پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

گوش شنوایی دراداره ورزش و جوانان رامسر وجودندارد

گوش شنوایی دراداره ورزش و جوانان رامسر وجودندارد 

 

رئیس هئیت تنیس روی میز  شهرستان رامسر در حاشیه مسابقات هفته تربیت بدنی ازمشکلاتی که برسرراه هئیت تنیس روی میز در شهرستان رامسر وجوددارد اظهار نظر کرد و گفت : ازسال 1390 که به سرپرستی هئیت تنیس روی میز منصوب شدم همواره به دنبال آن بودم که کاری کنم پینگ پونگ شهرستان روبه جلوحرکت کند .

خانم کردباقری اظهار داشت:دراین مسیراقداماتی ازقبیل تشکیل چارت هئیت تنیس روی میزگرفته تا سازماندهی بازیکنان انسجام یافته ،استعدادیابی ، افزایش تعداد داوران ،  برگزاری کلاس های داوری وتنیس روی میزدررامسر و مهیاکردن تجهیزات اعم ازسالن تمرین ومسابقه  وتجهیزات دیگر(توپ ومیز ) وهمچنین کمک مالی برای کفپوش کردن سالن تنیس روی میزرا اقدام کردم .

وی افزود : ازحدودشش ماه پیش حکم قطعی من ازهئیت استان زده شد واین نشان دهنده آن است که روابط ما باهئیت استان خوب وحسنه می باشد .

رئیس هئیت تنیس روی میز  شهرستان رامسر ادامه داد: متاسفانه درچندماه اخیر وپس ازانتصاب قطعی اینجانب بعنوان رئیس هئیت مشکلات زیادی برای من بوجود آمده است که امیدواربودیم حتی باوجود این سالن کوچک (تختی رامسر) بتوانیم نخبه پروری کنیم و اگر قرار باشدمابرای اجاره سالن دغدغه داشته باشیم حداقل تا بیست سال آینده امیدی برای پیشرفت تنیس روی میز در رامسر نیست .

کردباقری ادامه داد: البته من بااین وضعیت کنارنخواهم آمد چون درسه سالی که من بعنوان سرپرست ورئیس هئیت حضور داشتم ماسیرصعودی داشتیم و رکورد نداشتیم .البته مشکلات ما به گرفتن سالن ختم نمی شود ، درراه پیشرفت ما سنگ اندازی ها زیادی انجام می شود  جلوی تبلیغات ما رامی گیرند ،بنرهایی که مابرای مسابقات می زنیم پاره می شود .با این وضعیتی که الان بوجود آمده است ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان بزرگترین پوئن مثبتی که برای پیشرفت ورزش تنیس روی میز را رقم زده بود ازبین برد وهمه را دلسردکرد .!!

به گفته ریاست هئیت تنیس روی میز شهرستان رامسر مشکلات اساسی این هئیت ازپارسال شروع شده است و آن حاصل دخالت های کارشناس اداره ورزش جوانان درهئیت تنیس روی میزاست .

ایشان بالاخص دربرگزاری مسابقات دخالت های زیادی انجام می دهند درحالی که برگزاری مسابقه مربوط به خودهئیت می باشد .ولی ایشان ادعا می کنندچون ما اداره ورزش هستیم خودمان بدون دخالت هئیت می توانیم مسابقه رابرگزارکنیم .این ادعا باتوجه به اطلاعاتی که من از استان گرفتم ادعای نادرستی است .بعنوان مثال پارسال مسابقات شرکت نفت بدون هماهنگی باهئیت شهرستان توسط کارشناس این اداره  برگزار شد . امسال نیز مسابقات ادارات را پس ازفشارهایی که ازسوی هئیت استان به رئیس اداره ورزش وارد شد صبح روز مسابقه به هئیت واگذارکردند .اما ازنکاتی دیگری که ازسوی رئیس هئیت تنیس روی میز به آن اشاره شد .مشکلاتی است که پس از آوردن مربی مرد برای بانوان بوجود آمده کردباقری گفت :ریاست اداره ورزش و جوانان بیشتربه دنبال امربه معروف هستند تا توسعه وترویج ورزش !!!

کردباقری یادآورشد: یکی از کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر با دخالت در هیئت تنیس روی میز این شهرستان بیشتر به مشکلات تنیس روی میز دامن زدند وایشان به دنبال راهی هستند که من خسته شوم واستفعاء دهم تاکسانی که به آن علاقمند هستند مسئولیت هئیت رابرعهده بگیرند .ولی من تا زمانی که هئیت استانم من راکنارنگذارندکنارنخواهم رفت .

کردباقری متعقداست:نمره رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر ، ده است آن هم به خاطراینکه در راه استارت زدن به هئیت تنیس روی میزکمک کرد .

درپایان کردباقری ضمن تشکر اززحمات آقایان امیدحلاجیان ، نادرفرنیا وهمیاری ها همسرشان آقای عارف فضل کریمی  که کمک فراوانی به ایشان کردند به این نکته اشاره کردکه درحال حاضرگوش شنوایی دراداره ورزش وجودندارد .

گزارش از هفته نامه موج شمال-زمان زاده

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دلسوزشهررامسر 1393/08/18 ساعت 10:07 ق.ظ

باسلام وارادت خدمت خبرنگارچابک رامسربهرامی پهلوان
شنیده ها ازاتاق فرمان حاکی است که تغییر رئیس اداره تربیت بدنی جلوترازمیراث فرهنگی-فنی وحرفه ای-پیام نور-جنگلداری-هلال احمر-مخابرات-محیط زیست-ارشاد-جهاد-و...

سرگالش 1393/08/17 ساعت 09:59 ب.ظ

به نظرم دوباره جریان راه افتاده تا این همکلاسی ارجمندم یعنی رامین سرسخت جنتی رو زمین بزنن.تازه از چالش کشتی و اتوموبیل رانی دراومده بودا دوباره پینگ پنگ و...شروع شد.
چیکارش دارین بیچاره رو.
حالا گیرم موفق شدین برش دارین.یه تنکابنی رو میارن میشه رییس تربیت بدنی ما.
نکنین.دست بردارین.چوب تو لونه زنبور نکنین

رامسری 1393/08/17 ساعت 08:15 ب.ظ

جلسه معارفه رئیس اداره ئرزش وجوانان دررامسربعد از مسابقات جهانی جویبارانجام میگیرد.

همساده 1393/08/17 ساعت 08:17 ق.ظ

باسلام. آقای جنتی در جلسات که همیشه از شهید همت صحبت می کند چرا خودش کارهای آن شهید بزگوار را انجام نمی دهد. قبل از مدیریت آن جناب برای پست گرفتن فقط در جادههای مارکوه تا طلارسر ایست بازرسی می گذاشت مردم را اذیت می کرد تا به هدفش رسید ماکه در سپاه خدمت شریف سربازی راانجام داده ایم از هسته و گروه صالحین وغیره استفاده می شد اماتربیت بدنی را با سپاه اشتباه گرفته است چون از هسته وغیره صحبت می کند لازم به ذکر است که آقای جنتی درگزینش سپاه شرکت کرده بود اما قبولش ناکرده بودند. . آقای بهرامی لطفا در نظرات درج شود.

رضا 1393/08/17 ساعت 12:06 ق.ظ

"رییس ورزش به فکر امر به معروف است نه ترویج ورزش"آقای فرماندار بهوش باش بیشتر ورزشکاران،پیشکسوتان وورزش دوستان جنتی را برای ورزش رامسر تمام شده می دانند،پس حرکتی انجام داده ومحبوبیت خود را دو چندان کنید و ورزشی ها را از یک دغدغه بزرگ نجات دهید.شما می توانید"( بهرامی جان لطفافقط نظرهای از ما بهترون رو تایید می کنی ؟نظر ما که پارتی نداریم هم تایید کن)

[ بدون نام ] 1393/08/16 ساعت 10:51 ب.ظ

http://asha.blogsky.com/1393/08/16/post-245/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%AF

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.