پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آیا شهرداری و شورای شهر رامسر در خصوص موضوع زیر اطلاع دارند؟

در اسلام در خصوص احترام به حقوق دیگران سفارش های زیادی شده است .ویکی از گناهانی که بدون راضی ساختن صاحب حق بخشیده نمی شود حق الناس است   .

درجنب میدان امام رامسر ساختمان فلزی تچربامشارکت شهرداری رامسر وبخش خصوصی در حال ساخت و ساز می باشد .

متاسفانه گه گاه مسئول این کارگاه بدون رعایت حقوق همسایه کناری به حریم خصوصی وشخصی آنها تجاوز می نماید.

چندین بار آچار و وسایل کار کارگاه از طبقه فوقانی این ساختمان به سمت سقف همسایه ها اصابت کرده ویک بار آچار برروی تحت اتاق خواب بچه آقای شفیع زاده (همسایه پشتی)فرود آمد. به تازگی نیز مسئول کارگاه تخته های کار ساختمان تچر رابه داخل حیاط آقای سبحان خبازیان پرتاپ نموده که تصاویر گویای مسئله است.

جالب این است چون ساختمان تچر باهمکاری شهرداری رامسر در حال ساخت می باشد مسئول این کارگاه عنوان می کند که چون پروژه باهمکاری شهرداری است شما باید همکاری لازم را انجام دهید.

سبحان خبازیان صاحب خانه کناری ساختمان تچر می گوید اگر خدای ناکرده اتفاق ناگواری از بی احتیاطی توسط این مسئول کارگاه صورت گیرد وجان انسانی تهدید شود افراد ذی نفع پرژه با چه برهانی پاسخگو خواهد بود وبازهم تقصیرات خود را برعهده شهرداری رامسر خواهد نهاد.

وی می گوید بدون اجازه در باغ بنده درکنار ساختمان تچر شروع به نصب داربست نموده اند با جلوگیری وتذکر بنده چنان بر آشفته وبی ادبی در مقام پاسخگویی برآمده که ساختمان مال شهرداری است شما باید !!!بامن همکاری کنید.

آیا بدون اجازه وبی ادبی کاری انجام خواهد شد. مطمئنا شهردارمحترم واعضای محترم وشورای شهر از این گستاخی ها اطلاع ندارند وگرنه جلوی کار این افراد را گرفته وتذکر جدی به آنها می دهند

.

نظرات 8 + ارسال نظر
رامسری 1393/07/11 ساعت 07:58 ب.ظ

پژواک عزیز مشکلات این ساختمون خیلی زیاده ساختمون تو نظام مهندسی تایید نشده نقشه هاش فاقد استحکام بوده متاسفانه چندین بار به شهرداری اخطار زدیم ساختمان نه ناظر داره نه طراح ومورد تایید نظام مهندسی رامسر نمی باشد وبا وجود تمام ضعفهاش در طراحی داره ساخته میشه و هیچکس هم پاسخگو نیست علت کج شدنش در اثر باد چند ماه قبل همین ضعف طراحی بوده واقعا برای افرادی که میخوان اون ساختمان رو بخرن وبرای مردمی که در اون رفت وامد خواهند کرد میترسیم ولی کسی در شهرداری پیگیر وپاسخگو نیست جنابعالی به عنوان بیان کننده اذعان عمومی می خواهیم که این مورد رو حتما پیگیری کنی تا بعدها مردم رامسر به علت بی توجهی مسولینش دچار فاجعه نشن و قضا وقدر رو مقصر ندونیم

رامسری 1393/07/10 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام ساختمان تچر چرا پلمپ شد مشکل چی بود گزارش بنویسید لطفا

رضا 1393/07/10 ساعت 12:34 ب.ظ http://gilan-tonekabon.blogfa.com/

کمپین الحاق تنکابن و رامسر به گیلان

http://gilan-tonekabon.blogfa.com/

رامسر (شهر هرت) 1393/07/06 ساعت 11:19 ب.ظ

آقای عزیز مثل اینکه توی ایران و اون هم رامسر زندگی نمی کنی و نمی دونی که با قانون کار درست نمیشه بهترین کار برای همسایه ها مقابله به مثله و زدن یه چک آبدار تو گوش مدیر پروژه تا دیگه از این غ...... نکنه

شهروندرامسر 1393/07/06 ساعت 01:43 ب.ظ

جای تاسف داره ساختمان شهرداری رعایت قانون را نمیکنه . تکلیف مردم دیگه مشخص.....

مخاطب 1393/07/06 ساعت 09:01 ق.ظ

شهرداری اگر واقعا به فکر مردم و از اون مهم تر اگر به فکر رضایت مردم بود نمی اومد تک تک زمیناشو تبدیل به پاساژ و بانک و بنگاه های پول سازی کنه! حقش بود همین زمین ساختمان تچر که در شلوغ ترین نقطه شهر واقع شده، تبدیل به پارکینگ طبقاتی می شد، که شاید کمی از بار ترافیکی اون منطقه کاسته بشه، کاری که خیلی از شهرداری های شهر های بزرگ و کوچک داخل و خارج از کشور انجام میدن!
البته مطمئن هستم همین ساختمان تجر حتی به اندازه ساکنین و مراجعین خودش هم پارکینگ نداره، و قراره ان شالله به امید خدا بار ترافیکی و نارضایتی مردم منطقه رو دو چندان کنه!
تاسف باره که فقط اسم اسلامی رو در کشورمون یدک می کشیم!

داریوش 1393/07/06 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام، وقت بخیر !
پیشنهاد می کنم به جای نامه نگاری به مسئولین اجرایی ( قوه مجریه ) فقط چند کلمه عریضه نوشته وبه دادستانی (قوه قضائیه ) تحویل دهید حتما مشکل شما حل خواهد شد .

وشنا 1393/07/05 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام شما که ترسو و محفظه کار نبودی . بهرامی عزیز برام از پدیده و مسافرانش بگو . یک پرس شاندیز با چند متر از رامسر برابری می کند ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.