پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نباید توان مدیریتی و تخصص افراد را تنها به جرم گرایش فکری در دوره ای از زمان قربانی مصالح کشور کرد

نباید توان مدیریتی و تخصص افراد را تنها به جرم گرایش فکری در دوره ای از زمان قربانی مصالح کشور کرد  

شمس الله شریعت نژاد، در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس اظهار داشت: التزام قلبی و عملی به موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی به جریانات سیاسی معاند با نظام از جمله نکاتی است که مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی سوابق وزرای پیشنهادی در هر دولتی با دقت نظر بسیار، آن را مورد سنجش قرار می دهد.

وی افزود: اعتدال و میانه روی و پرهیز از جدال و یا جناح‌گیری های سیاسی و همچنین برخورداری از تخصص و داشتن برنامه و راهکارهای مناسب مدیریتی جهت هدایت و رهبری یک مجموعه بسیار بزرگ و حساس همانند وزارت علوم که پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور به عملکرد آن بستگی دارد، از جمله ویژگی هایی است که مجلس شورای اسلامی در بررسی وزیر پیشنهادی علوم به دقت آن را مورد بررسی قرار می دهد.

نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر اهمیت نقش وزارت علوم در سازندگی فردای ایران اسلامی تأکید فراوان کردند، مجلس شورای اسلامی نیز در بررسی خصوصیات و ویژگی های وزیر علوم با دقت نظر زیادی اعمال نظر خواهد کرد.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: وابستگی های حزبی و سیاسی از جمله دلایل عدم رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی است، لذا از آنجایی که اینگونه وابستگی ها تابع شرایط و جو سیاسی حاکم بر کشور بوده و هر دوره متغیر خواهد بود، نباید توان مدیریتی و تخصص افراد را تنها به جرم گرایش فکری در دوره ای از زمان قربانی مصالح کشور کرد.

وی بیان داشت: در بسیاری از مواقع افراد با گذشت زمان متوجه اشتباه در گرایش های حزبی خود شده و سعی در جبران آن می کند، لذا نباید فرصت جبران اشتباه از افراد سلب شود، لیکن شناخت تغییر مسیر افراد از مسیر غلط به سمت و سوی صحیح نیاز به دقت نظر بسیار کارشناسان و خبرگان کشور دارد.بلاغ

نظرات 1 + ارسال نظر
اصلاح طلبان رامسری 1393/08/01 ساعت 06:11 ب.ظ

بجای ایجاد فضای ملتهب سیاسی بفکر ایجاد منطقه آزادگردشگری دررامسرباشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.