پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرمانده انتظامی استان مازندران :اقدامات خبرنگاران مکمل کارهای پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران به همت و همکاری اصحاب رسانه در یاری رسانی به نیروی انتظامی در اجرای خدمات امنیتی اشاره و عنوان کرد: خبرنگاران همراه با نیروی انتظامی در یک راستا حرکت می کنند و تاکنون اقدامات آنها مکمل کارهای پلیس بود  .

به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، مسعود جعفری نسب صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 370 دوربین مخفی نظارتی و ترافیکی در شهرهای مختلف استان نصب شد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و مجوز شورای تامین استان، طرحی برای نصب و راه اندازی دوربین های مخفی شهری تهیه شده است، افزود: این طرح 21 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برای نخستین این تعداد دوربین مخفی با مشارکت شورا و شهرداری در شهرهای مختلف استان مانند: بهشهر، نکا و... راه اندازی شد و در مکان های دیگر نیز در حال اجرا است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه دوربین های مخفی دارای جنبه نظارت ترافیکی و امنیتی هستند، ابراز داشت: تقریباً در حوزه راه های چالوس، هراز و فیروزکوه دوربین های کنترل سرعت و نظارت راه اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه  در طول 6ماه گذشته گزارشاتی از آزار و اذیت مردم که پلیس توان رسیدگی به آن را نداشته باشد، دریافت نکردیم، اذعان داشت: همواره اقداماتی که در راستای تامین مطالبات مردم است، در اولویت کاری خود قرار دادیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقداماتی که به منظور پاک سازی مناطقی مانند عباس آباد نکا و نوبنیاد ساری انجام شد، تصریح کرد: باور احداث جاده آسفالت و سالن ورزشی برای مردم این منطقه پیش از زمان پاک سازی غیرممکن بود ولی اکنون اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مناطق آلوده کلان ساری به طور کامل پاک سازی شده است، ادامه داد: خیابان 4متری شهرک نوبنیاد به 16متر افزایش یافت و نام آن به مهرگان تغییر پیدا کرد.

فرمانده انتظامی مازندران بیان داشت: در 6ماه ابتدای سال جاری میزان سرقت، نزدیک به 16درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته، 5 الی 6 هزار ولگرد در حاشیه شهرهای ساری، قائم شهر، جویبار، نکا و... که اقداماتی مانند پخش مواد مخدر و دزدی انجام می دادند، جمع آوری شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه قدرت کشف و بررسی پلیس نسبت به سال گذشته ارتقا یافت، یادآور شد: در 90 الی 95درصد جرائم، سارقان بلافاصله پس از ارتکاب جرم دستگیر می شوند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه در 6 ماه ابتدای سال، حوزه ترافیک وضعیت مناسبی نداشت، گفت: در پایان 6 ماه نخست سال، 18درصد تصافات فوتی کاهش یافت.

وی بیان داشت: هم اکنون فرماندهان پلیس به صورت جدی و تهاجمی با افرادی که مخل آرامش و امنیت مردم هستند، برخورد می کنند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه میزان دستگیری و ارتکاب به جرم در مناطق مختلف استان کاهش یافته است، افزود: با این اقدامات از هزینه های نظام جمهوری اسلامی ایران برای نگهداری مجرمین نیز کاسته شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در سال های گذشته سواحل دریای خزر وضعیت مناسبی نداشت، اظهارداشت: درسال جاری با همکاری نهادهای مختلف، امنیت و آرامش سواحل و مسافران افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری یگان های حفاظت از دریا مناطق ساحلی را نظارت می کردند.

جعفری نسب افزود: در حوزه فساد اخلاقی نیز در طول تابستان گزارشی از وضعیت نامناسب مکان یا منطقه ای از جانب رسانه ها و مسئولین استان دریافت نکردیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه همکاری مردم در ایجاد امنیت جامعه بسیار مهم است، گفت: لازم است فرهنگ استفاده از دوربین های نظارتی شهری در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته پلیس های افتخاری نقش امنیتی مناسبی در مناطق مختلف استان داشته اند، افزود: در هفته آینده نیز از اقدامات این نیروها بیشتر استفاده می کنیم.

جعفری نسب با اشاره به اینکه تعالی اخلاقی و رفتار مناسب اجتماعی نیروهای پلیس در رأس اقدامات این نهاد قرار دارد، گفت: در این راستا به بازسازی پاسگاه ها و کلانتری های استان اقدام کردیم تا در خور شأن مردم و نیروهای پلیس باشد.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: از رامسر تا گلوگاه تمام کلانتری ها تخریب شد و در حال بازسازی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.