پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرمانداری که پس از 8 ماه بر کنار شد

فرمانداری  در استان مازندران که پس از 8 ماه بر کنار شد  

بالاخره پس از گذشت 8 ماه از عملکرد ضعیف فرماندار فریدونکنار ، استاندار مازندران به تذکر نخبگان و رسانه هاپاسخ مثبت داد و  محمد حسین زاده لداری را برکنار کرد .

فرماندار فریدونکنار که از اسفند سال گذشته مسئولیت این فرمانداری را به عهده گرفته بود، صبح امروز پس از گذشت 8 ماه در حکمی از سوی استاندار مازندران عزل شد.

گفته می شود ، حجت الله عصمتی قرار است به عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار منصوب گردد.

وی هم اکنون معاون فرماندار در همین شهرستان است .

نظرات 3 + ارسال نظر
همسایه همساده 1393/08/20 ساعت 07:38 ب.ظ

دکتر موسوی ظاهرا می خواهد برود استان

بنده خدا 1393/08/20 ساعت 02:25 ب.ظ

با سلام
عملکرد آقای دکتر موسوی ضعیف نیست من از کارکنان با سابقه این مرکز هستم و شاهد تلاشهای بی وقفه ایشان میباشم ایشان در چند ماه از حضورشان کارهای بزرگی انجام دادند ۳ رشته کارشناسی ارشد برا پیام نور گرفتند به کیفی سازی مدرسین دانشگاه پرداختند - کارگاههای مختلفی برا دانشجویان و کارکنان گذاشتند و با تلاش فراوان و رایزنی با افرادخیر زمین مجاور دانشگاه توسط خیرین خریداری گردید و با تلاش فراوان ایشان و خیرین دانشگاه ساز یک عدد خودرو سمند صمند صفر هم به دانشگاه اهدا شده است انشا الله خبرهای خوش دیگری هم در راه است - رامسری محترم لطفا انصاف داشته باشید و در نوشتن مطلبتان خدا را هم در نظر بگیرید

رامسری 1393/08/19 ساعت 08:38 ب.ظ

قابل توجه اصحاب رسانه دررامسر. چرا عملکرد ضعیف بعضی مدیرام مثل میراث فرهنگی ،تریت بدنی،دانشگاه پیام نور و... را انعکاس نمی دهید. تا مقدمات تغییرشان فراهم شود؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.