پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مناظره بر سر مدیریت ارشاد رامسر همچنان ادامه دارد

عطایی:از کدامیک از خدمات مشاور رسانه ای حسین قاسمی در ارشاد رامسر استفاده شد ؟ 

 

دوست و برادر ارجمند

جناب جم عزیز

از اینکه جنابعالی علیرغم عادت همیشگی به مطالب اینجانب پاسخ گفته اید بسیار سپاسگزار بوده و ضمن مغتنم شمردن ایجاد فضای گفتگو از جانب مدیر پژواک و تشکر از ایشان به دلیل درج مطالب، در نگارش مجدد مطالبم خطاب به جنابعالی صریح تر به انتقال نظر میپردازم

1. از اینکه آزردگی خاطر را همچون بسیاری از امور مذموم ترویج یافته در متن جامعه به عنوان بهانه ای جهت خاتمه دادن به گفتگو ی دو طرفه و انشالله نتیجه بخش قرار نداده ایدو امکان صراحت بیان را برایم فراهم آورده اید خوشحالم چون مجبور نیستم در انتقال همه آن چیزی که در پس ذهنم میگذرد از گنگ ترین واژه ها و غریب ترین کلمات استفاده نمایم.

2.عمده اختلاف دیدگاه اینجانب و حضرتعالی در بندی است که از جانبتان دستخوش تغییر شده و ضمن عدم پاسخگویی به سوالات مطروحه اینجانب عطف به مرقومه نخست تنظیمیتان این بار شمایلی شکیل تر و ابعادی تازه تر یافت.چرا در پرسش سوالاتتان با نگاهی سطحی و تا حدودی عوامانه با اصل موضوع برخورد می کنید؟

متاسفانه اینجانب سخت در مانده ام که در این مجال پیش آمده و به قول مدیر محترم وبلاگ ((مناظره مکتوب))طرف گفتگو را بنده ناچیز خدا بدانم و یایک تحلیل گر و منتقد زیرک؟مطمئنا تا مادامی که موضع جنابعالی به عنوان طرف گفتگو و یا شاید دعوی البته محترمانه به وضوح مشخص نگردد ناگزیر میگردم که معانی کلمات مبهم از نگاه شما را یک به یک و شرح به شرح پیشکش حضور کنم که این شیوه در انجام گفتگویی پرمعنا اصلا پسندیده نیست.

عجیب است که میپرسید((اول این که چگونه با علم به مشکلات ، سمت مشاور رسانه ای پذیرفته شد؟ ))اما عجیبتر آن است که چرا نمیپرسید ((چرا با توجه به ادعای فضای گل و گلستانی مورد ادعای متولیان امر اصلا چرا سمت مشاور رسانه ای پیشنهاد شد؟))یا مثلا چرا نمیپرسید((از کدامیک از خدمات مشاور رسانه ای در همان مدت مذکور استفاده شد؟به عنوان مثال چند مصاحبه مکتوب؟چند مصاحبه در فضای مجازی؟))عجیب است که در یادداشت خبری فوق مشاهده نکرده اید که یکی از عمده ضعف های مطروحه جناب رییس از سوی خبر گزاری رامسر نیوز ضعف تعامل با رسانه ها مطرح گردیده که اگر ادعای جنابعالی در اصالت داشتن وجودی مشاور رسانه ای را بپذیریم نوعی خودزنی است که شخص قاسمی مرتکب شده اند.که همه و همه نوعی تناقض گفتاری از جانب شماست.

این سمت علی الظاهر شیک هیچ پشتوانه اجرایی نداشته و کاملا تشریفاتی و بازدارنده بوده.لابد میپرسید چرا؟چون اطمینان قلبی دارم که مدیریت حسین قاسمی و حسین قاسمی ها مساوی است با مدیریت همان فضای گل و بلبل دروغین.یا جنابعالی از رسالت رسانه و خبر نگار بی خبرید و یا اینکه اینجانب از هضم اخبار دروغ و نادرست ناتوانم.

جنابعالی چه بخواهید این اقدام را حمله بنامید و یا نخواهیدمحکوم کنید بی مسئولیتی و کم فروشی و کم کاری در هر مکتب و مسلکی محکوم است.

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

 

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

 

خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.