پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آیا فرماندار رامسر در خصوص روابط عمومی ها شعار داد؟

آیا فرماندار رامسر در خصوص کار روابط عمومی ها شعار داد؟

باید روابط عموی ها از حالت انفعال خارج شوند

باید روابط عمومی های ما پویا و روز آمد باشند

ارتباط موثر با رسانه ها باید در دستور کار جدی روابط عمومی ها قرار بگیرد 

 

به گزارش رامسر نیوز فرماندار شهرستان رامسر گفت:در دنیای مدرن کنونی که ارتباطات به عنوان یک شاخه علمی است، روابط عمومی باید از نگاه سنتی و روزمره خود خارج شود.

"حسین سروری"روز چهارشنبه در گردهمایی مسولان روابط عمومی  ادارات ، نهادها  ومراکز آموزش عالی در سالن اجتماعات فرمانداری افزود:هرچقدر روابط عمومی یک سازمان کارآمد تر ،پویاتر و قوی تر باشد روند توسعه شتابان تر و تعلق خاطر آحاد جامعه بیشتر فراهم می شود.

وی بیان داشت:هنر یک روابط عمومی خلاق و کارآمد آن است که برآیندی از خواسته ها و مطالبات را در یک ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان ذیربط پدید آورد و از همه نظرات در راستای تحقق اهداف و برنامه ها بهره بگیرد.

وی بیان داشت:در دنیای پیچیده امروز  که ما شاهد رشد فزاینده خدمات و فناوری های نوین هستیم باید روابط عمومی های ما پویا و روز آمد باشند.

فرماندار رامسر با بیان آنکه بانوع نگاه متعالی یک  مدیر و شناخت صحیح  یک روابط عموی تقویت می شود افزود: روابط عمومی ها اگر تقویت شوند ادارات جان تازه می گیرند  و باید روابط عموی ها از حالت انفعال خارج شوند.

وی ادامه داد: هرچه تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه بیشتر شود توفیقات نیز افزون تر می گردد و ارتباط موثر با رسانه ها باید در دستور کار جدی روابط عمومی ها قرار بگیرد.

وی بیان داشت :ما هم اینک شاهد حجم بسیار زیادی از تلاش ها و فعالیت ها از سوی ادارات می باشیم اما این عملکردها شایسته اطلاع رسانی نمی شود.

وی ادامه داد:امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری  از تمام ظرفیت ها و امکانات در تقابل جدی با ما هستند حتی گروههای داعش نیز با تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و رسانه ای وارد عمل شده اند و ما باید درک درستی از شرایط حساس کنونی داشته باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/08/11 ساعت 01:56 ب.ظ

نویسنده این خبر اصلا در جلسه حضور نداشت.انتخابات کارگروه روابط عمومی هم هیچ معرفی صورت نگرفت وهمینطوری بعضی از دوستان به هم رای دادند.

مدعی 1393/08/11 ساعت 10:20 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
غرض انتقاد نیست ،ضمن عدر خواهی از محضر همه روسای محترم ادارت باید عرض کنم در ابتدا باید بدانیم روابط عمومی یعنی چه ؟ شایسته سالاری و عملکرد روابط عمومی های ادارت هیچ گاه مورد بحث و بررسی نبوده و نیست آقای فرماندار هم اگر در نظر دارند تحولی در هر عرصه داشته باشند ابتدا به امر می بایستی بررسی نمایند تا جایگاها را اصلاح و بعد نسبت به تشکیل شورا در هر زمینه اقدام نمایند چرا که بلا تشبیه به بعضی از روابط عمومی ها {البته تعداد آنها کمتر از انگشت یک دست بوده }از نیرو های مازاد و بیکار در ادارت برای بخش روابط عمومی البته نه روابط عمومی بلکه تبلیغات استفاده می شود که این به اسم ،روابط عمومی ها هیچ برنامه ای برای سازمان خود نداشته، حال با این وصف می خواهند برای روابط عمومی های کل ادارات تصمیم گیری کنند از واقعیت نباید فرار کنیم دوستانی که حتی یک صفحه نگارش ادبی را نمی دانند و به کمترین نرم افزارهای مورد نیاز روابط عمومی آشنا نیستند و .....
با امید به این که روزی برسد برنامه های ما سوری و آماری نبوده و از شعار گرایی پرهیز کنیم آقای فرماندار آقای فرماندار عزیزاصلاحــــــــــــــــــــــــــــات

؟ 1393/08/08 ساعت 09:32 ق.ظ

شعار دادن هم حد و اندازه داره آخه تا کی باید شعار داد ....خجالت آوره

رضا 1393/08/08 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام
اینها همه برای بزرگ نمایی کارهای خودشونه دلشون برای کسی نسوخته .

رامسری 1393/08/07 ساعت 02:41 ب.ظ

درخصوص انتخاب اعضای کارگروه روابط عمومی:
جالبه دراین انتخابات اسمی از کارشناسان مخابرات شهرستان که کانون ارتباطات وفناوری اطلاعات شهرستان است عضوی وجود ندارد!!!
خداوند عاقبت کار این کارگروه رابخیر کند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.