پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جناب آقای فرماندار ،لطفا یه دقیقه فرصت

جناب آقای فرماندار ،لطفا یه دقیقه فرصت 

 

 

جناب آقای سروری ،قصد انتقاد ندارم ،یادمه 8 ماه پیش زمانی که تازه به سمت فرماندار رامسر منصوب شده بودید بازدیدی از تصفیه خانه سد میجران داشتید و وقتی بدون هماهنگی در آن جلسه شرکت کردم شما فرمودید پس از اطلاع کامل از وضعیت این تصفیه خانه اطلاع رسانی می کنم.

8ماه گذشت.قصدم این نیست که به شما انتقاد کنم که چرا از اولین روز انتصابتون تا الان جلسه مطبوعاتی برگزار نکردید...شما فرصت کافی ندارید.!

قصدم این نیست انتقاد کنم  اصحاب رسانه به هیچ وجه اطلاعی از حضور مسئولین و مدیران ارشد استانی و کشوری در رامسر ندارن .اونم دلیلش حداقل برای من واضح و مبرهن هستش.شما هم می دونین چرا و دیگه قصد کردم به این موضوع نپردازم.

فرض کنیم ما غریبه و منتقد.یه اطلاعات اولیه و البته جامع به مسئول روابط عمومی تان بدهید تا در سایت فرمانداری درج کند که تا کی مردم رامسر باید از آب گل آلود بیاشامند.نتیجه پیگری های 8 ماهه تان در این خصوص چی شد.


*پی نوشت:از دوستانی که محبت می کنند و مطلب منو پرینت می گیرن و به دست فرماندار محترم می رسانند سپاسگزارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسکن مهری 1393/08/06 ساعت 10:51 ب.ظ

آقای فرماندار محترم پارکینگ مسکن مهر 20 کلاً زیر آبه ! به عبارتی یک استخر شنا یا یک استخر پرورش ماهی در پارکینگ مسکن ما داریم اگر قدم رنجه بفرمائید تشریف بیاورید و ببینید ممنونتان می شوم.
شاید راه حلی منطقی پیش پای ما بگذارید.

بی خبر از همه جا 1393/08/06 ساعت 09:51 ب.ظ

یعنی این فرماندار ما آنقدر سرش شلوغه که یه سری به وبلاگ ها .و سایت های خبررسانی شهر یه سری نمی زنه که شما درخواست پرینت برای ایشان داشته باشید.
به نظر بنده دو علت داره که شما نمی تونید خبرهای شهر رو از زبان فرماندار بشنوید 1- اون مسئول روا...... آنقدر قوی در ارتباطات ملی و بین المللی هستن که تمام سوراخ های ورود را پلمپ کرده و با آن زبان شیرین گیلکی خودش مار رو از سوراخش در میاره اما آدما از اون در بزرگ فرمانداری نمی تونن با وجود ایشون نفوذ کنند.
2- شاید شما ها آنقدر ضعیف هستید که توان رقابت را از دست داده و بازار رو به دست ایشان سپردید. اگه میوه فروش هم بودید باید برای فروش میوه های خودتون هم که شده آنقدر داد بزنید تا مشتری رو جذب ش کنید.
و یا پسر گل یه کم تو جیبت رو نگاه کن ببین دستمال کاغذی یا پارچه ای چیزی نیستش تا کفشی و .... رو باهاش پاک کنی شاید خبر نوبت شما هم بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.