اصلا دوست نداشتم در میانه سال تحصیلی شخصی را از سمتش بر کنار و من به جایش ادامه کار دهم ،به همین جهت برای ادامه خدمت باقی مانده ام راهی یکی از مدارس شهرستان شدم تا انجام وظیفه نمایم.

وی در خصوص این تغییرات در وسط سال تحصیلی گفت:من و همکارانم در اداره ، این مسئله را مثبت ندیدیم و بر روحیه کارکنان تاثیر منفی نهاده است.

وی با اشاره به اینکه همه این مسائل را به خدا واگذار می کنم که او بینا و داناست افزود:انتظارم از اصحاب رسانه شهرستان این است که واقعیت را بیان نمایند و از حقیقت موضوع سخن بگویند.

رحمت اله حسینعلی ثانی نیز در گفتگویی اظهار داشت: تغییرات حق یک مدیر است ولی نه به شکل کنونی که در اداره آموزش و پرورش رامسر صورت گرفته است.

وی گفت:در هفته اول تیر ماه سال جاری با بیان این موضوع به رئیس اداره که انتصاب شما بر اساس جریان سیاسی صورت گرفته ، اعلام داشتم که منتظر تغییرات سیاسی در اداره ام و من نیز آماده تغییر هستم و آماده ام که نیروی جدیدی معرفی شود تا در تابستان در امور مربوطه با وی همکاری نمایم که جناب امین نیا به شدت این موضوع را تکذیب کر.د

معاونت سابق آموزشی در ادامه افزود:پس از این موضوع بارها شایعاتی شنیدم که شخصی به اداره کل برای جایگزینی پست معاونت آموزشی معرفی شده و در حال انجام مصاحبه های لازم است.

وی گفت:با توجه به مشکل جسمی که برایم به وجود آمده بود و دستور دکتر استراحت بود اما در تمام تابستان به اداره آمدم و برنامه ریزی های آموزشی را در سال جدید انجام دادم.

وی با اشاره به رویکرد دوگانه امینی نیا و تغییر موضع اولیه گفت:متاسفانه چند روز پیش ساعت 10:20 دقیقه صبح به من اطلاع دادند که ساعت 11 مراسم تودیع شما می باشد که از ایشان در خصوص تکذیب تغییر معاونت اموزشی در تیر ماه گذشته و تغییرات فعلی پرسیدم که وی گفت هر دولتی بیاید باید نیروی خودش را سر کار بیاورد و اگر آنموقع شما را تغییر می دادم کسی نبود تا کارها را انجام دهد.

معاون سابق آموزشی اداره آموزش و پرورش رامسر افزود: همیشه بر اساس شایستگی ها قدم برداشتیم که در همین راستا در زمان مدیریتم بسیاری از بچه های اصلاحات عنوان مدیریتی را تجربه کردند ولی امروز اینگونه نیست وگمان می رود که رئیس اداره آموزش و پرورش رامسر از جایی بیرون از آن خط دهی می شود .

وی با اعلام اینکه در جابجایی ها تخصص لازم است ادامه داد:اخیرا یکی ازنیروهای اصلاحاتی آموزش و پرورش رامسر به وضعیت جابجایی ها در این اداره اعتراض کرد و به نمایندگان مجلسی که برای بازدید به رامسر آمده بودند نیز نامه نوشت که تغییرات در آموزش و پرورش رامسر سیاسی است.

گر چه تغییر مدیریتها به تبع تغییر دولت ها یک امر طبیعی است اما آنچه که در این میان آدمی را به تعجب وا می دارد تکرار رفتارهای احمدی نژادی در برخی مدیران دولت تدبیر و امید روحانی در رامسر است که خود روزگاری نه چندان دور به شدت منتقد چنین شیوه ها و رفتارهایی در دولت احمدی نژاد بودند و حال که نوبت به آنها رسیده گویا همه چیز به فراموشی سپرده شده است!

یادمان نرفته که روزی در دولت گذشته ، اسماعیل گوهر رستمی مدیر اسبق اداره آموزش و پرورش رامسر و عضو فعلی هسته مرکزی کانون تدبیر و امید که از مدیران ارزشی این شهرستان نیز است را در بین دو نماز و در نمازخانه همین اداره تودیع کردند و روزی دیگر امینی نیا مدیر فعلی آموزش و پرورش رامسر در آستانه ماموریت به خارج از استان، از این ماموریت برحذر داشته شده و از سمت خود بر کنار می شود و حالا گویی قصه به شکل دیگر تکرار می شود..

حدود یک ماه قبل از پایان سال تحصیلی گذشته و 4 ماه مانده به زمان بازنشستگی « حیدر پور » رئیس سابق آموزش و پرورش رامسر و علیرغم امیدواری ها به وی برای عدم تغییر در چند مدت باقی مانده ، وی برکنار و مراسم تودیع اش برگزار و حالا...

 این قصه سر دراز دارد...

 

نظرات 36 + ارسال نظر
اعتدال 1393/08/30 ساعت 12:52 ق.ظ

با سلام خدمت اقای بهرامی و مخاطبین عزیز ! آقای ثانی یا هر مدیر دیگر باید پیش بینی چنین روزی را می کرد .مدیر باید طوری رفار نماید که روزی ممکن است مرئوس شود .زمانی که آقای امینی نیا معاون آموزشی بودند فکر می کردند اسبشان همیشه دوان است ولی عزل شدند و به پژوهش سرا رفتند یا مدیرشان آقای گوهر رستمی وقتی از مدیریت کنار گذاشته شدند و به مدیریت هنرستان حریری منصوب شدند به یکی از همکاران گفتهند من تازه می فهمم معلمین ما چی میکشند .این یعنی مدیر ان ما وقتی مدیر می شوند دیگه پشت سرشون را نگاه نمی کنند .آقای ثانی هم یک مدیر بود .روزی آمد و روزی هم رفت . ولی نحوه تغییر ایشان به شکلی که در همین خبرها خواندم واقعا دور از انصاف است .

اعتدال 1393/08/29 ساعت 01:00 ق.ظ

با سلام خدمت آقای بهرامی و همکاران فرهنگی !بعضی دوستان نوشتند همین رفتارها را با گوهر رستمی و امینی نیا در دوره های قبل کردند . بله معاون آموزشی یک اداره که در جلسات شب نشینی بر علیه دولتی که بر سر سفره اش نشسته توطئه می کند مسلمه که آقای رضاخانی برش می داره .اما خیلی آدم می خواد که به دنبال انتقام جویی نباشد .قرآن می فرماید : (لا یجرمنکم شنئان قوم علی أن لا تعدلوا )زشتی کار یک گروه شمارا از مسیراعتدال منحرف نکند. در ایی دیگر به پیامبر اسلام می فرماید : إدفع بالتی هی أحسن . تو با روشی که نیکوتر است پاسخ بده )اما گویا این فقط خواجه انصاری است که بدی را با نیکی جواب می دهد
نیکی را نیکی کردن سگ ساری است بدی را بدی کردن خر کاری است بدی را نیکی کردن کار خواجه انصاری است

همشهری 1393/08/29 ساعت 12:47 ق.ظ

با سلام خدمت آقای /خانم اعتدالی !فرمودید در دوره مدیریت احمدی نژادی ها در آموزش و پرورش رامسر مدارس با قیمت نازل در اختیار چه کسی قرار گرفت . کسانی که این مدارس به آنان داده شد از سینه چاکان اصلاح طلبان و دشمنان دولت دهم بودند . کجای کاری عزیز برادر ؟!!!!!!

رهگذر 1393/08/29 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام بر گمنام عزیز و دوست داشتنی . چرا عجولانه قضاوت میکنی؟ شما که قضاوتتان خوبه . فتنه ؟؟؟؟؟ بعدش فتنه که عزیز نمیشه . عزت زیاد

سرباز گمنام 1393/08/28 ساعت 04:11 ب.ظ

شما کجای صندلی قضاوت نشستی در مورد رفتار افراد نظر میدی؟
انتقاد خوبه اما نه با قاطعیت جواب دادن خوووب نیست
قضاوت الکی نکن فتنه ی عزیز

فرهنگی 1393/08/26 ساعت 08:07 ب.ظ

پس با تایید همه کامنت ها ثابت کن که سلیقه ای کار نمی کنی . در ضمن پیشنهاد می کنم نظر آقای رفیعی را هم جویا شوید . فکر می کنم ناگفته های خوبی دارد . راستی تاکنون شنیدها ی که کسی بیاد به چند نفر از دوستان خود زنگ بزند که برین در فلان سایت یا وبلاگ در تایید حرف های من پیام بذارید ؟ این هم جای بررسی دارد .متشکرم

فرهنگی 1393/08/25 ساعت 07:55 ب.ظ

تایید کامنت ها بصورت سلیقه ای مغایر با رسالت حرفه ای خبر نگاری و زیر پا گذاشتن حقوق مخاطبین می باشد . لطفا این رویه نامناسب را اصلاح نمایید .

بنده خدا 1393/08/24 ساعت 08:30 ق.ظ

در جواب شهروند باید عرض کنم که مدیریت دانشگاه پیام نور در اندک زمان ریاست خود توانستند بعد از بیست سال انجمن خییران دانشگاه ساز را تشکیل دهند و با تلاش فراوان اقدام به خرید زمین مجاور دانشگاه توسط خیرین نمودند در ثانی با تلاش ایشان خیرین ساداتت شهری یک دستگاه سمند صفر نیز به دانشگاه اهدا کذدند و از طرف دیگر کارهای فرهنگی خوبی نیز در دانشگاه صورت گرفته که مجال گفتن نمی باشد و از طرف دیگر از بعد آموزشی نیز اخیرا در شهر رامسر در پیام نور ۳ رشته کارشناسی ارشد از طریق کنکور سراسری پذیرش دانشجو داریم و ایشان به کیفی سازی اموزش دانشگاه نیز پرداخته اند و به پالایش مدرسین پس از ۲۰ سال پرداختند و ابر اساس درجه بندی و امتیاز از اساتید مدعو استفاده کردند و همه مدرسین در کارگروه جذب مورد مصاحبه علمی قرار گرفتند - از مدیریت سایت انتظار دارم مطالب را در جواب مطلب شهروند درج فرمایند

با تشکر - کارمند پیام نور رامسر

بیطرف 1393/08/23 ساعت 09:13 ب.ظ

ای کاش آقای بهرامی به عنوان یه خبرنگار که تجربه خوبی هم دارند عجله نمیکردند و شتابزده این خبر را درج نمیکردند و از آقای امین نیا هم نظری میگرفتند.ضمنا در مورد مدیر قبلی هم بررسی کنید که با ندانم کاری خود چه پرونده هایی را بدنبال خود دارد

معلم 1393/08/23 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام اگر قرار است به دستور آقای ثانی دیگر نظری را تایید نکنید پس لطف کنید کل خبر را حذف کنید چونکه تعریف های دروغین ثبت شده اکثریت فرهنگیان را زجر میدهد در ضمن آقای بهرامی در آموزش و پرورش و کلا ساختار دولت بالا و پایین نداریم بویژه در آموزش و پرورش که اصل و اساس تعلیم و تربیت معلم و مدرسه است

بنده خدا 1393/08/21 ساعت 02:05 ب.ظ

دوست عزیز من کارمند پیام نور هستم و جواب عزیز شهروندو دادم ولی شما هنوز تائید نکردید شما فقط نیمه پر لیوان رو میبینید - سعی کن بی طرف همه نظرات رو تائید کنی

سلام
کامنتی از طرف حضرتعالی برایم ارسال نشد
سپاس

بسم اله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام ووقت بخیر خدمت خوانندگان محترم وبلاگ پژواک رامسر وتشکر از خبرنگار محترم جناب آقای محمد رضا بهرامی اینجانب ضمن تشکر از کلیه کسانی که دراین وبلاگ درمورد این نوشته وتحلیل آن اظهار نظر نمودند کمال سپاس رادارم تقاضا دارم جهت انسجام دربدنه آموزش وپرورش ونکشیدن این موضوع به سطوح پایین اداره ومدارس ازگذاشتن پیام واظهار نظرخودداری بفرمایید واز برادر بزرگوارم جناب آقای بهرامی استدعا دارم ایشان نیز جهت کمک به این کار نظر دیگری درمورد این موضوع تایید نفرمایند اینجانب از تمامی کسانی که احساس می کنند از جانب این حقیر حقیاز آنهاضایع شده ا پوزش می خواهم

ناظر 1393/08/21 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
به صورت تصادفی به این خبر رسیدم وبه مدیری که تشخیص خوب وبد در مورد نیروها نداردباید شک کرد . ایشان اخرت را به دنیای فانی فروخته است نیروهایی خالص ارزشی و توانمند و متخصص مانند آقایان رادمند و ٍثانی نباید قربانی سیاست بازی و باند بازی قرار گیرند . البته تلاش و فعالیت آنان ماندگار است و به آنان خسته نباشید می گم

رهگذر 1393/08/21 ساعت 09:59 ق.ظ

لابی گری، دست های پشت پرده، آموزش و پرورش رامسر، آرمان ها،
اووو چقدر بزرگش می کنین!
موچه چیه که کله پاچش باشه!!!
بعضیا یه طوری از سمت و جایگاه و قدرت حرف می زنن که آدم فکر می کنه سیاست های کاخ سفید تغییر کرده!
مثل همیشه این میره اون میاد، اون میره این میاد
سیاست ها و آموزش و تربیت و دانش آموز، ... همونی هست که همیشه هست!
همه اومدن که خدمت کار مردم باشن، با مسئول بخش تربیت بدنی آموزش پرورش رامسر بودن هیچ تغییر درد سیاست هاس 1+5 ایجاد نمی شه!!!
والسلام

عبدالعلیان 1393/08/21 ساعت 09:58 ق.ظ

مقاله ارزشمند و دلسوزانه ای بود.امید وارم این رویه در شما و نشریه تان ادامه دار باشد.و حاکمان شهر کمی اخلاق و انصاف را در کارهای شان مدیریت کنند.

فرهنگی 1393/08/21 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام جناب آقای بهرامی من فکر می کردم با گذاشتن مطلب فوق واظهار نظرها- اصلاح طلبان وارد گود شده به شما به عنوان یک اصلاح طلب فشارآوردند نمی دانم آیا اینگونه هست یانه خدا به شما رحم کند مواظب باش راستی درباره نظر آن فرهنگی که به صورت نادر از آقای ثانی انتقاد کردند معمولا درانتخاب بین دو نفر فردی که انتخاب نشده فکر می کنه طرف مقابل حقش را خورده -ایشان مثل اینکه خیلی وقته از بدنه آموزش وپرورش دور بوده آخه رتبه استانی در این چند سال هرسال بیش از 100 مورد بوده ورتبه های کشوری زیاد-امیدوارم مسولان آموزش وپرورش از آقای ثانی این نیروی ارزشی وکارآمددر جایی مناسب استفاده نمایند

با سلام
تصور اینکه اصلاح طلبان در خصوص مطالب پژواک رامسر خط دهی میکنند کذب محض است
من در کار خبر و خبرنگاری مستقل هستم.
نظر اصلاحی داشته و منتقد وضعیت موجود می باشم و از هر کس که نظر اصلاحی به جامعه داشته باشد حمایت می کنم خواه این شخص آیت الله هاشمی یا سید محمد خاتمی باشد یا اینکه دکتر احمدی نزاد و روحانی
اگر دقت کرده باشید من یکی از حامیان دولت تدبیر و امید بود و هستم ولی مطالب اخیر این وبلاگ و هفته نامه نشان داد دلبستگی خاصی به دولت ایشان ندارم و مانند برخی از دوستان سینه چاک دولت یازدهم نیستم چرا که عملکرد برخی از روسای منصوب این دولت نیاز به نقد داره
البته در بحث این مطلب من فقط سه نظر که قابل انتشار نبود را تایید نکردم و بقیه نظرات را تایید کردم .
موفق و موید باشید

اعتدالی 1393/08/20 ساعت 11:54 ب.ظ

دوستان اصولگرایی که انتقاد می کنن یادشون رفته چه بلایی در زمان مدیریتشون بر سر اصلاح طلب ها آوردن


بذار نگم در زمان مدیریت اصولگرایان احمدی نژادی در اداره آموزش و پرورش رامسر چه گذشت؟
مدارس با قیمت نازل در اختیار چه کسانی قرار گرفت؟
لطفا دوستان مطلع شفاف سازی کنند

عطا 1393/08/20 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام ابتدا از آقای بهرامی تشکر می کنم که رسالت خبر را بدون جانب داری رعایت می کند افرین به شما خبرنگار منصف آفرین دوم اینکه نشنیده بودیم که معاونی که هنوز روی صندلی ننشسته از او بابت عملکرد نکرده اش سپاسگزاری نمایند آفرین به رییس اداره آموزش و پرورش که اینگونه از معاون نیامده تشکر می نماید حداقل تا چند ماه آینده عملکرد بر می گردد به آقای ثانی بله این ها را هم نمی دانستید این ها را هم باید گوش زد کنیم درود بر مدیران لایق احمد نژادی بهر صورت پیشرفت ایران اسلامی ملاک ماست امید است با اینگونه عزل و نصب های دگماتیسم کشور را به بیراهه نبریم راستی موضوع آقای رادمان هم بسیار ناشایست بود

mobin_pmn@yahoo.com 1393/08/20 ساعت 09:54 ب.ظ

مدیری که به این راحتی مهره های اصلی خودشو تعویض می کنه باید یه نکته رو در موردش صادق بود مشکل مدیریتی داره...منهره هایی مثل ثانی واقعا ثابت شده اند...انصافا من چندین سال شاگردش بودم مدیریتش عالیه...مدیری که سیاسی فکر کنه مدیر نیست ... دشمن مردومه

فرهنگی 1393/08/20 ساعت 09:37 ب.ظ

آقای ثانی به همان شرایطی که خود لابی گری کردند و در ترازو عدالت یاران موتلفه در جای که حق او نبود و معاونت آموزشی می بایست توسط آقای مهرداد رفیعی مدیریت سکانداری می شد ، با تلفن ها و راهزنی ها نه رایزنی به آن منصب رسید این روز ر ا پیش بینی می کرد.
در ضمن ایشان انسانی تندخو در برخورد با نیروهای آموزشی بودند که رفتن ایشان شادی برانگیز بود برای معلمان که ایشان بردلشان نفرت کاشتند ، درضمن آقای میر ابوطالبی از لحاط علمی و مدرک و نوع رشته تخصصی در شهرستان و استان سرآمد هستند و منشاء خیر خواهند بود و ایشان هستندکه خواهند توانست آموزش شهرستان را که آقای ثانی در باتلاق آموزشی که ایشان همه داشته ها شهرستان را که درسایه تلاش معلمان و اولیا و دانش آموزان که سالها مقام اول تا سوم را کسب می کردند فرو بردند به بالا بکشند .
آقای بهرامی ، آقای ثانی را با دیگران مقایسه نکن که فرهنگیان بهترین میزان سنج هستند . خود می دانند ادب را از که بیاموزند.
دربحث معاونت پشتیبانی آقای بخشی به کسوت بازنشستگی نایل آمدند و خداقوت بدرقه راهشان.
دربحث معاونت پرورشی مدیر آموزش و پرورش احساس یا به این باور سازمانی رسید که فردی را که بتواند اهداف سازمانی و دولت منتخب را با ایشان بهتر می تواند پیش ببرد . یادتان باشد آقای رادمند هم دبیرزبان انگلیسی و کارشناس ارشد روانشناسی می باشند.
آن عزیزانی که از آقای ثانی به خوبی یاد می کنند مدیریت ایشان را درمدارس تحربه نکردند . و احساسات آنها نیز در جای خود جای بسی قدردانی .

فرهنگی کار 1393/08/20 ساعت 08:01 ب.ظ

من اعتقاد دارم امینی نیا در مدت اخیر کن بهترین امتیاز را از آن خود کرده و برای جاروب ادارات از برخی از مدیران ضعیف باید همت جهادی داشت
احسنت بر شما

شهروند 1393/08/20 ساعت 07:59 ب.ظ

تا مدیران ناکارامد این شهرستان تغییر نکنند به اینده این شهرامیدی نیست.
ازمیراث فرهنگی ، تربیت بدنی ، پیام نور واخیرا دانشگاه ازاد و... گرفته الی اخرهرچی مدیر ضعیفه باید برکناربشه تا شاهد اعتلای نامه رامسرباشیم.

عطا 1393/08/20 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام ما فرهنگی ها که دم از ادب و فرهنگ و مرام می زنیم از ما بعید بعضی کارها ولی چه کنیم قدر دولت اقدام و عمل را ندانستیم و حالا باید جورش را بکشیم آقای ثانی در هر کاری که به ایشان سپرده شده بود موفق عمل کرد و بنده ای که بیست و چند سال نمره می دهم نمره عالی به ایشان می دهم خدا قوت خسته نباشید البته ناگفته نماند تغییر حق طبیعی هر مدیر می باشد ولی چگونه تغییر مهم است حداقل تلاش کنیم قوی تر از قبلی بیاوریم نه ...

بنده خدا 1393/08/20 ساعت 05:57 ب.ظ

با سلام
با تشکر و سپاس از زحمات اقای حسینعلی ثانی
واقعا هدف مدیران جز سیاسی کاری چیز دیگری می تواند باشد که در این فصل که 2 ماه از سال تحصیلی گذشته است اقدام به جابجایی می کنند
تا به کجا کج خلقی و کج رفتاری

همکار فرهنگی 1393/08/20 ساعت 05:54 ب.ظ

شخص حزب مردم پیام دادید :
مگر اقای ثانی از گروه داعش یا تکفیری یا گروه های دیگر بود!!! این برادر ارزشی ما جز خدمت خالصانه و صادقانه و تلاش بی وقفه کار دیگری نکرد و اینگونه رفتارها شایسته نیست.
جناب فرماندار و رئیس محترم اموزش و پرورش که هنوز کاری نکرده اند که در وصف ستودنی باشند فقط کارهایی را که دوستان قبلی به اتمام رسانده بودند را به نام خودشان به تاراج بردند و دستورات و خط مشی هایی که بهشان می دهند را چشم و گوش بسته فر می گیرند و انجام می دهند. کمی هم به فکر مردم و ابرویشان و زحماتی که می کشند باشید. بچه های مردم که نباید درگیر تصمیمات غلط سیاست مردان بی تدبیر شوند

یکی از شاگردان چندین ساله 1393/08/20 ساعت 04:39 ب.ظ

جناب آقای ثانی شاگرد شما در دبیرستان نمره 20 به شما می دهم حتما در معاونت آموزشی هم 20 بودید ولی ممکن است آقای امین نیا تصحیح کننده خوبی نباشد یا اشتباها برگه کسی دیگر را صحیح کرده است و یا اصلا تصحیح کننده نیست و نمره فقط با اوست..
یکی از دانش آموزان دوره 70 و مسولین همین دوره

همکار فرهنگی 1393/08/20 ساعت 04:24 ب.ظ

جناب اقای ثانی همکار پرتلاش و ساعی
امیدوارم شما و خانواده محترمتان با شنیدن این خبر ناراحت و دلسرد از بی تدبیری و کینه توزی مدیران نالایق ان نشوید و
همواره از زحمات شما معاونین سابق کمال سپاس و تشکر را دارم.
من بعنوان یک همکار زیر مجموعه نیروهای اموزشی از حرکت غیراخلاقی در روز یکشنبه در مراسم تقدیر از برترین های محتوای الکترونیکی که با همت همکاران و دانش اموزان و پیگیری اقای ثانی معاون سابق اموزشی رتبه دوم استان و کسب ده مقام استانی رخ داد گله کنم که وقتی می خواستند نام معاون اموزشی شهرستان رامسر را ببرند نام اقای ابوطالبی بردند که باعث تعجب و بهت همه ما شد ساعت هنوز ده و نیم نشده بود به یکی از همکاران در رامسر زنگ زدم گفتند اقای ثانی هنوز معاون هستند بعد از نماز قرار است تودیع و معارفه صورت گیرد خیلی ناراحت شدم و به چنین وضعیت غیر اخلاقی معترض هستم و چه اشکال داشت نام اقای ثانی برده می شد. این موضوع مرهون تلاش ها و زحمات ایشان بود ؟ مگر می شود شخصی هنوز به سمتی نرسیده باشد و از او برای برنامه ریزی هایش که به ثمره رسیده تقدیر و تشکر شود ؟
ایا اقای ابوطالبی از قبل معاون اموزشی بودند ؟

آواتار 1393/08/20 ساعت 01:35 ب.ظ

شنیدم یکی از خبرنگاران شجاع و چند شغله رامسر !!!!!و محبوب انواع اقسام فرمانداران دولت های مختلف رامسر گفته من با این مطلب مشکل دارم
از نظر این استاد مشکل این مطلب چیه؟

حزب مردم 1393/08/20 ساعت 12:28 ب.ظ

عملکرد فرماندار محترم ،جناب آقای امینی نیا و بقیه مدیران منصوب دولت تدبیر و امید رامسر واقعا ستودنی است
لازم به ذکر است جا دارد از زحمات حجت الاسلام شیخ صفر قاسمی نیز تقدیر و تشکر کنم
انشالله خداوند به همه دوستداران نظام اجر دهد.

فرهنگی 1393/08/20 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام آقای بهرامی چه خوب بود آن خبر نگار درباری(متوجه اید منظورم چه فردی است) هم شجاعت شما را داشت ضمن خسته نباشید به معاونین ارزشی عزل شده -این کار می گویند حفظ نیروهای مومن!!!! این را می گویند اعتدال!!!! این را می گویند رعایت اخلاق !!!! و.......(...)

بهرام 1393/08/20 ساعت 12:14 ب.ظ

قابل توجه اصحاب رسانه دررامسر. چرا عملکرد ضعیف بعضی مدیران رو به مقامات استانی و کشوری انعکاس نمیدد تا بدونن چه می گذره تو این شهرستان ها ؟!

رامسری 1393/08/20 ساعت 10:04 ق.ظ

چه خبر تو این اموزش و پرورش رامسر
خب همون اول سال قبل از شروع سال تحصیلی مدیر و معاونانش رئ عوض می کردن دیگه ؟
این اقایانی که عوض شدن الان می تونن برنامه قبلی ها رو ادامه بدن؟
مشکل از اونجایی شروع می شه که فردی که بعنوان مدیر می زارن مدیریت بلد نیست و فقط خط مشی دیگران رو داره اجرا می کنه همین

فرهنگی 1393/08/20 ساعت 10:01 ق.ظ

ضمن توفیق برای معاونت جدید از زحمات ،دلسوزیها، تعهد وتجربه آقای ثانی در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش قدردانی می شود انشاءالله نظام آموزش وپرورش بنحو شایسته ای از چنیین نیروهای توانمند بهره لازم راببرد

ناشناس 1393/08/20 ساعت 09:58 ق.ظ

با سلام
من به نوبه خودم از فعالیت های چندساله معاون اموزشی اموزش پرورش رامسر تشکر می کنم و امیدورام چنین نیروهای ارزشی و فعال و با تجربه ای که خالصانه ، همواره تلاش برای تحقق ارمان های سازمان خود کردند موفق و سربلند باشند. دولت تدبیر و امید با شعار اینکه جابجایی های اتوبوسی دولت قبل به هیچ وجه تکرار نخواهد شد امد و این کار را هم انجام نداد چون اتوبوس را با کمباین عوض کرد و مشغول درو تمام نیرو ها ان هم در زمان های نابجا و نامناسب شد و کلا امید را در توان و فعالیت نیروهای مخلصی همچون معاون اموزشی از بین برد. پس جا دارد به دولت تدبیر و امید بگوییم دولت بی تدبیر و نامیدی

عمو پنجعلی 1393/08/20 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام بهرامی جان وقتی فرماندار ما داره از کسی دیگه خط می گیره از رییس اداره ها چه انتظاری داری وقتی فرماندار بعد 9،8ماه هنوز نمی تونه رییس اداره های خودش مثه میراث،تربیت بدنی و... که تو رامسر هیچکی ازشون راضی نیست وعوض کنه چه اتتظاری داری.و وقتی رییس یک اداره این تعلل فرماندار را می بینه هر کاری که دلش می خواد میکنه

هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور


گند بخوره به هر چی آدم سیاسی که گند زدن به مملکتمون

آخه بچه های مردم گناه دارن
بس کنید لطفا
شماها برای دولت روحانی چیکار کردید که الان مدعی هستید

تو رو خدا بس کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.