پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مصاحبه مطبوعاتی عجیب استاندار مازندران !!!

مصاحبه مطبوعاتی عجیب استاندار مازندران !!!

صبح امروز پیامکی از سوی روابط عمومی فرمانداری رامسر برای کلیه خبرنگاران شهرستان با مضمون زیر ارسال شد. 

 

"از جنابعالی دعوت به عمل می آید با توجه به سفر استاندار محترم مازندران و معاونین ایشان ساعت 30/10  دقیقه صبح در محل فرمانداری حضور به هم رسانید.

روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر".

متعاقب آن رسانه های رامسر با گمان اینکه شاید استاندار به بهانه بارگی شدید روزهای گذشته و بر آورد خسارات وارده به شهرستان و یا به بهانه سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان و... در رامسر تشکیل جلسه داده عزم خود را جزم کرده و راهی محل فرمانداری رامسر شدند.

نگارنده به عنوان یکی از ده ها عضو خانواده رسانه رامسر ، ضمن هماهنگی با همکاران خود قبل از ساعت مورد نظر در سالن انتظار فرمانداری رامسر حضور یافتیم و مشخص شد استاندار به همراه معاونین در جلسه ای با فرماندار در دفتر ایشان حضور دارند.

با تجربه ای که از جلسات اداری و تاخیرات شروع جلسه سراغ داریم نیم ساعت منتظر ماندیم اما خبری از دعوت خبرنگاران برای حضور در جلسه مذکور نشد و از انجاییکه شنبه اولین روز هفته بود و فردا نیز به علت روز عید قربان تعطیل رسمی است ،گروه زیادی از خبرنگاران برای انجام کارهای خبری خود محل را ترک کرده و تنها 3 خبرنگار آنجا منتظر ماندند.

حوالی ساعت 12 یکی از همکاران که در اتاق انتظار فرماندار حضور داشت ،تماس گرفت و گفت:با کمال تعجب و بعد از پذیرفته شدن در جلسه استاندار ،دکتر فلاح از ما درخواست کرد که بپرسید!!!

ما که هاج و واج به همدیگر خیره شده بودیم موضوع را جویا شدیم و استاندار گفت:الان جلسه مطبوعاتی است و شما بپرسید!!!

هر چند خبرنگاران همیشه در جیب اضطراری خود سوالاتی را همراه دارند ،آن بندگان خدا دست و پا شکسته سوالاتی پرسید و  بقیه ماجرا...

حال جای چند پرسش باقی است.

1-گویا مسئول هماهنگی این جلسه مسئول روابط عمومی فرمانداری رامسر بود.باید از ایشان توضیح خواست که هدف از برگزاری این تراژی چه بوده است؟چرا بدون برنامه ریزی خبرنگاران محترم را به جلسه ای دعوت کردید که می توانست بسیار پربار تر برگزار شود؟

در هفته های اخیر گاف رسانه ای شما مسئول روابط عمومی در سایت فرمانداری ، و متعاقب آن کپی همان مطلب با همان تیتر در رسانه های استان باعث هجمه های گسترده ای علیه فرماندار رامسر شد؟چرا با سمبل کاری به دنبال ایجاد حاشیه سازی رسانه ای برای فرماندار رامسر هستید؟

2- جلسه ای مطبوعاتی با 3 نفر آنهم بدون آمادگی ،می تواند کدام یک از اهداف استاندار محترم را بر آورده سازد؟

جناب استاندار ،یک سال از حضور شما بر کرسی استانداری مازندران گذشت و بارها و بارها جلسه مطبوعاتی را در شهرهای مختلف استان برگزار کردید و خبرنگاران رامسر از این موضوع گلایه ای نداشتند ،با اینگونه حاشیه سازی ها که شرح آن رفت ، نه تنها سود نمی برید بلکه رسانه های یک شهرستان متصور می شود که  خدای نکرده مورد بازیچه دست قرار گرفتند.

3-جناب آقای سروری فرماندار رامسر ،شما که به قدرت رسانه آگاه هستید و اولین تغییراتتان نیز در این  حوزه بود ،چرا به دنبال ایجاد تیم رسانه ای برای کمک به خود و شهرستان نیستید .

امضای مسئول روابط عمومی تان طی طوماری علیه خبرنگاران کدام هدف توسعه ای رامسر را می تواند تبیین می کند؟

امید است همه این موارد بهانه ای برای توسعه پایدار و کمک همه جانبه برای پیشرفت شهر ،شهرستان ،استان و کشورمان باشد.به امید آنروز

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دردمندرامسری 1393/07/14 ساعت 02:43 ب.ظ

جناب بهرامی شماناراحت نباشیدچون آقای استاندارمیداندازسال آینده رامسریکی ازشهرهای استان گیلان خواهدشدوازمازندران جدامیشودومرکزاستانیهامحل استراحت وتفریحگاه خودشان راازدست میدهندواسه همین شماهارو تحویل نمیگیردفایده ای ندارداگرحرفی بزندبعدش..................آقای بهرامی ازاین تحویل نگرفتنیها خیلی بده؟؟

[ بدون نام ] 1393/07/14 ساعت 08:12 ق.ظ

بسیار عالی بود.

همشهری 1393/07/13 ساعت 05:21 ب.ظ

شوخی شوخی با جماعت خبرنگار ها هم شوخی! چه جسارتا....

رضا 1393/07/13 ساعت 08:51 ق.ظ

اگر خبرنگار بودی استاندار داره میره هم خبر میگرفتی حالا که وقت داشت
بنده خدا که وقت داد خب سوالتو میپرسیدی؟// سوال نداشتی یا هل شده بودی؟
اصلأ چرا وایستادی ؟ که استاندار وقت نکنه بزنی تو برجکش؟
آقای بهرامی بس کن
اگرخبرنگار بودی از این فرصت بهینه استفاده میکردی ودیگر خبرنگاران بهت حسرت میخوردن
پس کوتاه بیا هی دنبال مچ گیری نباش

ستاد 1393/07/13 ساعت 12:16 ق.ظ http://h

سلام دوست عزیز سایت نماز جمعه رامسر به آدرسhttp://adinehramsar.ir دوباره فعال و به روز رسانی می شود لطفا ما را در لینک دوستان قرار داده و از نظرات خود بهره مند کنید.آدرس سایت تغییر کرده است

علی 1393/07/12 ساعت 05:06 ب.ظ

خوب شد حداقل شما را دعوت کردند . من به عنوان خبرنگار پیش کسوت که از دوره رضاخانی به کار خبرنگاری اشتغال داشتم اصلاً دعوت نشدم ! تازه جد مرحومم هم میرزا بنویس یا کاتب ناصرالدین شاه بود ! خبر آزادی خرمشهر و از دست دادن فاو را هم من برای اولین بار در رامسر پخش کردم ! برو خدا را شکر کن ای پوزخند نابکار ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.