پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر:برای بدست آوردن مسئولیت از کسی گدائی نکردم

برای بدست آوردن مسئولیت از کسی گدائی نکردم

روزهای گذشته مخاطبان پژواک رامسر شاهد مناظره دو نفر در خصوص عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر بود.

این مناظره از آنجا شروع شد که سایت رامسر نیوز با مدیر مسئولی آقای حسین قاسمی خبرنگار شهرستان در مطلبی با عنوان"آقای مدیر ،غیبت هایتان زیاد شده مبادا رفوزه شوید" به عملکردفرهنگ و ارشاد شهرستان رامسر انتقاد هایی را وارد ساخت .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با ارسال مطلبی توضیحاتی در خصوص دفاع از عملکرد این اداره برای پژواک رامسر ارسال کرد که شما به خواندن آن دعوت می کنم. 

 

 با سلام و تشکر از همه دوستان خوبم چه عزیزانی که منصفانه بنده را مورد نقد قرار داده اند و چه بزرگوارانی که به معرفت و اندیشه در دفاع از حقیر قلم فرسایی کردند.

واقعیت قضیه اینست که قصد نداشتم پاسخی ارائه کنم و دلم میخواست در این مجال حرفهای دوستانم را بشنوم ،چه منصفانه و چه....

 ولی به اصرار دوستان بهتر دیدم کمی ماجرا را بشکافم تا همگان بدانند مشکل کجاست و چرا بعضی ها یک شبه بی مهر شدند .

هر چند پیش از این هم کم لطفی هایشان را دیده بودم، ماجرا از دو روز قبل از تودیع و معارفه حقیر آغاز شد. وقتی که خیلی ها برای تصدی این صندلی [فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر] تلاش میکردند حقیر دنبال واسطه ای بودم که از مدیر کل وقت جناب دکتر ابراهیمی بخواهند بنده را از پذیرش مسئولیت معاف کنند .

 ولی ظاهرا جناب مدیر تصمیمشان را گرفته بودند و بعد از دو ماه تلاش همه جانبه به گواهی بسیاری از دوستان که بنا به دلایلی نمی توان نامشان را ذکر کرد قرعه به نام ما قطعی شد و علی رغم میل باطنی مجبور به پذیرش مسئولیت شدم و به رسم ادب جهت کسب اجازه خدمت مسئولین ارشد شهرستانی و دوست و برادر همسنگر دیرین شیخ[صفر قاسمی] عزیز که جا دارد از محبتشان در دفاع از حقیر هم قدردانی کنم شرف یاب شدم .

پذیرش مسئولیت فعلی در حالی رغم خورد که در آن واحد به لطف و پیشنهاد عزیزانی ابلاغ مسئولیت در سازمانهای دیگری نیز دو ماه قبل از این تاریخ صادر شده بود که با عدم موافقت انتقال حقیر توسط دکتر ابراهیمی[مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران] مواجه شدیم اینها را برای این عرض کردم تا دوستانی که خواسته یا ناخواسته از دو روز پیش از آمدنم در سایت های مختلف مطلب را وارونه جلوه داده اند بدانند بنده برای بدست آوردن مسئولیت از کسی گدائی نکردم بلکه با دلهره امانتی را پذیرفتم که از روی ایمان و معرفت دوستان عزیزم حاصل شد .

و لطف خدا و همدلی و همکاری مسئولین ،مردم و هنرمندان عزیز رامسر موجب شد تا با حضوری هر چند کوتاه در گام نخست با وجود همه چالش ها پروژه نیمه کاره و سالها فراموش شده مجتمع فرهنگی و هنری رامسر که آرزوی دیرینه مردم و هنرمندان این شهرستان بود دوباره به جریان بیفتد و خدا را شکر برای شروع مبلغ 000/000/500/1 میلیون ریال به آن از منابع استانی اختصاص پیدا کند که انشاء... به لطف مسئولین به ثمر خواهد نشست .

تجلیل از خبرنگاران که به عنوان اولین برنامه با وجود همه مشکلات مالی اداره با هزینه ای چند میلیونی بدون اختصاص حتی یک ریال از منابع اداری استانی با همت همه مسئولین و خیرین شهرستانی که جا دارد از یکایکشان قدردانی نمایم دومین برنامه موفقی بود که در این مدت کوتاه اجراء شد که به زعم بسیاری از دوستان در طول این سالها اگر نگوئیم بی نظیر لاقل باید گفت کم نظیر بوده است .

دیگر افتخار حقیر برگزاری مراسم آبرومندانه هفته فرهنگی رامسر است که یک هفته جشن را برای مردم فهیم رامسر به ارمغان آورد که همینجا می بایست از یکا یک هنرمندان ،مسئولین شهرستان ،فرماندار عزیز، امام جمعه بزرگوار ، شهرداران و اعضای محترم شورای [اسلامی]شهر و دوست خوبم جناب آقای شفیعی و آقای قانع و همه گروه های هنری،روابط عمومی فرمانداری و بسیاری دیگر از عزیزان قدر دانی کنم که پیش از این نیز در این وظیفه کوتاهی نکرده ام ، برنامه دیگری بود که با هزینه ای چند ین میلیونی باز هم از سوی شهرستان و بدون اعتبارات اداری و استانی برگزار شد که با وجود همه تلاشها هنوز هم مطالباتی از سوی عزیزان بر جاست که ما را شرمنده آن بزرگواران کرده است .

نمیخواهم شرح فعالیت کنم که اگر دوستان تمایل داشته باشند می توانند از طریق سایت اداره از این عملکردها آگاه شوند که با وجود کمتر از از سه ماه بیش از 17 برنامه یا بصورت انفرادی یا با همکاری بعضی از نهادها و سازمانها برگزار شد که حیفم می آید به آخرین آن یعنی بازسازی واقعه پر عظمت غدیر اشاره نکنم که لطف و عنایت همه هنرمندان شهرستان در این عزم عشق و معرفت واقعا ستودنی بود .

هرچند همه زحمات و تلاش ها از سوی حضرت حجت السلام تسخیری و جناب سرگرد جعفری فرماندهی ارزشمند سپاه ناحیه رامسر مدیریت و درایت شد اما حضور بیش از 300 هنرمند و بازیگر از نقاط برجسته این حادثه عظیم بود که از افتخارات این اداره و به لطف بی منت و عاشقانه هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه حاصل شد که به شخصه دست یکایکشان را میبوسم .

اما چرا بعضی از دوستان با تحریف واقعیت سعی در تخریب دیگران دارند تا نقد منصفانه.

 باید عرض کنم این اقتضای سن برادر خوبم جناب آقای حسین قاسمی است و من احساس میکنم هوش احساسی و جریان فکری برادرم را به بازی گرفته اند.

 بنده اصلا دوست نداشتم که سایتی موجب هجمه و بقول بعضی ها حمله سایبری قرار گیرد و از دوستانی که چنین کرده اند اگر حرفهای مرا می شنوند و یا حرف شنوی از ما دارند میخواهم اینکار را نکنند و حرف آخرم را که ای کاش خود آقای ایشان عنوان میکردند عرض میکنم که نامبرده بنا به دلایلی، چند روز بعد از ابلاغ مشاور که به پیشنهاد بعضی از دوستان مطرح شده بود از این کار برکنار شدند که انشاء الله این رفتار نتیجه این عدم همکاری نباشد چرا که شاید جزو کسانی شویم که خسر دنیا و الاخره در موردشان صدق میکند .

منتظر نقدهای منصفانه و سازنده همه شما عزیزان هستیم

برادر کوچک شما

عباسپور

خادم مردم در حوزه فرهنگ

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/08/11 ساعت 02:07 ب.ظ

دوستان بیایید بجای تخریب همدیگه بهم کمک کنیم تا این شهر به درجات بالاتر فرهنگی در همه زمینه ها برسه. بنده دو سه باری آقای عباسپور رو ملاقات کردم بسیار انسان باشخصیت ودل سوزی هستند. باید کمکشون کرد.

بی خبر از همه جا 1393/08/06 ساعت 10:02 ب.ظ

چه خربزه ای واسه خودش پوست میکنه سردی نشود.
همه مسئولین بعد از آمدن و جلوس روی صندلی ریاست با این جمله که خیلی جا بود نرفتم و علیرغم میل باطنی و .....منت روی مردم میزارن یکی نیست به اینها بگه بابا شما اومدید خدمت کنین نه منت بذارین . این یه فرصت براتون تبدیل به نقمت برا مردم نکنین

کراسریانا 1393/08/05 ساعت 09:22 ق.ظ

لطفا رغم را به رقم اصلاح بفرمایید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.