پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

توقف یا ادامه اجرای عملیات کنارگذر رامسر مشخص نیست

توقف یا ادامه اجرای عملیات کنارگذر رامسر مشخص نیست  

محمدرضا نیاستی  درباره پروژه کنارگذر رامسر، اظهار داشت: هنوز توقف یا عدم توقف این پروژه مشخص نیست.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان رامسرافزود: این پروژه در حد تجهیز محل کارگاهی خود پیشرفت داشته که در صورت توقف عملیات، تمهیداتی باید صورت گیرد که از تبعات منفی پروژه جلوگیری به عمل آید.

این مسئول  با بیان اینکه سواحل جزو حساسترین اکوسیستم است، اذعان داشت: رامسر که ساختاری شکننده زیست‌محیطی داشته و عواملی چون آب‌های زیرزمینی و حضور حداکثری گردشگران در منطقه تاثیرات متفاوتی را بر سواحل می‌گذارد.

نیاستی اضافه کرد: عدم مدیریت فعلی بر محل کارگاه‌های گنارگذر، صید صیادی غیرمجاز، تاثیرات منفی ممکنه بر اکوسیستم خزر، وارد شدن مصالح معدنی در دریا، تغییر مسیر رودخانه سادات شهر رامسر و ... تاثیرات منفی تجهیز کارگاه کنارگذر تاکنون بوده است.

وی با اشاره به مدیریت اداره محیط‌زیست بر پایانه کار ساختمان‌ها، گفت: باید با کمک شهرداری و سازمان نظام مهندسی و دستگاه‌های متولی صدور پروانه ساختمانی بحث مدیریت سیپتینگ تانک را به نحو احسن پیگیری کرد.

رئیس اداره محیط‌زیست رامسر خاطرنشان کرد: افزایش فاضلاب به علت حضور گردشگران و حضور چاه‌های فاضلاب جذبی که از قدیم‌الایام در رامسر فعال است و به‌علت نزدیکی ساختمان‌ها با سواحل تاثیرات منفی سریع‌تری بر سواحل دریا مانند ساحل باغ ملی، ساحل طلایی و ساحل لیدو رامسر گذاشته است.

نیاستی در پایان با اعلام اینکه بیشتر شکارچیان منطقه شکارچی پرنده هستند، تاکید کرد: این شکارچیان می‌توانند در پایین‌دست، گونه‌های بومی و غیربومی و پرندگان غیر حمایت شده را تحت مراقبت ویژه محیط‌بانان محیط‌زیست شکار کنندفارس.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جم 1393/08/15 ساعت 10:56 ب.ظ

با سلام
پس از گذشت مدت زمانی از بحث و تبادل نظر در خصوص درج مطلبی پیرامون رییس اداره ارشاد در سایت رامسر نیوز ، لازم دیدم در همین وبلاگ از مراتب سعه صدر و سماحت حسین آقای قاسمی در مواجهه با نقد این حقیر، به نیکی یاد نمایم. ایشان علی رغم انتظار من ، واکنش بسیار دوستانه و صمیمی از خود نشان دادند که برایم غیرمنتظره بود.
در جامعه استبدادزده ایرانی حتی بسیاری از افرادی که دم از مدارا و ضرورت نقد می زنند ، در میدان عمل ، تاب و توان خویش را از دست می دهند.
خود من چند سال پیش وقتی از انتصاب مدیری توانمند در یک سمت کم اهمیت کشوری در آخرین سال فعالیت دولتی ورشکسته حمایت نمودم و عالمی مرا متملق نامید و برایم حدیثی در ضرورت پاشیدن خاک بر دهان متملق نوشت و دوست عزیز دکتری مرا متهم به کشیدن دستمال جهت پیشرفت ( نقل به مضمون) نمود ، به مانند سکانسی از فیلم «آژانس شیشه ای» که در آن عباس خطاب به مردمی که پول به او پیشنهاد دادند گفت : کجای صحبتم بوی گدایی می داد ، سخت برآشفتم.
یا سید محمد خاتمی زمانی که در دانشگاه تهران توسط دانشجویان به شدت مورد عتاب قرار گرفت ، آن ها را تهدید به اخراج از سالن مراسم نمود و موارد دیگری از این دست.
امید آن که ظرفیت و تحمل انتقاد در جامعه ما بیش از پیش شود. چنین باد !
با احترام

شهروند 1393/08/15 ساعت 10:36 ب.ظ

واقعاً یک مسئول نیست به داد مسکن مهر 20 انتهای زینبیه برسد؟؟؟؟؟؟ نه شهرداری ؟ نه فرمانداری؟
ونه حتی خبرنگاری ؟
که از این پارکینگ ما که شبیه استخر امام رضا (ع) است عکس بگیرد و در سایت ها بگذارد تا همه مردم ببینند؟!!!!!
خدایا به داد ما برس.

سلام
تماس بگیر لطفا به آقای لاریجانیان می گم بیاد عکس بگیره
سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.