پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لطفا با آبروی رامسر بازی نکنید

بحث سرمایه گذاری و حمایت و تشویق از سرمایه گذار یکی از بحث های مهمی است همه مسئولان کشور اعم از مسئولان رده بالا تا رئیس یک اداره جزء به آن توجه دارند و در سخنرانی های خود و در همایش های مختلف به آن می پردازند.  

یکی از دلایل عمده در خصوص این موضوع آن است که با توجه به اینکه ایران یک کشور در حال توسعه است و آمار جوانان تحصیلکرده و جویای کار در آن بالاست ، با ایجاد اشتغال توسط سرمایه گذار نه تنها جوانان مشغول به کار می شوند بلکه آمار بیکاری و آسیب های مرتبط با آن که امروزه جامعه مان را تهدید می کند کاسته می شود و در موازات آن موجب رونق اقتصادی و رشد و توسعه میهن مان نیز خواهد شد.

با توجه به به اینکه همیشه کشور مان به دلایل واهی و پوچ توسط دولت های استکباری مورد تهدیدهای مختلف از جمله تحریم های سنگین اقتصادی قرار می گیرد جلب نظر سرمایه گذار ها برای سرمایه گذاری در امور اقتصادی به سختی صورت می گیرد .

سرمایه گذار می تواند با حمایت های لازم و با بررسی جوانب امورعلاوه بر ایجاد اشتغال ،بستر مناسب را برای  جذب و جلب نظر دیگران در بخش سرمایه گذار را نیز فراهم نماید.

با این مقدمه باید گفت در سالیان گذشته حاج خسرو نجفی در شهرستان رامسر توانست پا به عرصه سرمایه گذاری گذارد و با احداث مجوعه بزرگ تله کابین رامسر نه تنها بیش از 1000 شغل مستقیم و غیر مستقیم در رامسر ایجاد نماید بلکه امروزه دیگر نام تله کابین متعلق  حاج خسرو نجفی  نیست و به «تله کابین رامسر» مشهور شده است که شهره ملی و فرا ملی پیدا کرده است.

مجموعه بزرگی که امروزه «تله کابین رامسر» خوانده می شود یکی از اهدافی است که میهمانان و توریستی که به این شهرستان وارد می شود را به سوی خود می کشاند و چند ساعتی را در آنجا به گشت و گذار می گذرانند و با استفاده از بدیع ترین و مدرن ترین  امکانات تفریحی و رفاهی خاطرات خوشی را از رامسر به یادگار می برند.

حال سختی مدیریت این مجموعه به بزرگی نامش است ،زیرا در این مجموعه در اوج روزهای شلوغی که پذیرای هزاران میهمان خواهد بود و باید تمامی میهمانان به راحتی و بدون دغدغه از مجموعه لذت ببرند و بدون کمترین مشکل مجموعه را ترک نمایند.

روزهای گذشته یکی از دستگاه های بازی این مجموعه بزرگ دچار حادثه شد و در فاصله کمتر از یک متر از سطح زمین متوقف شد که باعث دلهره سرنشینان آن شد.

این اقدام چاشنی بمب تخریبی برخی از سایت هایی بود که علی الظاهر نه تنها به دنبال تخریب رسانه ای این مجموعه ملی بودند بلکه حتی می خواستند نام «تله کابین رامسر» که امروزه شناسنامه رامسر را هویت دار کرده است را فراهم آوردند.

این سایت ها بدون اینکه حتی خبرنگاری نیز در شهرستان رامسر داشته باشند و یا تماسی با مسئولان این مجموعه داشته باشند و علت حادثه را جویا شوند با کپی مطلبی از یک سایت محلی شروع به گمانه زنی کردند .

هر کدام از آنها که توان بیشتری داشتند بر میزان شایعه افزودند و با طرح فرضیه حادثه در این مجموعه مثل جالب «یک کلاغ ،چهل کلاغ » را در فاصله چند ساعت به اثبات رساندند و حکم را صادر کردند.

آنها حادثه دیدگان را از 7 تا 20 نفر متغیر کردند و مدیر هر کدام از آن سایت ها ، برای جذابیت مطلب خروجی خود عددی را بر آمار مطلب کپی شده ، افزود.

جالب تر آنکه حتی یکی از سایت ها دستگاه بازی را نیز به اشتباه دستگاه تاب زنجیره ای قید کرد ، در حالی که دستگاه حادثه دیده دستگاه سقوط آزاد بود که این موضوع کاملا خلاف وافع و برگرفته از تخیلات مدیر محترم بود .

 حتی موضوع حادثه ساده «تله کابین رامسر» به تیتر تاپ یکی از سایت ها به عنوان « حادثه خونین در تله کابین رامسر» بالا رفت که جای تعجب دارد که باید پرسید کدام حادثه خونین؟!!!

با این حال باید به این شایعه پراکنان گفت که با چه مجوزی نام «تله کابین رامسر» که آبروی رامسر است را زیر سوال می برند.هدفشان چیست؟

آیا این سزاوار است که به جای تحسین سرمایه گذار تله کابین و سرمایه گذاران دیگر رامسر و دلگرمی دادن به آنها  که زمینه لازم برای اشتغال و کسب در آمد هزاران خانواده را فراهم کرده اند خستگی را بر فراز قامت شان بیافکنیم؟

نظرات 12 + ارسال نظر
یک فرهنگی 1393/07/11 ساعت 08:06 ب.ظ

زمین دشت جلم که آقای گوهر رستمی با افتخار در ان گلنگ ملاصدر را زد متعلق به آموزش و پرورش است همه کسانیکه در گذشته و حال در واگذاری این زمین به ملاصدرا دخالت داشتند با پاسخ بدهند

رامسری 1393/07/11 ساعت 07:50 ب.ظ

آقای بهرامی لطفا در خصوص مسائل شهرستان از قبیل پدیده و مسافرانش و موضوع مدرسه نیکان و وامهای کمبهر که به نام مدرسه نیکن گرفته شد و به کام بعضی آقایان شد اطلاع رانی نمایید . اگر واقعا خبر نگار هستید

دلواپس دلواپیش 1393/07/04 ساعت 07:45 ب.ظ

بهرامی توسعه گرا شما هم ماه عسل پدیده مشهد رفته بودی ؟ بپا رامسر رو نفروشند این مسافران خدوم پدیده !!!

همه 1393/06/31 ساعت 07:33 ب.ظ

بهرامی :حامی سرمایه گذار وسرمایه گذاری دررامسر.دوستت داریم

همشهری 1393/06/31 ساعت 12:23 ق.ظ

به به آقای بهرامی
ازینورا؟ پارسال دوست امسال آشنا...

محمد ولی تکاسی 1393/06/30 ساعت 11:02 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با سلام
جذب سرمایه گذار بدون برنامه ریزی جامع= توسعه یک جانبه شهرستان بر حسب سلیقه شخصی فلان مدیر= اشتغال مقطعی جوانان
در نتیجه:
کسب درآمد سرمایه گذار= نابودی محیط ریست و کاهش سطح منابع طبیعی و جنگل های هیرکانی

یک مسافرت مشهد دیگر برای اصحاب رسانه بسیار مفید خواهد بود. اگر اصحاب رسانه در مورد نقص سیستم های ایمنی بررسی نموده و بیمه گردشگران در شهر بازی های خصوصی و پلاژهای رامسر را نادیده نگرفته و در مورد آن نیز مطالبی کارشناسی شده بنویسند.
کَتِری گَپ صفا نِدارِه
چوب خدا صدا نِدارِه

[ بدون نام ] 1393/06/29 ساعت 10:16 ب.ظ

جناب بهرامی:
ازحمایت های شما ودیگر اصحاب رسانه از سرمایه گذاران وبخصوص سرمایه گذاران بخش گردشگری رامسر سپاسگزاریم.

اگرحمایت اصحاب رسانه واهل قلم متعهد چون بهرامی ها نباشد قطعا به نتیجه مطلوب دربخش جذب سرمایه گذارنخواهیم رسید

[ بدون نام ] 1393/06/29 ساعت 03:55 ب.ظ

متاسفانه از سوی مدیریت مجموعه و رسانه های رامسر هم خبر رسانی به موقع و صحیح صورت نگرفت تا جا برای شایعه پراکنان هموارباشد

خرمگس 1393/06/28 ساعت 03:09 ق.ظ

با سلام
البته سیاه نمایی در هر حوزه ای نادرست و زشت محسوب میشه و در عین حال باید از یک فعال بخش خصوصی که در شهر سرمایه گذاری کرده و اتفاقات خوبی رو رقم زده حمایت کرد ولی یک نکته رو باید در نظر داشته باشی، باید به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت تمهیدات ایمنی این مجموعه رو مورد نقد قرار داد. ارزشمندی فعالیت ایشون نباید باعث بشه مشکلات رو نادیده بگیریم، چرا که نقد منصفانه است که موجب اصلاح امور میشه

بهرامی امیدوارم این بار نظرم رو نمایش بدی

با آرزوی بهترین ها - خرمگس

رامسری 1393/06/27 ساعت 10:40 ب.ظ

مدتی رامسر در بی خبری میگذشت اگر سایت مذکور چنین نمی نوشت سایت شما هنوز در حال وهوای کلنگ زنی دانشگاه ملا صدر ا بود

یک خانم رامسری 1393/06/27 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام. ایمیل فرستادم براتون

یا خدا...... مثل چند مدتی نبودی رفتی تفکرت رو کلا عوض کردی........ بهرامی و حمایت از خسرو نجفی....... برام بعید بود از شما که از نجفی حمایت بکنی........ حمایت در این زمینه از ایشان حمایت از اشتغال جوانان شهرماست اما چرا این قدر دیر رییس جان؟!!

یه تفکری هستش توی سایتهای ما که آخه ایشون را فقط باید زد .... حالا چرا باید زد من نمی دونم........ چرا باید با این آقا دشمن بود باز من نمی دونم..... چرا نباید مطلب حمایتی نوشت من نمی دونم باز......اما این که جناب بهرامی همیشه معترض شاکی که نشده حامی شده این رو حتما می دونم و اونم منافع رامسر هستش......

یا خدا......... الان نمی دونم چیکار کنم اما حتما باید یه کاری بکنم....... حتما باید یه کاری بکنم.. ...حتما باید یه کاری.... حتما باید یه....جتما....آخ ..... آخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.